Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka yleistä on että nainen antaa aina?

Vierailija
13.05.2015 |

Seksiä päivittäin, enkä kieltäydy koskaan, vaan teen yleensä aloitteet. Kuinka yleistä?

N50

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä antaisin miehelleni vaikka joka päivä, mutta pannaan ehkä kerran viikossa ja miehellä on erektio-ongelmia :(

Minä21 mies34

Vierailija
2/36 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, itsekään en ole koskaan kieltäytynyt seksistä parisuhteessa. Olen aina tykännyt seksistä kuin hullu puurosta, ja usein joutunut tekemään aloitteet. Onneksi ennen vanhaan miehet eivät seksistä kieltäytyneet. 

N57

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kieltäydy sillä perusteella ettei huvita, ainoastaan jos on pahoja kiputiloja alakerrassa tai se aika kuusta. Tosin tarjolla ei ole ihan päivittäin, ehkä kerran, pari viikossa on lähempänä totuutta. Ehkä kieltäytyisin jos pitäis joka päivä :D

Saako kysyä, kuinka kauan olette olleet yhdessä? Kuulostaa hyvin tuoreelta suhteelta, että jaksaa koko ajan...

N29

Vierailija
4/36 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaista, kuten palstan keskusteluita lukemalla pian huomaat.

m45+

Vierailija
5/36 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko olevan mitenkään harvinaista.

N32v

Vierailija
6/36 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 17:49"]

En usko olevan mitenkään harvinaista. N32v

[/quote]

Ainakin keskusteluiden perusteella seksihalut ovat miehillä yleensä suuremmat kuin naisilla ja miehet valittavat enemmän seksin puutetta kuin naiset. Tästä on palstalla keskusteltu paljon.

http://www.vauva.fi/keskustelu/4399169/ketju/mies_kiukuttelee_seksin_puutetta

Vierailija
7/36 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani antaa aina ja annan myös itse, aina.

Vierailija
8/36 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossamme oli paljon miesopiskelijoita ja naapurina suunnilleen ikäisesi erittäin kaunis kypsempi nainen, joka antoi oikeasti AINA. Kaikki alkoi siitä, kun yksi opiskelijapoika oli yhden illan päätteeksi törmännyt häneen pihalla ja he olivat päätyneet sänkyyn. Sen jälkeen huhu alkoi levitä, ja hänen luonaan kävi melkein joka ilta poikia, joskus jopa useampia. Hän antoi siis kirjaimellisesti aina. Pojat olivat innoissaan.

Vierailija
9/36 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saavat molemmat osapuolet aina, kun haluavat. Eli nainen antaa aina. Aikoinaan nuorena miehenä olin pitkähkössä suhteessa, jossa saaminen oli puolestaan satunnaisempaa.

M45

Vierailija
10/36 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 17:19"]Seksiä päivittäin, enkä kieltäydy koskaan, vaan teen yleensä aloitteet. Kuinka yleistä?

Meillä sama. Vaimo 44 eikä minulla tarvetta vongata eli aina saan/saamme. I

N50
[/quote]

Vierailija
11/36 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tullut siihen tulokseen että nainen joka saa hyvää seksiä antaa aina, mies joka ei osaa panna ei saa päivittäin
M36

Vierailija
12/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tyttöystäväni antaa aina panna pilluun ja suuhun. Joskus ei meinaa ensin antaa panna perseeseen, mutta silloin annan sille piiskaa klitorikselle ja nussin todella kovaa syvälle kurkkuun. Tämän käsittelyn jälkeen kyllä antaa sitten persettäkin ja ottaa perseestä suuhun. Jos nainen on hyvin koulutettu niin se antaa aina ja kerjää että annan sen palvella itseäni.

Vierailija
13/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele "antavani" aina, koska oon vähintään yhtä usein kun mies se joka ehtii ensin pyytää. Mutta kyllä meillä molemmat halutessaan saa, jos ei ole jotain erityistä, miksi ei voi tai innosta. Tosin eipä seksiä tule ehdotettuakaan just sillon kun toisesta näkee ettei ole hyvä hetki kun muuten ei tarvitse puutetta kärsiä. N27

Vierailija
14/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 19:14"]

Mä olen tullut siihen tulokseen että nainen joka saa hyvää seksiä antaa aina, mies joka ei osaa panna ei saa päivittäin M36

[/quote]

"Jos et saa aina kun pyydät niin olet huono sängyssä." Keksi parempi porvoolainen...

Mä olen tullut siihen tulokseen että tarjolla olevan seksin laadusta riippumatta naista ei aina haluta. Sama tilanne pätee tietenkin myös miesten kohdalla. 

Vierailija
15/36 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 17:19"]

Seksiä päivittäin, enkä kieltäydy koskaan, vaan teen yleensä aloitteet. Kuinka yleistä?

N50

[/quote]

Hieman yleisempää kuin lottovoitto. Kumpaakaan ei ole vielä osunut kohdalle pitkässä juoksussa.

Vierailija
16/36 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 17:19"]

N50

[/quote]

Hieman yleisempää kuin lottovoitto. Kumpaakaan ei ole vielä osunut kohdalle pitkässä juoksussa.

Vierailija
17/36 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANTAISITPA MULLEKKIN PUH. 0451136575 MAUNO

Vierailija
18/36 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tullut siihen tulokseen että nainen joka saa hyvää seksiä antaa aina, mies joka ei osaa panna ei saa päivittäin

M36

Olen ollut molempien kaltaisissa suhteissa. Vähäseksisessä naisen kyky nauttia siitä seksistä oli huomattavasti alempi, eikä hän halunnut kokeilla uusia asioita. Naiset eivät ole yhtenäistä massaa. Voi olla että hän nauttisi seksistä jonkun muun kanssa, mutta miksi valitsi minut?

Vierailija
19/36 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan tuota "annan" sanaa, siinä sellainen tatsi ettei saa mitään vain antaa. Mutta minä haluan miestäni joka päivä, siis ihan jokainen päivä, ja monastikkin. Ja saan myös. Älkää niputtako ihmisiä yhteen kastiin, jokainen on yksilö.

Vierailija
20/36 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan tuota "annan" sanaa, siinä sellainen tatsi ettei saa mitään vain antaa. Mutta minä haluan miestäni joka päivä, siis ihan jokainen päivä, ja monastikkin. Ja saan myös. Älkää niputtako ihmisiä yhteen kastiin, jokainen on yksilö.

Meneekö fiilikset, jos mies kysyy, että annatko pillua tänään?