Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

N 35-40, M yli 50, mitä ajattelet

Vierailija
13.05.2015 |

Ottaisitko naisena noin vanhaa miestä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:28"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:24"]Äkkiä naimisiin ilman avioehtoa (jos varakas), siinä tapauksessa kyllä. Muuten ei. [/quote] Oletko koskaan ajatellut, että naisetkin pystyy tienaamaan? Ei tarvitse rahan takia antaa kenellekään pakosta kun on omat tienestit.

[/quote]

Jos ei kiinnosta tienata itse?
[/quote]
Ei kiinnosta: Ei kykene. Itse en kyllä huoraksi alkaisi, mieluummin menisin vaikka mäkkärille tienaamaan jos ei aivokapasiteetti riitä korkeammalle. Terv. Fm

Vierailija
22/30 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:34"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:30"]

Minulle se ei olisi ongelma. En ole koskaan ymmärtänyt, mitä paheksuttavaa suurissa ikäeroissa voisi olla.

N 43v.

[/quote]

Kuka haluaa olla miehen kanssa joka on suunnilleen saman ikäinen kuin omat vanhemmat? Mä en halua olla vanhuksen kanssa. Pitää olla omaa ikäluokkaa.

45v.

[/quote]

Mun vaikeaa luonnetta vanhempi mies kestää paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse jäin 35-vuotiaana leskeksi ja mies oli 30.

t. kolmonen

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:25"]

Siis miksi pitää aina jankuttaa näistä ikäeroista?? Ettekö muuta keksi voi helvetti! Eihän sitä nyt tarvitse kuin katsoa ympärilleen (okei, ei nyt ehkä kadulla kun ihmisillä ei ole ikäkylttejä kaulassa, mutta naistelehdissä, kirjallisuudessa etc) niin päivänselvää on, että näitä pareja syntyy koko ajan. 

Siinä on sinulle tutkimustulos. Se, mitä asiasta ajatellaan on vitun helkkarin yhdentekevää, vai mitä sinä siitä välität mitä muut ajattelee? Ja jos haluamasi nainen/mies ajattelee, että yök, niin sen näet aikanaan kyllä. Ja vain sillä on varmasti väliä.

t. N42, jolla M63

[/quote]

Tutulla parilla oli sama ikäero kuin teillä ja frouva jäi leskeksi juurikin ikäisenäsi. Ei vietetty ihania yhteisiä eläkepäiviä matkustellen vaan jäipä täti vähän tyhjän päälle yksinhuoltajaksi. Mutta mikäs siinä, jos ei handlaa riskinhallintaa.

[/quote]

Vierailija
24/30 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen olen nainen, jonka oma ikä ja kiinnostuksen kohteen ikä ovat ap:n mainitsemat. Ottaisin heti omakseni, mutta mies taitaa järkisyistä jättää minut väliin. Ymmärrän häntä täysin.

Eipä siinä mitään. Näen hänet töissä joka päivä ja hän on myös kiva, hyvin pitkäaikainen työkaveri. Näinkin on hyvä.

Vierailija
25/30 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle se ei olisi ongelma. En ole koskaan ymmärtänyt, mitä paheksuttavaa suurissa ikäeroissa voisi olla.

N 43v.

[/quote]

Kuka haluaa olla miehen kanssa joka on suunnilleen saman ikäinen kuin omat vanhemmat? Mä en halua olla vanhuksen kanssa. Pitää olla omaa ikäluokkaa.

45v.

[/quote]

Ei kukaan mies halua itselleen vanhaa, löysää läskipillua!

45v on liian vanha nainen!

Vierailija
26/30 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:36"]

N 43v.

[/quote]

45v.

[/quote]

[/quote]

Eli oman ikäluokkasi miehet vieroksuvat kaltaisiasi ja pakko tyytyä niihin, jotka huolivat.

Vierailija
27/30 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:35"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:33"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:25"]

Siis miksi pitää aina jankuttaa näistä ikäeroista?? Ettekö muuta keksi voi helvetti! Eihän sitä nyt tarvitse kuin katsoa ympärilleen (okei, ei nyt ehkä kadulla kun ihmisillä ei ole ikäkylttejä kaulassa, mutta naistelehdissä, kirjallisuudessa etc) niin päivänselvää on, että näitä pareja syntyy koko ajan. 

Siinä on sinulle tutkimustulos. Se, mitä asiasta ajatellaan on vitun helkkarin yhdentekevää, vai mitä sinä siitä välität mitä muut ajattelee? Ja jos haluamasi nainen/mies ajattelee, että yök, niin sen näet aikanaan kyllä. Ja vain sillä on varmasti väliä.

t. N42, jolla M63

[/quote]

Tutulla parilla oli sama ikäero kuin teillä ja frouva jäi leskeksi juurikin ikäisenäsi. Ei vietetty ihania yhteisiä eläkepäiviä matkustellen vaan jäipä täti vähän tyhjän päälle yksinhuoltajaksi. Mutta mikäs siinä, jos ei handlaa riskinhallintaa.

[/quote]

Ihan sama mulle heidän elämänsä. Mitähän sä nyt yritit sanoa tuolla esimerkilläsi? Otitko laskuun pettävän, sohvalle jämähtävän, piilonarsistin, väkivaltaisen tai juopon vaimoiksi menneet tuttavasi tai suomalaiset?

N42

[/quote]

Otin, mutta sä et ole vieläkään ymmärtänyt tulevaisuuttasi ilmeisesti. Sääli sua, rassukka.

[/quote]

No jos otit, niin mikset maininnut heitä sitten? Ja mulle tärkeämpi tässä suhteessa olikin menneisyyteni, ilman tätä suhdetta ei olisi ollut minun tulevaisuuttani. Joten en pelkää edes leskeksi jäämistä, ilman tätä suhdetta en olisi saanut todella paljon asioita.

t. ressukka N42

Vierailija
28/30 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:40"]

N 43v.

[/quote]

45v.

[/quote]

[/quote]

Eli oman ikäluokkasi miehet vieroksuvat kaltaisiasi ja pakko tyytyä niihin, jotka huolivat.

[/quote]

Ei ne vieroksu, mutta ne tulisivat vain hulluiksi mun kanssa. Tai sitten mun pitäis olla joku kuka en ole. Pahimmillaan miellyttää vasten tahtoani. Eivätkä he tukis minua, kun mulla on vaikeaa ja auttaisi eteenpäin.

Vierailija
29/30 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan ottaisi. Olen aina viehtynyt nuoriin miehiin, n.25-35 on sellainen ihanne ikä miehelle. Komeita, raikkaita, fiksuja ja kirkassilmäisiä, toisin sanoen ihania! T: nainen 32v.

Vierailija
30/30 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:28"] [quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:24"]Äkkiä naimisiin ilman avioehtoa (jos varakas), siinä tapauksessa kyllä. Muuten ei. [/quote] Oletko koskaan ajatellut, että naisetkin pystyy tienaamaan? Ei tarvitse rahan takia antaa kenellekään pakosta kun on omat tienestit. [/quote] Jos ei kiinnosta tienata itse? [/quote] Ei kiinnosta: Ei kykene. Itse en kyllä huoraksi alkaisi, mieluummin menisin vaikka mäkkärille tienaamaan jos ei aivokapasiteetti riitä korkeammalle. Terv. Fm

[/quote]

Ei siinä mikään huora tarvii olla. äh, sä et tiedä mitään ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan