Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka yleistä on että nainen antaa aina?

Vierailija
13.05.2015 |

Seksiä päivittäin, enkä kieltäydy koskaan, vaan teen yleensä aloitteet. Kuinka yleistä?

N50

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei ole koskaan kieltäytynyt eli aina saan. Kumpaan reikään vaan. Meillä ikää n. 40v ja yhdessä 20 vuotta

Vierailija
22/36 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhoan tuota "annan" sanaa, siinä sellainen tatsi ettei saa mitään vain antaa. Mutta minä haluan miestäni joka päivä, siis ihan jokainen päivä, ja monastikkin. Ja saan myös. Älkää niputtako ihmisiä yhteen kastiin, jokainen on yksilö.

Meneekö fiilikset, jos mies kysyy, että annatko pillua tänään?

Ei se tuollai kysy, ja tietää että HALUAN.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pieni osa naisista ovat tuollaista antavaa sorttia. Tällä palstalla ne ei vieraile, vain se marginaali jota seksi kiinnostaa täällä kirjoittelee.

Vierailija
24/36 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä antaisin miehelleni vaikka joka päivä, mutta pannaan ehkä kerran viikossa ja miehellä on erektio-ongelmia :(

Minä21 mies34

Tuota nyt ei usko kukaan. Jos hetero 34 vuotiaana saisi 21 vuotiasta joka päivä niin ei ole mitään ongelmia seisokin kanssa.

Vierailija
25/36 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun naisystäväni ei anna koskaan, sillä en pyydä. Mutta on aina halukas rakastelemaan tasavertaisena kumppanina kanssani. Ja tekee "töistä" yli puolet, koska on innokas ja kestävä ratsastaja.

Vierailija
26/36 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en yksinkertaisesti siedä antavia naisia. Kieltäytyvä nainen on huomattavasti haasteellisempi rakasteltava.

Vierailija
27/36 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrostalossamme oli paljon miesopiskelijoita ja naapurina suunnilleen ikäisesi erittäin kaunis kypsempi nainen, joka antoi oikeasti AINA. Kaikki alkoi siitä, kun yksi opiskelijapoika oli yhden illan päätteeksi törmännyt häneen pihalla ja he olivat päätyneet sänkyyn. Sen jälkeen huhu alkoi levitä, ja hänen luonaan kävi melkein joka ilta poikia, joskus jopa useampia. Hän antoi siis kirjaimellisesti aina. Pojat olivat innoissaan.

Jos joku olis vienyt sen vihille, niin piloille olis mennyt! Seksi olis loppunut siihen!

Vierailija
28/36 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrostalossamme oli paljon miesopiskelijoita ja naapurina suunnilleen ikäisesi erittäin kaunis kypsempi nainen, joka antoi oikeasti AINA. Kaikki alkoi siitä, kun yksi opiskelijapoika oli yhden illan päätteeksi törmännyt häneen pihalla ja he olivat päätyneet sänkyyn. Sen jälkeen huhu alkoi levitä, ja hänen luonaan kävi melkein joka ilta poikia, joskus jopa useampia. Hän antoi siis kirjaimellisesti aina. Pojat olivat innoissaan.

Pojat vaan kävi?? Kävitkö sinä?

Vierailija
29/36 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ei ole koskaan kieltäytynyt eli aina saan. Kumpaan reikään vaan. Meillä ikää n. 40v ja yhdessä 20 vuotta

Tämän lyhyehkön tarinan kirjoitti satusetäoletettu.

Vierailija
30/36 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ihan päivittäin ole seksiä, mutta 3-4 kertaa viikossa enkä muista milloin jompi kumpi olisi kieltäytynyt. Suhdetta takana 13 vuotta. Aloitteita ei tietysti tehdä, jos toinen on kipeä tai kovin väsynyt. Aina ei aluksi niin huvita, mutta sekään ei ole ongelma, kun kumpikin tietää miten toisen saa syttymään. 

Vierailija
31/36 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omani antaa aina ja annan myös itse, aina.

Sama. Eikä ole tuore suhde, yli 20v.

Vierailija
32/36 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä antaisin joka päivä, mutta mies ei anna minulle. :D

Mies ei siis jaksa joka päivä, mutta onneksi kuitenkin useamman kerran viikossa. Ja hyvää seksiä saankin joka kerta. Nuolee aina halutessani, mutta niin ihanaa on laueta ratsastaessa, että joka kerta en suuhoitoa halua, vaan säästän vahvimman ja pisimmän orkun yhdyntään.

N49

Vierailija
33/36 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tykkään ratsastaa. N 60v.

Vierailija
34/36 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaako sellaiset naiset kotihommia jos mies tulee silloin taakse, laskee housut ja työntyy sisälle? Mitä nyt ähkintää saattaa kuulua naiseltakin mitä ei muuten tapahtuisi. Kyllä se miehen luontoo kuuluu, että mies ottaa ja nainen hyväksyy tilanteen.

Vierailija
35/36 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan joka kerta kun mieheni haluaa. Olen ns. heti valmis. Mutta. Saan ehkä

1-2 x / 2kk. No omat sormet ja lelut auttavat vielä päivittäin. Toki ei ne aitoa kalu....a korvaa.T: Päijät Hämeestä. Haluan juurikin sitä...

Vierailija
36/36 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex vaimon kanssa ehkä max kerta kuussa ja viime vuosina vielä harvemmin. Nykyisen kanssa piti alkuunsa naida 1-2 kertaa päivässä. Alkuunsa ne jokapäiväiset panot on ihan ok, mutta vähitellen tahti on laantunut pariin kertaan viikossa.

Meillä (+50 v) miehillä ja varmaan nuoremmillakin, on se juttu että jos ja kun ei jonain hetkenä paneta yhtään, niin eipä silloin edes seiso. Ajatukset on ihan muualla yms.