En voinut syödä suklaata Bull Mentulan nähden
Tulin Lidlistä suklaalevyn kanssa, tarkoituksena oli korkata se heti ulko-ovella. Siinä kun sitten kädet täristen suklaan himoissani kuorin sitä levyä, niin eikös vaan Bull ylitä just katua siihen mun suuntaan. Pistin äkkiä levyyn kääreet takaisin ja livistin häpeillen paikalta. Muuttaiskohan Jari meille asuun, voisin vihdoin päästä tavoitepainooni kun en uskaltaisi edes ajatella kebabia tai pizzaa?
Kommentit (37)
Mä näin Bullin joskus siellä Sokoksen takaovilla. Vedin mahaa sisään toppatakin alla ja yritin näyttää timmiltä. Eihän se mua päin nyt katsonutkaan, mut hitto et pelästyin kumminkin.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:29"]
Mä näin Bullin joskus siellä Sokoksen takaovilla. Vedin mahaa sisään toppatakin alla ja yritin näyttää timmiltä. Eihän se mua päin nyt katsonutkaan, mut hitto et pelästyin kumminkin.
[/quote]
:D
Onneksi ei tullut hätäpissat housuun.
Bulli tuli kerran mua vastaan kadulla. Veti vaistomaisesti vatsaa sisään ja pyyhki munkin murut suupielistään
Kyllähän se niin on, että vaikka Bullia ei varmasti kiinnosta pätkän vertaa mitä tavallinen vastaantuleva mamma mussuttaa, mutta mammalla nousee sydän kurkkuun ja heti kaduttaa ne kermaleivokset, jotka on tullut ahmittua.
Ahhahah, mulle on käynyt lähes samoin! Tosin olin shoppailemassa Pirkkalan S-Marketissa ja Jutta Gustafsberg oli siellä. Mun piti ostaa hirveet mätöt ja autossa sit kiroilin proteinipatukkaa, banaania ja vissyä jotka ostin :D Naurettavaa! Mutta ehkä hyvä vaan.
Minä oisin kävelly Mentulan eteen ja ottanu oikein kunnon purasun levystä ja sanonu "maistusko?"
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:36"]
Kokeile laittaa hänen kuvia kaappeihin ja lompakkoon. Aina pahoilla teillä ollessasi tuijottaa sinua ;D Ja jos saat teille asumaan, niin lähetätkö tavoitteeseen päästyäsi meille?
[/quote] nii jääkaapn oveen Bullin lärvi :D
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:36"]
Kokeile laittaa hänen kuvia kaappeihin ja lompakkoon. Aina pahoilla teillä ollessasi tuijottaa sinua ;D Ja jos saat teille asumaan, niin lähetätkö tavoitteeseen päästyäsi meille?
[/quote]
Kukkakaali ei ainakaan enää maistuisi. Tippaleivistä puhumattakaan, mutten syö niitä ikinä. Bull on paikallaan siinä Jutan ohjelmassa. Kuvitelkaa tilalle joku aneeminen hippi!
Onneksi ehdit piilottaa, ois vetäsy turpaan jos olis sun suklaas nähny.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:38"]
Onko Pulli joku sohvaperunoiden kansallissankari?
[/quote]
Ei vaan omatunto, itsekuri ja kadonnut motivaatio henkilöityneenä yhteen mieheen.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:38"]
Onneksi ehdit piilottaa, ois vetäsy turpaan jos olis sun suklaas nähny.
[/quote]
Tuskin. Paremminkin tuijottanut niin jäätävästi, että kaikki suklaahimot karisee päästä ja tilalle tulee selittämätön hinku lähteä lenkille proteiinipatukka povitaskussa.
Miksei Bull asu mun naapurissa? Missä sitä muuten olisi mahdollista nähdä mahdollisimman usein?
Oisit ap käynyt kysymässä Bullilta, että lähtiskö se teidän mukaan teille asumaan, kun kerta siinä sattui olemaan. Ties vaikka olisi heti lähtenytkin auton kyytiin. Tai oisit houkutellut proteiinipatukoilla.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:53"]
Oisit ap käynyt kysymässä Bullilta, että lähtiskö se teidän mukaan teille asumaan, kun kerta siinä sattui olemaan. Ties vaikka olisi heti lähtenytkin auton kyytiin. Tai oisit houkutellut proteiinipatukoilla.
[/quote]
Muuten olisinkin yrittänyt meille houkutella, mutta kun oli sillä hetkellä vain yksi maitorahka jääkaapissa. Lisäksi asutaan rintamamiestalossa, ovenkarmit vois olla vähän ahtaat Bullille.
ap
Minäkin olen nähnyt Bullin ruokakaupassa. En ehtinyt hätääntyä omista ostoksistani, kun huomioni kiinnittyi siihen, ettei mies livenä ollutkaan yhtään niin järkälemäisen näköinen kuin tv:ssä ja lehtikuvissa.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:43"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:41"]
Hallituskadun Lidlissä käy paljon läheisen salin fi porukkaa ja kyllä siinä pullamössöä hävettää kun korissa on muutakin kuin maustamatonta kanafilettä ja rahkaa
[/quote]
Siellä käy kyllä enimmäkseen roskaväkeä ja alkoholisteja hakemassa halvinta bisseä eli ei tarvitse hävetä.
[/quote]
Täh? Onkohan sulla nyt mennyt Lidlit sekaisin? Hallituskadulla käy ihan fiksun näköistä kaupunkilaista. Taidat nyt sekoittaa siihen omaan lähi-Liiteriisi siellä Jankassa tai Hervannassa.