Miten te muut vietätte yhteistä aikaa kumppaninne kanssa?
!!!Vinkkejä kaivataan kipeästi!!!
Miesystäväni on viime aikoina useasti valittanut, ettemme tee mitään erityistä ja jännittävää yhdessä. Käymme kyllä joka viikko esim. ulkona syömässä, brunsseilla, elokuvissa ja juoksulenkillä, katselemme kotona elokuvia ja sarjoja, pelaamme lautapelejä, teemme ruokaa (lähinnä minä), juttelemme jne... Näitä perusjuttuja.
Kiinnostaisi kovasti tietää, mitä erikoista tekemistä te muut olette keksineet? Pelkään, että mies lähtee pian lätkimään, jos en pysty järjestämään tämän kummempaa ohjelmaa meille. :/
Kommentit (27)
Tässä meidän yhteisiä aktiviteetteja ja harrastuksiamme:
- keskusteleminen
- ulkona syöminen ja juominen
- sisustusideoiden kerääminen
- lehtien lukeminen
- sarjojen katsominen
- elokuvien katsominen
- kirjoittaminen
- soittaminen
- lukeminen
- ruoanlaitto
- matkailu
- viini
- vapaaehtoistyö
- polkupyörät
- valokuvaaminen
- tyyli ja pukeutuminen
- lautapelit
- tanssiminen
- lenkkeily
- bloggaaminen
Arki on niin mukavaa kuin siitä tekee.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 18:50"]
Tässä meidän yhteisiä aktiviteetteja ja harrastuksiamme:
- keskusteleminen
- ulkona syöminen ja juominen
- sisustusideoiden kerääminen
- lehtien lukeminen
- sarjojen katsominen
- elokuvien katsominen
...
Arki on niin mukavaa kuin siitä tekee.
[/quote]
Mun mielestä oikein kiva lista ja teen itse mielelläni lähes kaikkia noita juttuja. Valitettavasti matkustelu on ainoa asia, jonka mies kelpuuttaa tuolta listalta. Ja se nyt ei ihan viikottaista ajanvietettä kyllä voi olla, ennemminkin muutaman kerran vuodessa onnistuu. Mulla taitaa siis ihan oikeasti olla todella vaativa miesystävä, jota on mahdotonta miellyttää. :( AP
No eikö tuossa ollut jo aika paljon asioita mitä teett yhdessä. Muutoin kokeilkaa jotain uutta harrastusta mitä kumpikaan ei ole ennen kokeillut? Meillä ei arkisin kauheasti ole yhteistä aikaa työvuorojen takia, mutta sillon kun keretään tehdään ruokaa katsotaan sarjoja/leffoja. Viikonloppusin shoppaillaan, siivotaan, urheillaan, mennäön ulos tai kavereille kylään yms.
Minä kaipaisin lisää edes yhteistä aikaa! Vaikka vaan sitä, että käytäisiin yhdessä vaikka saunassa tai katsottaisiin jotain leffaa sohvalla lojuten... Mutta ei... Mies tekee niin pitkiä päiviä viikolla, ettei se jaksa oikein muuta, kuin syödä ja nukkua kotona. Viikonloput se taas menee kavereidensa kanssa... :( alan olemaan ihan väsynyt tähän. Nytkin se on jossain työporukan riennoissa, kun huomenna vapaa ja itekseni kotona, kun ei jaksa/huvita lähteä mihinkään.
Arjesta nauttimisen eteen on tehtävä työtä. Ei häävalassa suotta lausuta "Tahdon rakastaa", eikä "rakastan, jos rakastuttaa".
Siis tää on nyt jo aivan uskomatonta: pyysin tänään miestä luokseni käymään ja hän ilmoitti tulevansa sillä ehdolla, että keksin meille tekemistä. On kuulemma niin kamalan tylsistynyt yksin kotona. No, en edes yrittänyt keksiä, homehtukoon himassaan. Mutta voi v%#!& että ottaa jo päähän tää meininki... AP
Olen jo miettinyt jopa eroa, jos kerran mies ei viihdy seurassani kuin silloin, kun tapahtuu jotain erikoista, mutta olisiko se vähän liian radikaali ratkaisu? Itse saan iloa jo pelkästään siitä, että ollaan samassa paikassa, vaikka tehtäisiin molemmat omia arkisia juttujamme. Kylla kai normaalissa parisuhteessa on sitä tavallista arkea enemmän kuin erikoisia ja tapahtumarikkaista hetkiä? Ei vuoden seurustelun jälkeen vaan voi enää montaa kertaa viikossa järjestää erityisiä treffejä. On tässä muutakin elämää itse kullakin. Ehkä mies ei siis vaan kestä arkea. :(