Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhuukohan tapailumies potaskaa? Mielipiteitä?

Vierailija
16.01.2022 |

On siis 30-vuotias. Seurustellut elämänsä aikana yhteensä noin 7 vuotta. Kuulemma lopetti seksikumppaniensa määrän laskemisen kun 75 tuli täyteen. Onkohan totta? Ei käytä juurikaan Tinderiä, kuulemma tavannut panonsa muualla. Asunut myös pienemmillä paikkakunnilla, jossa vähän naisia. Eikö tuo luku ole tilanteeseen nähden tosi iso? Eli varmaan aika kamalaa porukkaa käynyt läpi... Tai sit puhuu kirjaimellisesti paskaa.

Hän on sosiaalinen ja ihan hyvännäköinen.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tapailusuhteen idea on? Vaikuttaa siltä, että tuolla miehellä voisi olla korkeintaan viihdearvoa, jos sitäkään.

Mikä tässä nyt oli niin turnoff? Minähän se tota kysyin ja taidan ite olla se turnoff. En ihmettele, et täällä foorumilla kaikki on sinkkuja/paskassa parisuhteessa. Kannattaa joskus katsoa sinne peiliin eikä huutaa metsään.

Ei ole turn-off naisen kysymänä. Päin vastoin, ehkä hopa seksuaalisesti hieman turn-on, mutta ainakin parisuhdemielessä lisäisi kiinnostusta, jos ei nainen ei arastele kysyä seksihistoriastani. Häpeilisin kyllä vähän itse kertoa, vaikka oma lukuni on alle 20...

eri

No mun miehellä on 5 :D Häntä ei ole omat aiemmat puuhailuni haitanneet, eikä minua hänen menneensä.

Vierailija
42/44 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tapailusuhteen idea on? Vaikuttaa siltä, että tuolla miehellä voisi olla korkeintaan viihdearvoa, jos sitäkään.

Mikä tässä nyt oli niin turnoff? Minähän se tota kysyin ja taidan ite olla se turnoff. En ihmettele, et täällä foorumilla kaikki on sinkkuja/paskassa parisuhteessa. Kannattaa joskus katsoa sinne peiliin eikä huutaa metsään.

Ei ole turn-off naisen kysymänä. Päin vastoin, ehkä hopa seksuaalisesti hieman turn-on, mutta ainakin parisuhdemielessä lisäisi kiinnostusta, jos ei nainen ei arastele kysyä seksihistoriastani. Häpeilisin kyllä vähän itse kertoa, vaikka oma lukuni on alle 20...

eri

No mun miehellä on 5 :D Häntä ei ole omat aiemmat puuhailuni haitanneet, eikä minua hänen menneensä.

5 on ihan ok luku nykymittapuulla. Jos on kymmenen pintaa tai enemmän, niin menee uudelleenharkitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa kuvitella tilannetta, jossa mies katsoisi tarpeelliseksi kertoa minulle seksikumppaniensa määrän ja minä olisin edelleen hänestä kiinnostunut.

MInä itse kysyin sitä häneltä ja hän ei selvästi halunnut sitä rehellisesti mulle kertoa.

-ap

Ainoa oikea vastaus tuollaiseen kysymykseen on tyyliin "riittävästi, enempää en pidä tarpeellisena asiasta avautua".

Itse vastaisin tuohon, että sittenhän me ei voida seurustella, koska sinulla on ollut naisia jo riittävästi.

Vierailija
44/44 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helposti, jos on sosiaalinen ja hyvännököinen, mutei liian komea ja sen oloinen, että naiset luulevat että olisi parisuhdemateriaalia kuten sinäkin tunnut vielä haaveilevan...

Naiset kun tuntuu nykyisin kuvittevan, että viemällä miehen sänkyyn saa parisuhteen...

Kato Skippyä. Tule sit uudelleen sanomaan

Mikä on skippy?

Skippy the virgin. Mielenkiintoinen ilmentymä pelimiehestä joka on neitsyt ja saa Tinderistä naisia. Parhaimmillaan tavannut kaksikin naista saman päivän aikana. Ulkonäkö sekä luonne hyvin erikoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme