Mitä tässä tapahtui, vai olenko tullut hulluksi?
Olin yksin kotonani ja kaikessa rauhassa suihkussa. Kuulin askeleita, kylpyhuoneen ovi avautui. En nähnyt mitään, koska suihkuverho oli edessä. Ajattelin vain, että ovi oli ehkä avautunut itsekseen ja että olin kuvittellut askeleet.
Sitten puin pyyhkeen päälleni ja menin olohuoneeseen. Otin puhelimen, joka oli sohvalla siinä kohdassa, mihin olin sen jättänytkin. Ainoa vaan, että puhelimeen oli tullut kaksi uutta viestiä ja ne oli molemmat jo luettu.
Kommentit (82)
Itse muutin just, ja avaimii palauttaessa jätin kertomatta ite teetetystä vara-avaimesta. Tää ihan vaan sen takii et muuten ois pitäny uusii kaikki lukot, ja se ois maksanu tosi paljon. Hävitin sen vara-avaimen ite. Mut pointti on et näin voi tehdä, ja jos oisin epärehellinen olisin voinu säilyttää sen avaimen ja mennä sinne edellisee kämppää vaikka ryöstämään uuden asukkaan tavarat. Vaihdoitko lukkoja tonne muuttaessa? Jos et niin suosittelen tekemään niin.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 23:39"]
Äkääpäs ny. Minä tässä yhtenä lauantaina makoilin sängyllä ja unkkailin (asun yksin omistamasani rivitalokaksiossa). Ulko-ovelta kuului muutama vaimea kopautus, minkä jälkeen joku huoltomies (arkivaatteissa, ilmaan mitään haalareita) tuli omilla avaimillaan sisään ja höpisi jotakin lämpöpattereiden ilmaamisesta - ja lähti pois. Sen jälkeen olen pitänyt aina kotona ollessani turaketjun päällä!
[/quote]Vaikuttaa siltä, että oli ihan omin lupinensa siellä. Noistahan pitää ilmoittaa asukkaalle jo etukäteen.
Kannattaa tehdä ilmoitus isännöitsijälle, varsinkin jos mitään patterien ilmaamisia ei ole oikeasti sen jälkeen suoritettu.