En voinut syödä suklaata Bull Mentulan nähden
Tulin Lidlistä suklaalevyn kanssa, tarkoituksena oli korkata se heti ulko-ovella. Siinä kun sitten kädet täristen suklaan himoissani kuorin sitä levyä, niin eikös vaan Bull ylitä just katua siihen mun suuntaan. Pistin äkkiä levyyn kääreet takaisin ja livistin häpeillen paikalta. Muuttaiskohan Jari meille asuun, voisin vihdoin päästä tavoitepainooni kun en uskaltaisi edes ajatella kebabia tai pizzaa?
Kommentit (37)
Kokeile laittaa hänen kuvia kaappeihin ja lompakkoon. Aina pahoilla teillä ollessasi tuijottaa sinua ;D Ja jos saat teille asumaan, niin lähetätkö tavoitteeseen päästyäsi meille?
Haha, minulle on käynyt melkein saman lailla. Mussutin pullaa kunnes Bull tuli vastaan, nopeasti katosi takaisin laukkuun ja roskiin sen jälkeen
Onko Pulli joku sohvaperunoiden kansallissankari?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:38"]Onko Pulli joku sohvaperunoiden kansallissankari?
[/quote]
Pullanmussuttaja ei ole sohvaperuna, urheilen joka päivä ja sohvalla vietän hyvin vähän aikaa. Jotenkin tuli siinä vaiheessa fiilis että mitä mä vedän tällaista paskaa naamaan..
Hallituskadun Lidlissä käy paljon läheisen salin fi porukkaa ja kyllä siinä pullamössöä hävettää kun korissa on muutakin kuin maustamatonta kanafilettä ja rahkaa
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:36"]
Kokeile laittaa hänen kuvia kaappeihin ja lompakkoon. Aina pahoilla teillä ollessasi tuijottaa sinua ;D Ja jos saat teille asumaan, niin lähetätkö tavoitteeseen päästyäsi meille?
[/quote]
Laitatko osoitteesi varmuuden vuoksi. :D
Ja hei kiitos vinkistä! Täytyypä laittaa Bullin kuva jääkaapin oveen, pelkkä olemus saa pysyyn erossa herkuista.
ap
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:41"]
Hallituskadun Lidlissä käy paljon läheisen salin fi porukkaa ja kyllä siinä pullamössöä hävettää kun korissa on muutakin kuin maustamatonta kanafilettä ja rahkaa
[/quote]
Siellä käy kyllä enimmäkseen roskaväkeä ja alkoholisteja hakemassa halvinta bisseä eli ei tarvitse hävetä.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:38"]
[/quote]
Bullipa on niin superkuntoinen, että henki puhisee kovasti istuessaankin.
Mullakin menee ruokahalu, koska Bull Mentula on RUMIN ja JUNTEIN äijä jonka oon ikinä elämässäni nähnyt.
Mulle tulee ihan pakonomanen tarve vetää jotain herkkua sen naaman näkemisestä! Niin ärsyttävä tyyppi että kiusallankin vedän :D Olet mitä syöt brittikäppänässä ja suurin pudottaja Gillianissa sama efekti, vai onko se Jillian..
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:38"]
[/quote]
Bullipa on niin superkuntoinen, että henki puhisee kovasti istuessaankin.
[/quote]
Terveyshän on itse herrasta aika kaukana, mutta hyvin on saanut iskostettua päähän ettei paskaa pitäisi syödä. Tosin heidän omat proteiinilisäravinteet ym on epäterveellisiä samoin kuin 200g proteiinia päivässä -dieetit.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:49"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:38"] Onko Pulli joku sohvaperunoiden kansallissankari? [/quote] Bullipa on niin superkuntoinen, että henki puhisee kovasti istuessaankin. [/quote] Terveyshän on itse herrasta aika kaukana, mutta hyvin on saanut iskostettua päähän ettei paskaa pitäisi syödä. Tosin heidän omat proteiinilisäravinteet ym on epäterveellisiä samoin kuin 200g proteiinia päivässä -dieetit.
[/quote]
Syntholi-friikit vasta ovat oma rotunsa. Bulli ei sentään ole sellainen.
Vaan alkoholia ja öljyä ruiskulla lihaksiin, niin patti kyllä kasvaa mutta voimat eivät yhtään.
Se Gillian on niin ärsyttävä! Turhan fanaattinen kasvisruokailun suhteen mutta toisaalta niillä ohjelmassa esiintyvillä ihmisillä on tarve saada täysi vastakohta syömisilleen. Itse kannatan kaikkea kohtuudella-menetelmää.
kannattaisko syödä koko ajan fiksusti niin ei tarvi hävetä?
läskit taas valittaa
Ihan hauska ketju lukuun ottamatta paria pässiä jotka ovat heti haukkumassa ulkonäköä... Puhelimeen vois äänittää jonkun Bullin viestin mallia aiotko sä oikeesti syödä tuon?
Minä ostin männä viikolla Citymarketista jäätelön. Piti äkkiä kipittää nurkan taakse piiloon syömään se, kun ruokanipottaja personal trainerini, jonka opeissa kävin pari vuotta sitten, tuli ovella vastaan.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:54"]Se Gillian on niin ärsyttävä! Turhan fanaattinen kasvisruokailun suhteen mutta toisaalta niillä ohjelmassa esiintyvillä ihmisillä on tarve saada täysi vastakohta syömisilleen. Itse kannatan kaikkea kohtuudella-menetelmää.[/quote]
Sitä Gillianin pelkkää kasviksia -kuuria noudatetaankin vain ensimmäiset 8 viikkoa. Sen jälkeen saa syödä lihaakin kohtuudella.
Ajatelkaa jos joutuisi sänkyyn Bullin kanssa, kyllä pysyisi hoikkana kun yrjö lentää jo pelkästä ajatuksesta.
Hahhahhaa! Juuri näin!
Itsekin melkoisen ryhtiliikkeen syyspimeillä tehneenä normaalipainoon viimein päässeenä tarvitsisin viimeistä potkua 3-4 kilon selättämiseen. Harmi, etteivät nuo liiku meidän suunnalla kaupassa. Sellainen miniatyyrihahmo jousen nokassa olkapäälle kurkkimaan ja heilumaan ostoksia tehdessä olisi varmaan pop. Itse syön vieläkin ihan liikaa turhaa sontaa, pitäisi kohdella itseään paremmin.
Enkä todellakaan ole mikään sohvaperuna.
-2-