Mitä tässä tapahtui, vai olenko tullut hulluksi?
Olin yksin kotonani ja kaikessa rauhassa suihkussa. Kuulin askeleita, kylpyhuoneen ovi avautui. En nähnyt mitään, koska suihkuverho oli edessä. Ajattelin vain, että ovi oli ehkä avautunut itsekseen ja että olin kuvittellut askeleet.
Sitten puin pyyhkeen päälleni ja menin olohuoneeseen. Otin puhelimen, joka oli sohvalla siinä kohdassa, mihin olin sen jättänytkin. Ainoa vaan, että puhelimeen oli tullut kaksi uutta viestiä ja ne oli molemmat jo luettu.
Kommentit (82)
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:38"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:35"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:30"]
jos viestit on jo luettu, niin miten ne näkee uusina viesteinä?
[/quote]
No nimenomaan ei näekään uusina. Avasin puhelimesta keskustelun ja sinne olikin tullut kaksi uutta viestiä joita en ollut itse lukenut. Muistan tarkalleen, mitä kyseinen henkilö lähetti ennenkuin menin suihkuun. ap
[/quote]
Ja näin se alkuperäinen tarina lähtee muuttumaan pikkuhiljaa..... Tylsää..
[/quote]
Anteeksi mutta en ymmärrä? ap
[/quote]
Niinpä? Ap sanoi aloituksessa että kaksi uutta viestiä, jotka oli jo luettu, mutta ei hänen toimesta. Mitä jäi epäselväksi?
[/quote]
Ti mitään epäselvää. Onhan se viesti ap:lle uusi, kun ap ei ole sitä vielä lukenut.
[/quote]
No miten alkuperäinen tarina sitten lähti muka muuttumaan?? Sanoppa se.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:44"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:41"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:38"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:35"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:30"]
jos viestit on jo luettu, niin miten ne näkee uusina viesteinä?
[/quote]
No nimenomaan ei näekään uusina. Avasin puhelimesta keskustelun ja sinne olikin tullut kaksi uutta viestiä joita en ollut itse lukenut. Muistan tarkalleen, mitä kyseinen henkilö lähetti ennenkuin menin suihkuun. ap
[/quote]
Ja näin se alkuperäinen tarina lähtee muuttumaan pikkuhiljaa..... Tylsää..
[/quote]
Anteeksi mutta en ymmärrä? ap
[/quote]
Tuo jolle vastasit luuli että 'uusi' ja 'lukematon' on sama asia kun puhutaan puhelimen viesteistä. Ja sitten se vihjaa, että sä olet keksinyt koko jutun.
Aika creepy. Etenkin, kun luen parhaillaan Lars Keplerin Vainoojaa. Huh.
[/quote]
Aa, no epäilijälle tiedoksi, että en ole keksinyt tätä juttua. Tiedän, että av:lla on paljon provoja mutta tämä nyt ei ole yksi niistä. Halusin jakaa tämän jossain, kun ahdisti niin paljon. ap
Oliko whatsapp-viestejä? Sinne ainakin tulee usein viestejä, joista ei tule ilmoitusta ollenkaan jostain syystä ja näyttävät vanhoilta ja jo luetuilta. Vähentäisi jännitystä...
mun tutuntutulle kävi noin! sama kaava, oli suihkussa, ovi auennut rakosalleen, vasta pestyillä lattioilla oli kengän jälkiä(oli syksy, maa märkä ja mutainen) puhelin joka oli jätetty olohuoneen päydälle oli laitettu sohvalle ja sillä oli lähetetty tekstiviesti johonkin numeroon jossa luki "oon nyt täällä, mitä teen" ja... hitto tuttu kertoi tän jokunen vuosi sit en vaan muista miten se jatkui :/ muistan sen verran että tapahtui porvoossa!
Toivottavasti ei ole mikään avohoitopotilas villiintynyt/psykoosissa
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:44"]
Hhyyiiii! ;(
Hanki turvalukko ja valvontakamera!
[/quote]
Voisin kyllä hankkia, kauhea ahdistus tästä tapauksesta :( ap
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:49"]
Oliko whatsapp-viestejä? Sinne ainakin tulee usein viestejä, joista ei tule ilmoitusta ollenkaan jostain syystä ja näyttävät vanhoilta ja jo luetuilta. Vähentäisi jännitystä...
[/quote]
Ne oli ihan tavallisia tekstiviestejä. Mulle ei ainakaan oo käynyt niin, että ne eivät näkyisi lukemattomina viesteinä, jos en oo niitä lukenut. Onko muilla? ap
Puhelin sekoile omiaan? Tai sitten avasit viestit etkä vaan muista sitä.
Kai tarkistit kaapit ja sängynaluset, ennen kuin laitoit varmuusketjun?
Hyii,onneksi on koirat ei kukaan hiippaile salaa sisälle.laita oviin huomaamattomat teipit siihen mistä ovi avautuu ja jos ovat lähteneet irti kun seuraavan kerran katsot niin joku on käynyt.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:53"]
[/quote]
Viestien kellonaika täsmää siihen, kun olin jo suihkussa. En oo siis mitenkään voinut niitä itse lukea. ap
Kannattaa jättää vähemmälle ne myöhäisillan tv-sarjat. Vaikuttaa psyykeeseen.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:54"]
Kai tarkistit kaapit ja sängynaluset, ennen kuin laitoit varmuusketjun?
[/quote]
Tarkistin kaapit, sängynalusia en tajunnut katsoa. Varmuusketjua mulla ei ole :( ap
Vaihtain lukot ja hankkisin valvontakameran. Tai ainakin panisin tabletin kuvaamaan aina kun oon suihkussa. Tosin en varmaan sit ikinä uskaltais nukkua...
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:53"]
[/quote]
Viestien kellonaika täsmää siihen, kun olin jo suihkussa. En oo siis mitenkään voinut niitä itse lukea. ap
[/quote]
Nyt meni pieleen. Sulla oli jo. Ne viestit ennen suihkuunmenoo
No onhan täällä ollut paljonkin juttuja vuokranantajista, huoltomiehistä, remppaajista, avaimenpöllijöistä ja edellisistä asukkaista, jotka tunkevat luvatta sisään asuntoihin. Mutta mikä näistä selittää ap:n tapauksen?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:57"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:53"] Puhelin sekoile omiaan? Tai sitten avasit viestit etkä vaan muista sitä. [/quote] Viestien kellonaika täsmää siihen, kun olin jo suihkussa. En oo siis mitenkään voinut niitä itse lukea. ap [/quote] Nyt meni pieleen. Sulla oli jo. Ne viestit ennen suihkuunmenoo
[/quote]
Viestit oli tulleet silloin, kun olin suihkussa ja ne oli myös luettu silloin. Ymmärrätkö? ap
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:57"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:53"] Puhelin sekoile omiaan? Tai sitten avasit viestit etkä vaan muista sitä. [/quote] Viestien kellonaika täsmää siihen, kun olin jo suihkussa. En oo siis mitenkään voinut niitä itse lukea. ap [/quote] Nyt meni pieleen. Sulla oli jo. Ne viestit ennen suihkuunmenoo
Sun luetunymmärtäminen on ihan apukoulu tasoa! Älä nolaa ittees enempää
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 23:00"]
No onhan täällä ollut paljonkin juttuja vuokranantajista, huoltomiehistä, remppaajista, avaimenpöllijöistä ja edellisistä asukkaista, jotka tunkevat luvatta sisään asuntoihin. Mutta mikä näistä selittää ap:n tapauksen?
[/quote]
Sitäpä tässä mietin :( Edellinen asukas? Tai joku, jolla tietämättäni on avain? Vai olinko jättänyt ulko-oven vahingossa auki tms? ap
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:43"]
Vuokranantaja kävi?
[/quote]
Omistusasunto. ap
[/quote]
Huoltomies?