Käyn suihkussa joka toinen pvä/en meikkaa/ en hymyile miehille
Kuljen verkkareissa useimmiten. Useimmiten arvostelen ohikulkevia miehiä kaverilleni ääneen että mies kuulee, tai sitten tuhahtelen/naureskelen heidän mennessä ohi. Tuntuu hyvältä ja olen ylpeä itsestäni!
Kommentit (6)
Minä taas käyn suihkussa aina kun olen hikoillut, en meikkaa, hymyilen tuntemattomille kun siltä tuntuu, enkä kommentoi ketään ääneen koska se on mielestäni moukkamaista. Mitäs nyt?
Käyn suihkussa joka päivä, meikkaan ja laittaudun ja hymyilen ihmisille. Mäkin olen ylpeä itsestäni. Ollaan kaikki onnellisia!
Miksi? Itse olen jo vanha akka, 52v. Siitä huolimatta pukeudun asiallisesti. Toki kotona pidän verkkareita tms. Mutta ei tulisi mieleenikään naureskella tai ivailla muille. Mielestäni kaikki ihmiset ansaitsevat kunnioitukseni. Hyvää iltaa kaikille, myös sinulle.
No olen joutunut ottamaan asenteen koska minua on koko lyhyen elämäni arvosteltu miesten toimesta. En välitä enää heidän mielipiteistään, ja yritän opettaa miltä tuntuu olla arvostelun kohteena, jottei muut naiset joutuisi enää kärsimään siitä. Ja ihan turha tulla kertomaan ettei ketään naista arvostella näin. Jollei valtavirtaa niin kyllä meitä erikoisemman näköisiä kyllä arvostellaan usein .ap
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:00"]
Käyn suihkussa joka päivä, meikkaan ja laittaudun ja hymyilen ihmisille. Mäkin olen ylpeä itsestäni. Ollaan kaikki onnellisia!
[/quote]Sama täällä. Tykkään ihmisistä ja saatan helposti alkaa juttelemaan ihan vieraidenkin ihmisten kanssa. Ketään en arvostele, sellainen ei minua kiinnosta.
Nolo