Miksi jotkut ihastuneet käyttäytyvät vältellen
Kommentit (31)
Jos on itellä vaikka jotain käsittelemättömiä juttuja. Tai toinen osoittanut että halveksuu/on ilkeä sua kohtaan. Tai sitten se että ujostelee. Tai tietää ettei toista kiinnosta/se on varattu.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 19:29"]
Minä käyttäydyn noin, jos tiedän/tunnen, ettei se toinen halua minua tai on varattu tms..
[/quote]
Mä käyttäydyn noin siis aina, koska en ole koskaan lukuunottamatta yhtä kertaa uskonut, että mies, johon olen ihastunut, haluaisi minua. Ja sen kerran kun uskoin, että haluaisi, homma kuitenkin karahti kiville.
Toi on minusta AIVAN käsittämätöntä, että joku kokee olevansa samalla viivalla miehen kanssa, jonka haluaa, siis haluttavuusviivalla. Tietenkin muuten olen mielestäni tasaveroinen miesten kanssa.
NO MINÄPÄ KERRON SINULLE NOPSASTI ERÄÄN ASIIJJAN: MINÄ KIINNOSTUIN ERÄÄSTÄ MIEHESTÄ VÄHÄN LIIKAAKIN, OLI TOINEN MIES KUVIOISSA (EI MIKÄÄN UNELMA HÄNKÄÄN, ENHÄN MUUTEN OLISI KIINNOSTUNUT TOISESTA), JA TÄMÄ TOINENKIN SITTEN OSOITTAUTUI NOH... KAIKKEA MUUTA KUIN UNELMAMIEHEKSENI. NO MINKÄS MINÄ SILLE VETOVOIMALLE SILTIKÄÄN VOIN, JOTEN MINUA ALKOI VITUTTAMAAN, KUN TUNSIN VETOA MUTTA TIESIN ETTEI SIITÄ TULISI IKINÄ MITÄÄN. EI, VAIKKA HÄN OLISI PYYTÄNYT MINUA ULOS. JOS OLISI. KOSKA HÄN EI OLLUT KUITENKAAN SOPIVA. ALOIN ÄRSYYNTYÄ TILANTEESERN JOTEN MINUSTA TULI VÄLTTELEVÄ JA VÄHÄN TYLYHKÖNPUOLEINEN. SITTEN HÄN KATOSI MAISEMISTA JA VAIKKA EDELLEEN PIDÄN HÄNTÄ IHAN VIEHÄTTÄVÄNÄ, NIIN HUOKAISIN HELPOTUKSESTA KUN TAJUSIN, ETTEMME TAPAA ENÄÄ.
(En aina ymmärrä itse itseänikään)
(Juttuni ovat tyyliin "ei kiinnosta tippaakaan! No ehkä kerran panisin... no kyllä mä tavallaan tykkään.. okei mä TYKKÄÄN, mutta... tai no ääh, en mä tiedä.") XD
Koska haluan, että mies tekee aloitteen. En ole koskaan ollut tyrkky, enkä tule olemaan. Kelpuutan vain miehen, joka haluaa minut, eikä luule minun roikkuvat kiinni epätoivoisena. Olen toki nyt naimisissa, mutta olen seurustellut yli 10 kertaa nuorempana.
koska pelkään että toinen ei ole kiinnostunut, enkä halua nolata itseäni olemalla liian innokas
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:29"]
Jos on itellä vaikka jotain käsittelemättömiä juttuja. Tai toinen osoittanut että halveksuu/on ilkeä sua kohtaan. Tai sitten se että ujostelee. Tai tietää ettei toista kiinnosta/se on varattu.
[/quote]
Nää syyt oli hyviä! Mulla on ainakin tällä hetkellä toi eka. Oon nainen. Eli minua on pikkutyttönä isommat pojat huijanneet ihastumaan, eikä sen takana olekaan ollut mitään ja kun siitä jotenkin pääsin yli, niin eikös käynyt niin, että eräs mies hurmasi ja vietteli minut ihastumaan (ei siis edes seksiin asti) ja kun kerroin ihastuneeni, niin eipä ollutkaan halunnut mitään!
Nyt meillä on töissä yksi tosi suloinen harjoitteliijapoika, johon heti vähän ihastuin ja mä hermostuin aivan totaalisesti, koska pelotti, että JOS saisin vastakaikua, mikä on iso jos, mutta kuitenkin, niin mä oikeasti en vaan kestäis enää kuulla, että en kyllä tarkoittanut mitään, joten vaikka hän on kiva ja söpö ja ihastuin häneen, niin mun on todella vaikeaa olla hänen kanssaan tekemisissä, edes siis katsoa tai mitään, ettei mitään vain ala kehittyä. Mutta onneksi oon pääsemässä jo tasapainoon asian kanssa, kun hän nyt on ollut siellä jo jonkin aikaa, eikä oo vaikuttanut antavan vastakaikua, niin ehkä mä vähän jo sit rauhoitun.
Meillä on harvoin miehiä töissä, enkä siksi ole aikoihin joutunut tällaisia edes pohtimaan (mikä helpotus!) ja sitten kun tulee yksi niin tietenkin se on vietävän söpö, kohtelias ja ihana.
Tai siis kyllä se katsoo aina niin söpösti silmiin, jos häneen vaan katsoisi, ja jää jotenkin aina viipyilemään, mutta taitaa olla vain sen luonteinen, eikä että se ois merkki mistään kiinnostuksesta, tai sit se on vaan silleen ihmiskiinnostunut :) Mutta mä alan jo kestää sitä söpöä katsetta, enkä enää niin kuvittele, että aah, siinä on jotain. Mutta HETI, jos joutuisin kuvittelemaan, eli tekis mitään "liikaa", niin sit taas ois katseltava vaikka mihin muualle.
Kun mä tajusin, mistä tää mun hermostuminen häneen johtuu (mut on vietelty ihastumaan ja se ei olekaan tarkoittanut mitään), niin päätin, että alan kouluttaa itseäni pois siitä pelosta, että kaikki miehet toimii niin, sillä en kaikesta huolimatta usko, että kaikki miehet tekis niin.
28
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:39"]
Koska haluan, että mies tekee aloitteen. En ole koskaan ollut tyrkky, enkä tule olemaan. Kelpuutan vain miehen, joka haluaa minut, eikä luule minun roikkuvat kiinni epätoivoisena. Olen toki nyt naimisissa, mutta olen seurustellut yli 10 kertaa nuorempana.
[/quote]
Miten tasapainoilit sen kanssa, että et osoita kiinnostusta, mutta et ollut tylykään?
Olen ihastunut mutta varattu, mikä tietenkin tuottaa jatkuvan ristiriidan käyttäytymiseeni. Välillä flirttailen ja vitsailen ihastukseni kanssa ihan surutta, välillä yritän ottaa välimatkaa, tosin huonolla menestyksellä. Työvuorot vaan sattuu eri osastoille / eri aikaan usein mikä hetkeksi aina helpottaa... kunnes taas näemme.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:39"]Koska haluan, että mies tekee aloitteen. En ole koskaan ollut tyrkky, enkä tule olemaan. Kelpuutan vain miehen, joka haluaa minut, eikä luule minun roikkuvat kiinni epätoivoisena. Olen toki nyt naimisissa, mutta olen seurustellut yli 10 kertaa nuorempana.
[/quote]
Miksi luulet, että mies haluaisi ylipäätään koskaan tehdä aloitteen kaltaisesi "kylmän kalan" suuntaan. Nainen voi olla kiva, lämmin ja houkutteleva olematta tyrkky.
Aiemmin olin tuollainen, koska en uskonut mahiksiini ja en halunnut miehen tietävän. Lisäksi oli ihan liikaa tunteita ja olisin mennyt lukkoon jo tervehtimisestä.
Nykyään ei enää voimakkaita ihastumisia ole ja kun vähän tsemppaan olemaan tekemisissä, niin ihastus meneekin jo jutellessa ohi.