Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon maksatte netistä kuussa?

Vierailija
16.01.2022 |

Rupesin miettiin että onpa oma nykyään kallis. Joku tarjousaika on loppunut ja puhelin maksaa 30 kuussa ja kodin netti toiset 30. 60€ kuussa pelkkään nettiin on aika järkky. Miten muilla?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 e taitaa olla, tai 32 e. Valokuitu.

Vierailija
2/35 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

9.90€/kk sata meganen yhteys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30 e taitaa olla, tai 32 e. Valokuitu.

Niin mutta kännykkä vielä siihen päälle?

Vierailija
4/35 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaikki vipstaakkelit yhdellä operaattiorilla. Puhelinliittymät, netit jne. Varmaan reilu 400e/kk. Eikä sovi noilla hinnoilla pätkiä yhtään, kun otettiin vielä 5g laitteet talon seinän läpi johdot porattuina.

Vierailija
5/35 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

10€, hitaamman saisi ilmaiseksi vuokran mukana mutta ei riitä omaan käyttöön

Vierailija
6/35 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaan puhelimen netin pöytäkoneeseen ja hintaa taitaa olla 4g nopealla netillä obaut 40 euroa kuukaudessa.

Paketti sisältää puhelut ja tekstarit.

Vierailija
7/35 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiö maksuton, lisänopeus sata megaa maksaa euron/kk. Ei älypuhelinta. Hekan asunto.

Vierailija
8/35 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kännykkään 10€, välillä maksan sen isänsä tilitä.

Oltiin pitkään ilman jatkuvaa nettiliittymää kotiin, kun yhteydet oli surkeat. Nyt on toistaiseksi voimassa oleva 5g-liittymä 25€.

Omassa kännykässä (kaksoissim) käytän nettiä työnantajan liittymällä vaikkei mulla puhelinetua olekaan.

Mies maksaa kännykkänsä itse, varmaan tuo sama 10€ netistä kuin lapsellakin

Vierailija
9/35 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös taloyhtiön ja maksan euron kuussa.

Vierailija
10/35 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaan puhelimen netin pöytäkoneeseen ja hintaa taitaa olla 4g nopealla netillä obaut 40 euroa kuukaudessa.

40€ kuussa ja silti joutuu laittaan puhelimen jakamaan nettiä jos haluaa tietokonetta käyttää. Ei kovin hääviä.

Vierailija
11/35 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin pitkään ilman jatkuvaa nettiliittymää kotiin, kun yhteydet oli surkeat. Nyt on toistaiseksi voimassa oleva 5g-liittymä 25€.

Omassa kännykässä (kaksoissim) käytän nettiä työnantajan liittymällä vaikkei mulla puhelinetua olekaan.

10€? Mitä ja mistä sillä hinnalla saa? Joku meganen netti? Pyöriikö sillä ees google mapsi tai youtube?

Vierailija
12/35 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiyhteyshän toimii jo Kuussa. Asun toistaiseksi Maa planeetalla niin en tiedä Kuun nettiyhteyden hintoja

Vierailija
13/35 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiön netti 25 meganen on ilmainen. Puhelimessa 200 meganen, maksaa 29,90 e/kk, sisältää myös rajattomat puhelut ja viestit.

Vierailija
14/35 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

24.90€, 100/10 nopeus.

Vierailija
15/35 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40€ kuussa ja silti joutuu laittaan puhelimen jakamaan nettiä jos haluaa tietokonetta käyttää. Ei kovin hääviä.

Jos tiedät palveluntarjoajan joka tarjoaa 4g nopean rajattoman netin, ilmaiset puhelut ja tekstarit huomattavasti alle 40 euron, otan informaatiota mielihyvin vastaan :-)

Itse asiassa netin jakaminen puhelimesta pöytäkoneeseen on toiminut jo vuosia kiitettävästi ja suoratoistopalvelut etc toimivat todella hyvin.

Langaton laturi ja kotiin tullessa painan yhtä nappia kännykästä ja yhteys muodostuu.

En pidä kovinkaan hankalana.

Vierailija
16/35 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mulla joku banni kun en voi vastata tähän kysymykseen? Vaikka mitä kirjoitan (asiaa), niin hylätään.

Vierailija
17/35 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10€? Mitä ja mistä sillä hinnalla saa? Joku meganen netti? Pyöriikö sillä ees google mapsi tai youtube?

Saunalahti latausliittymän 4g nettipaketti. Tarkistin niin näyttäis olevan 200 megaa, oli kyllä muistaakseni viimeksi vähempi.

Kotioloissa se ei välillä tökkii, tolpassa on liikaa käyttäjiä.

Kuukausimaksutton liittymä jossa puhelut ja tekstarit käytön mukaan, se on osottautunut meidän tarpeisiin halvimmaksi kaikille.

Vierailija
18/35 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiölle menee  jokunen euro kuussa, lisänopeus varmaan parikymppiä siihen päälle, meillä on se korkein mahdollinen tarjolla oleva nopeus. Puhelimissa on 9 euron liittymät, dataa meillä on 3x6Gt yhteensä jaettavaksi, ei ole vielä kertaakaan mennyt yli, puhelut maksaa erikseen, niitä on tosi vähän. Wifin kautta tulee puhelinta lähinnä käytettyä ja oltua muihin yhteydessä.

Vierailija
19/35 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

9,90€/kk(100/10mbts).

Vierailija
20/35 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon maksatte. Tuo 9e kk ei taida olla rajaton 100MB?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi