Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhuukohan tapailumies potaskaa? Mielipiteitä?

Vierailija
16.01.2022 |

On siis 30-vuotias. Seurustellut elämänsä aikana yhteensä noin 7 vuotta. Kuulemma lopetti seksikumppaniensa määrän laskemisen kun 75 tuli täyteen. Onkohan totta? Ei käytä juurikaan Tinderiä, kuulemma tavannut panonsa muualla. Asunut myös pienemmillä paikkakunnilla, jossa vähän naisia. Eikö tuo luku ole tilanteeseen nähden tosi iso? Eli varmaan aika kamalaa porukkaa käynyt läpi... Tai sit puhuu kirjaimellisesti paskaa.

Hän on sosiaalinen ja ihan hyvännäköinen.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen ketju numero 10 987.

"Naiset tunnistavat pelimiehet eivätkä ratkea heihin".

Vierailija
2/44 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis pelkää ettei mies olekaan onnistunut kaatamaan 75+ naista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo ihan mahdollista. Varmasti niitä hoitoja on helppo kerryttää jos mitään tasoa ei ole ja kaikki kelpaa.

En koskisi tuollaiseen mieheen pitkällä tikullakaan.

Vierailija
4/44 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se määrä vaan se laatu.

Vierailija
5/44 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kuvitella tilannetta, jossa mies katsoisi tarpeelliseksi kertoa minulle seksikumppaniensa määrän ja minä olisin edelleen hänestä kiinnostunut.

Vierailija
6/44 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa kuvitella tilannetta, jossa mies katsoisi tarpeelliseksi kertoa minulle seksikumppaniensa määrän ja minä olisin edelleen hänestä kiinnostunut.

MInä itse kysyin sitä häneltä ja hän ei selvästi halunnut sitä rehellisesti mulle kertoa.

-ap

Vierailija
7/44 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tuo ihan mahdollista. Varmasti niitä hoitoja on helppo kerryttää jos mitään tasoa ei ole ja kaikki kelpaa.

Niin, sehän siinä onkin, että onko ne aivan karseita vai ei.

Vierailija
8/44 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele tarkkaan. JOS mies avautuu panoistaan... JUOKSE ja kovaa.

Miksi? Todellisuudessa on hoidellut 0-5 panoa.

Vierailija
9/44 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti, jos on sosiaalinen ja hyvännököinen, mutei liian komea ja sen oloinen, että naiset luulevat että olisi parisuhdemateriaalia kuten sinäkin tunnut vielä haaveilevan...

Naiset kun tuntuu nykyisin kuvittevan, että viemällä miehen sänkyyn saa parisuhteen...

Vierailija
10/44 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertäisin kaukaa miehen joka ottaa puheeksi entisten seksikumppanien määrän. Itseäni ei ainakaan kiinnostaisi kysellä lukuja enkä myöskään kenellekkään alkaisi selvittämään monenko ja kenenkä kanssa itse olen ollut.

Vierailija
11/44 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista mielestäni kuulu kysyä. Aika tökeröä. Jokaisen oma asia, sitäpaitsi senhän voi valehdella mielensä mukaan.

Vierailija
12/44 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti, jos on sosiaalinen ja hyvännököinen, mutei liian komea ja sen oloinen, että naiset luulevat että olisi parisuhdemateriaalia kuten sinäkin tunnut vielä haaveilevan...

Naiset kun tuntuu nykyisin kuvittevan, että viemällä miehen sänkyyn saa parisuhteen...

Kato Skippyä. Tule sit uudelleen sanomaan

Vierailija
13/44 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MInä itse kysyin sitä häneltä ja hän ei selvästi halunnut sitä rehellisesti mulle kertoa.

-ap

Ainoa oikea vastaus tuollaiseen kysymykseen on tyyliin "riittävästi, enempää en pidä tarpeellisena asiasta avautua".

Vierailija
14/44 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kato Skippyä. Tule sit uudelleen sanomaan

Mikä on skippy?

Vierailija
15/44 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on realistisesti arvioiden sellainen 3-5 vuotta aikaa harrastaa seksiä sinkkuna, eikä tuo ole mikään mahdoton määrä jos on ollut yhden illan juttuja tai lyhyitä tapailusuhteita. Se vaikuttaa vähän lapselliselta, että on laskenut siihen 75 asti.

Vierailija
16/44 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo sanoin, niin minä kysyin. Ja mua se määrä kiinnostaa. Kysyn aina.

-ap

Vierailija
17/44 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullisia seksikertoja pystyy kasaamaan lyhyessäkin ajassa vaikka kuinka paljon, jos vain rahaa riittää.

Suomessa kun se maksullinen seksi on lajiltaan maailman kalleimpiin kuuluva, koska kysyntä on niin kovaa suomalaisten naisten nirsoilun vuoksi. Virossa ja Keski- ja Etelä-Euroopassa naisten hintataso on vain 1/4-1/2 suomaisesta, mutta kun ne ulkkarit tulevat suomeen tienaamaan, niin laskuttavat tietysti suomalaistaksojen mukaisesti.

Vierailija
18/44 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinua kiinnostaa? Henkilökohtainen asia naiselle ja miehelle.

Vierailija
19/44 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, sehän siinä onkin, että onko ne aivan karseita vai ei.

Jos mies puhuu "panoista", mitäpä veikkaat?

Vierailija
20/44 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yli 200. Tule minun luo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi