Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te muut vietätte yhteistä aikaa kumppaninne kanssa?

Vierailija
13.05.2015 |

!!!Vinkkejä kaivataan kipeästi!!!

Miesystäväni on viime aikoina useasti valittanut, ettemme tee mitään erityistä ja jännittävää yhdessä. Käymme kyllä joka viikko esim. ulkona syömässä, brunsseilla, elokuvissa ja juoksulenkillä, katselemme kotona elokuvia ja sarjoja, pelaamme lautapelejä, teemme ruokaa (lähinnä minä), juttelemme jne... Näitä perusjuttuja.

Kiinnostaisi kovasti tietää, mitä erikoista tekemistä te muut olette keksineet? Pelkään, että mies lähtee pian lätkimään, jos en pysty järjestämään tämän kummempaa ohjelmaa meille. :/

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastetaan seksiä.

Vierailija
2/27 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehesi voisi ehdottaa jotain hänen mielestään erikoista ohjelmaa? Mun mielestä toi sun listaus kuulostaa varsin kattavalta, varsinkin kun ottaa huomioon, että ei sitä arkena paljon tuon erikoisempaa ehdi edes tekemään.. Tietty lomamatkat ja muut erikseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellä mainittujen lisäksi vaelletaan vaikka jonnekin eräkämpälle yöksi, mennään veneellä johonki saareen telttaileen, kalastetaan, mökkeillään...

Vierailija
4/27 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mekin toki seksiä harrastetaan, mutta mun mielestä se nyt ei ollut aloituksessa maininna arvoinen asia, pikemminkin itsestäänselvyys. Ja lomamatkalle ollaan ihan pian lähdössä. AP

Vierailija
5/27 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tehän teette paljon yhdessä! :O

Meillä tähän asti ei olla oikeasti tehty yhdessä mitään muuta, kuin katseltu Kosto-ohjelmaa yhdessä kerran viikossa sohvalla istuen. Muuten ollaan koko ajan eri aikaan töissä (vuorotyöläisiä ollaan molemmat) tai sitten kotona yhtä aikaa ollessamme toinen katsoo televisiota koko ajan (mies) ja minä olen tietokoneella, tai käyn lenkillä tai luen. Muutama sana vaihdetaan. Saunotaan yhdessä ehkä kerta kolmeen viikkoon (muuten iteksemme oman aikataulumme mukaan). Ja matkustamme viikon vuodessa yhdessä. Usein emme edes syö yhtäaikaa.

Tosin nyt minä olen alkanut kaivata enemmän yhteistä olemista ja tekemistä, ja nykyisin yritämme käydä yhdessä lenkkeilemässä silloin tällöin. Onnistuu max. 2 x viikossa.

En kyllä ymmärrä, mitä ap sinun miehesi oikein valittaa...

Vierailija
6/27 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolta. Me vietämme mieheni kanssa laatuaikaa käymällä kaupassa, kävelyllä ja geokätkeilemässä. Kerra parissa kuukaudessa käydään baarissa, parin viikon välein ulkona syömässä. Siivotkaa yhdessä! :)

Vierailija
7/27 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 17:56"]

Edellä mainittujen lisäksi vaelletaan vaikka jonnekin eräkämpälle yöksi, mennään veneellä johonki saareen telttaileen, kalastetaan, mökkeillään...

[/quote]

Ehdittekö siis ihan viikottain tekemään näitä retkiä? Mun vuorotyön takia ei taitaisi onnistua meillä, enkä usko, että mies suostuisi näihin aktiviteetteihin, vaikka ne minua kyllä kiinnostaisivat. AP

Vierailija
8/27 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei tehdä tuotakaan vähää ja ihan on mies tyytyväinen. Voi tietysti olla kun on rankat duunit ettei kummoisia siksi jaksa. Mutta miesystäväsi voisi itse ehdottaa jotain tekemistä jos on niin tylsää.

Vierailija
9/27 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 17:59"]

Kuulostaa oudolta. Me vietämme mieheni kanssa laatuaikaa käymällä kaupassa, kävelyllä ja geokätkeilemässä. Kerra parissa kuukaudessa käydään baarissa, parin viikon välein ulkona syömässä. Siivotkaa yhdessä! :)

[/quote]

Asutaan vielä erillämme, mutta ollaan kyllä miehen luona toisinaan siivottukin yhdessä. Kävelylenkkeihin ei suostu, ovat kuulemma tylsiä. AP

Vierailija
10/27 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkeillä voisi vaikka joka viikonloppu muut yleensä kesällä kun on paremmat ilmat. Ollaan tosin muutama kerta leikitty "survivoria" ja lähdetty talvella lumikenkäillen erämajalle yöksi. Ne kun ei ole mitenkään hyvin eristettyjä niin kipinävahtia kaivataan;)

Vierailija
11/27 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 18:06"]Mökkeillä voisi vaikka joka viikonloppu muut yleensä kesällä kun on paremmat ilmat. Ollaan tosin muutama kerta leikitty "survivoria" ja lähdetty talvella lumikenkäillen erämajalle yöksi. Ne kun ei ole mitenkään hyvin eristettyjä niin kipinävahtia kaivataan;)
[/quote]

Tämä siis vastaus neloselta aplle

Vierailija
12/27 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu, että miehelle on oleellista, että se erikoinen tekeminen maksaa rahaa...mikään ilmainen geokätköily ei riitä. Ja tämä on sikäli vähän ongelmallista, että hänellä ei ole rahasta tiukkaa, mutta minulla on. AP

Vierailija
13/27 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 17:59"]

[/quote]

Asutaan vielä erillämme, mutta ollaan kyllä miehen luona toisinaan siivottukin yhdessä. Kävelylenkkeihin ei suostu, ovat kuulemma tylsiä. AP
[/quote]
Mies on siis 16v?

Vierailija
14/27 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 18:11"]

Mies on siis 16v?

[/quote]

No valitettavasti siltä välillä tuntuu, mutta ikää on kyllä jo +30v... ja alan olla todella väsynyt siihen, että kiireisen ja stressaavan arjen keskellä mun pitäisi vielä keksiä jotain extremeä hänelle viihdykkeeksi, etten olisi tylsä tyttöystävä ja saisi koko ajan pelätä että kengän kuva ilmestyy persuksiin.

Vierailija
15/27 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi haaveilee spontaaneista viikonloppumatkoista Garda-järvelle, eikä sinulla ole varaa, niin eikö se ole silloin hänen tehtävänsä niitä järjestää?
Kannattaa tarkkailla toisen suhtautumista rahaan ennen kuin muutatte yhteen, toiselta ei saa vaatia samaa panosta kuin itseltä jos hänellä ei ole siihen taloudellista mahdollisuutta.
Kysy suoraan mitä se jokin erityinen tekeminen hänen mielestään on.
Minä olisin todella tyytyväinen noihin mitä luettelit, arkenne kuulostaa oikein mukavalta :)

Vierailija
16/27 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian hemmoteltua miestä ei kannata ottaa, eikä ainakaan hemmotella itse lisää. Menee elämä ihan mahdottomaksi toisen hyysäämiseksi.

Vierailija
17/27 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se valmistelee jotain ehdotusta. Alustaa vaatimusta. Liittyy varmaan seksiin, hohhhoijaa, tylsää.

Vierailija
18/27 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 18:16"]

Jos miehesi haaveilee spontaaneista viikonloppumatkoista Garda-järvelle, eikä sinulla ole varaa, niin eikö se ole silloin hänen tehtävänsä niitä järjestää? Kannattaa tarkkailla toisen suhtautumista rahaan ennen kuin muutatte yhteen, toiselta ei saa vaatia samaa panosta kuin itseltä jos hänellä ei ole siihen taloudellista mahdollisuutta. Kysy suoraan mitä se jokin erityinen tekeminen hänen mielestään on. Minä olisin todella tyytyväinen noihin mitä luettelit, arkenne kuulostaa oikein mukavalta :)

[/quote]

Mua toisinaan ihan itkettää, kun kaverit kertovat, kuinka miehensä ovat ilahtuneet vaikkapa heidän kokkaamastaan illallisesta tai leffalipuista tai jostakin muusta pienestä ja tavallisesta...ja mä en pysty ilahduttamaan miestäni ilmeisesti millään. Ehkä ostamalla lentokoneen tai jotain. :( Hän kun ei oikein itsekään osaa kertoa, millaista ohjelmaa tai yllätystä haluaisi mun järjestävän. AP

Vierailija
19/27 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me katsotaan lähinnä telkkaa yhdessä, joskus käydään syömässä. Mä kaipaisin jotain muutakin, ei nyt viikottain, mutta esim. voitaisiin käydä leffassa, museoissa, vierailulla uusissa kaupungeissa, yhdessä kavereiden kanssa ulkona. Mies on nykytilanteeseen täysin tyytyväinen, eikä ymmärrä miksi kaipaan muutakin kuin sen telkkarin. Kyllä niitäkin niin moneen junaan riittää. :D

Vierailija
20/27 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsillä ihmisillä on tylsää. Pyydä sitä itseään ehdottamaan jotakin aktiviteetteja sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi