Saako teillä teini käydä seurustelukumppaninsa kanssa saunassa?
Minkä ikäisistä kyse? Jos ei saa, onko ok jos seurustelukumppanin kotona saa?
Kommentit (40)
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:10"]
Eikö teitä haittaa se että poikaystävällä seisoo ja touhutipat valuu reisille saunassa?
[/quote]
Ei. Normaaliahan se on. Sen takia pysyn poissa saunasta kun ovat siellä kaksistaan.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:04"]
Mammojen mielestä saunassa käynti merkitsee seksiä :D se sinun 15-vuotias lapsesi voi harrastaa vaikka kauppakeskuksen vessassa seksiä ilman että voit vaikuttaa asiaan, puspus.
[/quote]
Saunominen ei merkitse seksiä, ei tietenkään. Mutta kyllähän kahdestaan saunomisen hyväksyminen viestii myös siitä, että muutkin puuhat alastomana ovat vanhemmille ok. Ja minä siis annan 17-v poikani saunoa kahdestaan saman ikäisen tyttöystävänsä kanssa.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:11"]
Ihan varmasti saa, koska meidän saunakiihkoilijoiden mielestä sauna EI OLE seksuaalinen paikka! Teinit saavat mennä saunaan vaikka naapurin pervojorman kanssa, koska alastomuushan on aivan normaalia.
[/quote]
Hah hah! Vitsinhän murjaisit :) Mutta ei se mitään..
Sano tulevasi kohta itse perästä saunomaan, niin eiköhän tunnelma lerpahda sen verran, että ei tule muu kuin saunominen mieleen.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:16"]
Sano tulevasi kohta itse perästä saunomaan, niin eiköhän tunnelma lerpahda sen verran, että ei tule muu kuin saunominen mieleen.
[/quote]
Joo no miehelle ei tarvi tulla mitään mieleen. Alastoman naisen näkeminen riittää.
[/quote]
Siinähän se vasta kovettuu. Et taida tuntea teinipoikien ajatusmaailmaa kovin hyvin?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:11"]Ihan varmasti saa, koska meidän saunakiihkoilijoiden mielestä sauna EI OLE seksuaalinen paikka!
Teinit saavat mennä saunaan vaikka naapurin pervojorman kanssa, koska alastomuushan on aivan normaalia.
[/quote]
Jos et tykkää sekasaunoa et ole myöskään normaali ja saat varmasti kiihkoilijoiden vihat päällesi. Se että kaikki eivät tykkää sekasaunoa on heiltä ehdottomasti jotenkin pois.
Me pannaan yleensä miehen kanssa saunassa, joten jos haluaa mennä "jälkilöylyihin", niin siitä vain :D
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:22"]
[/quote]
Siinähän se vasta kovettuu. Et taida tuntea teinipoikien ajatusmaailmaa kovin hyvin?
[/quote]
Kyllä. Äiti-tytär-kimppa saunan lauteilla (kunhan äiti on vaan naitavan näköinen).
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:23"]
Me pannaan yleensä miehen kanssa saunassa, joten jos haluaa mennä "jälkilöylyihin", niin siitä vain :D
[/quote]
Tarkoititko, että jos joku haluaa jälkiliukkaille?
Tottakai saa. Ei kannata kieltää yhdessä saunomisia ja samassa sängyssä nukkumia. Voi sitä seksiä harrastaa muuallakin. Todettu omassa nuoruudessa kun vanhemmat yritti pitää meitä tyttäriä hieman erillään poikakavereistaan, sehän vain lisäsi suunnatonta halua kokea asioita.
Olisi kyllä kamalaa, ahdistavaa ja noloa jos vahnemmat säätelisivät teinin seksielämää jopa siinä määrin, ettei edes saunassa saisi käydä. Hei pliis se on teini, ei mikään pikkulapsi ja teineillä usein jo on seksielämää. Se on täysin normaalia. Olisitte natsimammat onnellisia, että lapsenne harrastaa seksiä tutun ja turvallisen seurustelukumppanin kanssa, eikä jonkun hoidon kanssa jossain kotibileiden vessassa
Millä perusteella aloitusta on peukutettu? Jotain kiintiöalapeukkuja aloittajalle kenties?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:22"]
[/quote]
[/quote]
Varsin hyvä itsetunto/itseluottamus kollilla, jos kehtaisi tuon jälkeen mennä tatti pystyssä saunomaan ja uskoisi mamman tulevan kohta perästä.
Ei saa. Enkä mä hyväksy yhdessä nukkumistakaan. Siihen, mitä tekevät poikaystävän kotona, en voi vaikuttaa, mutta siihen voin mitä meillä tehdään.
Alapeukkuja odotellessa. :)
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 23:07"]
Ei saa. Enkä mä hyväksy yhdessä nukkumistakaan. Siihen, mitä tekevät poikaystävän kotona, en voi vaikuttaa, mutta siihen voin mitä meillä tehdään.
[/quote]
Siellä poikaystävän kotona otetaankin sitten vahinko takas ja porataan ihan urakalla joka reikään.
Minä kun kävin teininä silloisen poikaystäväni kanssa saunassa, kyllä sieltä tultiin "vilvoittelemaan" pesukoneen päälle.
Kun siellä joku ajatteli että ei kai saunominen tarkoita seksiä..
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 23:07"]
[/quote]
En ymmärrä miksi tätä pitäisi alapeukuttaa. Vanhemmat päättävät mikä heidän kodissaan on sallittua ja piste.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:11"]Ihan varmasti saa, koska meidän saunakiihkoilijoiden mielestä sauna EI OLE seksuaalinen paikka!
Teinit saavat mennä saunaan vaikka naapurin pervojorman kanssa, koska alastomuushan on aivan normaalia.
[/quote]
Tosissaan.. saavat mennä ihan rauhassa.