Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihastuneet käyttäytyvät vältellen

Vierailija
13.05.2015 |

ja kuin eivät näkisikään toista?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen tuota joskus, kun en halua vaikuttaa liian innokkaalta. Leikin vaikeasti tavoiteltavaaa ja sitten taas annan ymmärtää. Miesparka on varmaan ihan sekaisin.

Vierailija
2/31 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusallista, mahdollisesti kielletty hedelmä, tai häpeää ihastustaan, tai häpeää itseään, tai on estynyt, ei haluaisi olla ihastunut ...

Onhan näitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä ihastuminen ei sovi kuvioihin juuri silloin ja siinä tilanteessa.

Vierailija
4/31 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyttäydyn välillä noin ja pelkään että mies saa musta todella ylpeän kuvan. Välillä pystyn olemaan ihan rento ja välillä menen ihan lukkoon, olen punainen enkä keksi mitään sanottavaa. Eli tuskin olen kovin viehättävä milloinkaan tämän miehen silmissä. Mies käyttäytyy samalla tavalla muttei välttämättä ole ihastunut. Ärsyttävintä tässä on se että olemme molemmat naimisissa eikä ole aikomuta tehdä asialle mitään. Viaton ihastus vain.

Vierailija
5/31 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen joskus aikoinani käyttäytynyt noin, kun olen ihastunut johonkuhun jolla onkin sutinaa jonkun muun kanssa. En minä lähde kilpailemaan enkä mihinkään ryöstöleikkeihin. Tosin en minä esittänyt että toisesta tulee näkymätön, edelleen keskustelin niitä näitä ihan asiallisesti. Pidin kuitenkin enemmän etäisyyttä enkä halunnut osoittaa ihastustani.

Vierailija
6/31 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyttäydyn noin, jos tiedän/tunnen, ettei se toinen halua minua tai on varattu tms.. 

Vierailija
7/31 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyttäydyn noin, kun en halua että muut huomaavat minun ihastuneen. Ja saatan kyllä kahdenkin kesken olla tosi vaisu. Varmaan siksi, että pelkään torjumista niin paljon. Eri asia jos ihastus itse ottaa reippaasti kontaktia. 

8/31 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäydyn noin, jos ihastun liian nuoreen... ihan vain, koska emme voisi koskaan olla yhdessä.

Vierailija
9/31 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäydyn noin koska en pysty olemaan luonteva oma itseni hänen läsnä ollessa.
t.työkaveriin ihastunut

Vierailija
10/31 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onhan niitä jotka panttaa viimeseen asti rakastumistaan ennenkuin toiset huutavat sitä ulos; eikä kampaamosakset enää kykene mihinkään. ja eikä mies sitten lämpenekkään etärakkaudelle.

Mutta toisaalla; jos ja kun olet ihastumistilanteessa rehellisen avoin toiselle; siitä todellakin syntyy yhtä ja toista. ruumiinkieli, katseet ja muu sellainen sanovat piut paut muiden mussutuksille ja uskomuksille. i-has-tut-ta-vaa!

hami4

Vierailija
11/31 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäydyn ihastuessani just noin, saatan katsoa täysin toisen läpi, vaikka kävelisi vastaan. Yleensä johtuu siitä, että mun ihastukset ovat mulle tuntemattomia yliopistolla opiskelevia. Saatan tietää nimen, ehkä kotipaikkakunnankin, mutta harvemmin tunnen ihastuksiani. En usko heidän kiinnittävän minuun huomiota missään mielessä, joten en halua itse heitä vilkuilemallakaan ainakaan saamaan huomaamaan minut negatiivisesti. Huono itsetunto siis. 

Lienee turha sanoakaan, etten ole koskaan seurustellut. N 26

Vierailija
12/31 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pensasmustikoista pitävä kysyy milloin todella tiedät että toinen haluaa / ei halua sinua? onko ehkä naikka väärä sen "selvittämiseen" kenties? tietenkin jos on vapaana sillä hetkellä... tai sitten ei oo.

Vierailija
13/31 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pensasmustikoistakin pitävä kysyy milloin todella tiedät että toinen haluaa / ei halua sinua? Otatko sen katseilla selväksi vai kysytkö suutelemisen jälkeen ("oliksää?)? onko ehkä paikka väärä sen "selvittämiseen" kenties tomujen takia? tietenkin jos on vapaana sillä hetkellä... tai sitten ei oo hienohelmoissa kiinni.

Vierailija
14/31 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saatan käyttäytyä välttelevästi halutessasi eroon epämielyttävästä ihailijasta ja tehdäkseni selväksi, että en ole kiinnostunut. Kamalaa, jos joku tulkitsee sen ihastumiseksi :O

Vierailija
15/31 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Minä en käyttäydy vältellen, vaikka olenkin ihan järkyttävän ihastunut. En myöskään tyrkytä itseäni, vaan yritän olla aikalailla "normaali". Vaikeaahan se on, kun sydän laukkaa ja kädet tärisee, mut en vain voisi katsoa poispäin, ja olla kuin ei mitään.

Vierailija
16/31 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kiva myös kuulla vastaajien sukupuolet!

Vierailija
17/31 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäydyn vältellen ihastusta kohtaan, koska olen varattu.

Vierailija
18/31 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ihastunut. Nytkin haluisin laittaa vaan viestiä ja soittaa. Mutta en vaan saa laitettua. meillä on seksi/kaveri suhde ollut muutaman kuukauden. puhelimessa en osaa puhua yhtään, vaikka muuten lörpöttelen niitä näitä. Hän on kovinkin ihastuneen oloinen myös, kun nähdään ja pussailee ja pitää sylissä, mutta sitten välillä myös yhtä kylmä kuin mäkin. Hän on sanonut suoraan, ettei halua suhteeseen ja en mäkään varmasti vielä pystyisi, kun on edellinen ero vielä käsittelemättä. Mä meinasin sanoa viimeksi: oot kyllä tosi ihana, mut sanoinkin, et oot ihan kiva. Hitto IHAN KIVA!? ja mä olen yli 30 ja mies lähemmäs 40. no jospa tää menis ohi.

Vierailija
19/31 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:19"]

pensasmustikoistakin pitävä kysyy milloin todella tiedät että toinen haluaa / ei halua sinua? Otatko sen katseilla selväksi vai kysytkö suutelemisen jälkeen ("oliksää?)? onko ehkä paikka väärä sen "selvittämiseen" kenties tomujen takia? tietenkin jos on vapaana sillä hetkellä... tai sitten ei oo hienohelmoissa kiinni.

[/quote]

Minä tiedän/arvaan sen siitä, kun viikkoja ja kuukausia on kulunut, eikä hän ole tehnyt mitään aloitetta. Tai ei ole vastannut mun aloitteeseen. Tai sitten jos se toinen on varattu. Ei silloin voi edetä.

Vierailija
20/31 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujoja, kiusaantuneita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän