jos saisit pojan nyt, mikä nimeksi?
Kommentit (102)
Väinö Elias :) Varmasti jos joskus pojan saan ni se nimeksi tulee.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:49"]Lauri Juhani.
Naisella jää aina yksi lapsi tekemättä. Nämä olisivat ikuisesti syntymättä jääneen neljännen lapseni nimet :)
[/quote]
Mäkin jätän mun Mikaelin tekemättä.
Oliver vaikka onkin nyt suosittu nimi. Olen tykännyt tästä nimestä jo silloin kun ei ollut vielä yleinen. Olavi on toinen kiva ja Matias toisena nimenä.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:31"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 17:43"]Niila
[/quote]
Minusta tämä on kiva nimi, mutta moni alapeukuttaa. Miksi ette tykkää?
[/quote]
Musta niila on kiva nimi mutta se on foneettisesti vähän outoa että sekä niilo että niila ovat miehen nimiä. Niila kuulostaa keksityltä..
Mä oon jäävi kun suomalaista nimee en antais , mutta JOS tässä hetkessä mietin mikä ois kiva niin se olis ehkäpä Roni tai Roi.
Caspian, Liam tai Theo. Mieheni on australialainen.
^eihän noikaan kyllä ihan suomi-nimiä oo. Suomessa on kyllä kauniita miehen nimiä kuten Eliel, Elias, Raine, Perttu...
T.83
Sulo Virtanen. Ja me ollaan tästä yksimielisiä. Toinen nimi vaan täytyy keksiä. =)
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 23:19"]Sulo Virtanen. Ja me ollaan tästä yksimielisiä. Toinen nimi vaan täytyy keksiä. =)
[/quote]
Sulo on koiran nimi :o
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 18:01"]
Mitä mieltä nimestä Valdemar?
[/quote]
En tykkää :( ei kuulosta suomalaiselta.
Tuure, Esko, Alvari, Asseri, Edwin,
Adrian, Liam tai Alex, oma mies on espanjalainen niin emme tule miettimään ensimmäisenä nimenä jtn suomalaista vaan sitten toisena nimenä tulisi Joel, Niko tai Miko. :)
Ville tai Elias/Eljas