Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en ole vielä valmis suhteeseen" totta vai tekosyy?

Vierailija
13.05.2015 |

Pääasiallisesti varmasti tekosyy mutta voiko joku olla edellisen suhteen jälkeen ja omine ajatuksineen niin sekaisin pitkän suhteen jälkeen että oikeasti ajattelee noin vaikka muuten olisi löytänyt ns. sopivan seuraavan kumppanin?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:24"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:22"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:10"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:06"]

En usko jos tapaa sen the oikean.. Mutta ehkä jos on muutenkin vähän pihalla omasta elämästään kuin vain sen eron takia. En kyllä tiedä miten joku voi sanoa ihmiselle johon on ihastunut että "ei"...

[/quote]

Ei ole olemassa "the oikeaa".

[/quote]

On vain sopiva ihminen ja SOPIVA AIKA. Molemmille oikea aika

[/quote]

Mutta onko ihminen tarpeeksi sopiva jos aika ei ole sopiva? Itse uskon että ajalla ei ole väliä jos ihastuu tarpeeksi.

[/quote]

Ei vaan ihminen voi usenkin olla sopiva. Merkitsevää on vain sopiva aika. Löytääkö toisilleen sopivat ihmiset toisensa sopivana aikana.

Vierailija
22/28 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekosyy. Itsekin suostuin vaikka epäröin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:14"]

En usko jos tapaa sen the oikean.. Mutta ehkä jos on muutenkin vähän pihalla omasta elämästään kuin vain sen eron takia. En kyllä tiedä miten joku voi sanoa ihmiselle johon on ihastunut että "ei"...

[/quote]

[/quote]

No sillä hetkellä se joka tuntuu the oikealta... Kyllä kaikki tietää miten joku tuntuu täysin oikealta ja toisen kanssa ei tunnu olevan edes puolta siitä kemian määrästä.

En usko että kukaan sanoo ei sellaiselle joka tuntuu täydelliseltä sen hetkisessä ihastus tilassa. Vai?

[/quote]

Haloo aikuiset. Milloin joku tuntuu täydelisen oikealta ensi tapaamisella? Ja on sitä ensihuuman mentyä ohi? Milloin tämä on rakkauta ja kestää?
[/quote]
Hmh, minä rakastuin mieheeni ensisilmäyksellä, 23 vuotta sitten. Olin juuri aikaisemmin vannottanut pysyväni kaukana miehistä. Nykyisin rakastan häntä vielä enemmän, mutta kyllä muistan sen tunteen jonka hän herätti ensitapaamisella. Sitä ennen olin kyllä heilastellut monien miesten kanssa, mutta ei kukaan aiheuttanut samanlaista tunnetta kuin hän. Kauheaa lässynläätä, mutta mahassa oli perhosia, poskia kuumotti, enkä voinut ajatella mitään muuta kuin häntä. Siksi ajattelen että"en ole valmis suhteeseen" on tekosyy, silloin ei vain ole tarpeeksi tunteita toista kohtaan.

Vierailija
24/28 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:19"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:16"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:14"]

[/quote]

[/quote]

No sillä hetkellä se joka tuntuu the oikealta... Kyllä kaikki tietää miten joku tuntuu täysin oikealta ja toisen kanssa ei tunnu olevan edes puolta siitä kemian määrästä.

En usko että kukaan sanoo ei sellaiselle joka tuntuu täydelliseltä sen hetkisessä ihastus tilassa. Vai?

[/quote]

Minä olen sanonut ei sellaiselle, joka oli mun elämäni suurin ihastus tähän mennessä. Vuosia on siitä kulunut, joskus siltikin satunnaisesti mietin että teinkö suuren virheen kieltäytymällä, mutta se oli siinä tilanteessa oikein kun en seurustelemaan ollut kykenevä henkisesti. Olen toki ihastunut vahvasti senkin jälkeen ja tälläkin hetkellä suhteessa.

[/quote]

Jos olet nyt suhteessa niin mitä tapahtui siinä välissä? Saitko pääsi kasaan ja miksi et koittanut uudelleen ensimmäisen kanssa?

[/quote]

Minuakin kiinnostaa!! Miksi et "palannut" ensimmäisen ihastuksen luo?

Vierailija
25/28 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohdalla totta. Tarvitsen aikaa "luoda nahkani" eron jälkeen. En tosin ole muutenkaan sellainen, joka haluaa heti seurustella. Mieluummin etenen hitaasti. En halua heti vakavaa suhdetta, vaikka olisin miten ihastunut tahansa. Ahdistun yli-innokkuudesta.

Vierailija
26/28 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:19"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:16"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:14"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Minä olen sanonut ei sellaiselle, joka oli mun elämäni suurin ihastus tähän mennessä. Vuosia on siitä kulunut, joskus siltikin satunnaisesti mietin että teinkö suuren virheen kieltäytymällä, mutta se oli siinä tilanteessa oikein kun en seurustelemaan ollut kykenevä henkisesti. Olen toki ihastunut vahvasti senkin jälkeen ja tälläkin hetkellä suhteessa.

[/quote]

Jos olet nyt suhteessa niin mitä tapahtui siinä välissä? Saitko pääsi kasaan ja miksi et koittanut uudelleen ensimmäisen kanssa?

[/quote]

Sain pääni kasaan kyllä (olin siis erosta kujalla yhden ajanjakson).

Miehelle en koskaan ilmoittanut jälkeenpäin, sillä hän oli tällöin ja on vieläkin parisuhteessa toisen naisen kanssa.

Vierailija
27/28 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan molempia. Hän ei ole valmis suhteeseen sinun kanssasi. Ehkä itsekin uskoo, että kyse on enemmänkin siitä ettei ole valmis ylipäätään, mutta todennäköisesti olisi, jos olisi oikeanlainen ehdokas.

Vierailija
28/28 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä valmis suhteisiin, mutta deittailen. Jos joku kiintyy liikaa, huikkaan vaan että ei kiitos mitään vakavaa mulle. I just like to have fun.