Mies syötti minulle salaa spermaa
En tykkää mausta ja en ota sumppuun. Mies teki sitten päivällä pirtelöt. Olen iloinen kun sellasta herkkua sai. Hieman etovaa se oli, mutta ei kehdannut sanoa kun silmät kiiluen niitä minulle toi. Sitten kun olin pirtelön nauttinut, kertoi että spermaahan siellä oli. Eihän se niin pahaa ollut.
Kommentit (6)
Ja kyllä se hieman karmealta maistuu. Ja ku häneltä tulee niin paljo. Tulee nenästäkin
Tee raskaustesti äkkiä, saatat olla raskaanaaaaaaa!!!!!! Miehelläsi on ilmeisesti kova vauvakuume kun tuolla lailla salaa pistää sinut paksuksi :(
Ja kyllä se hieman karmealta maistuu. Ja ku häneltä tulee niin paljo. Tulee nenästäkin
Tuleeko mieheltäsi spermaa nenästä? Kannattaisi varmaan varata pian aika sisätautilääkärille.
Tuleeko mieheltäsi spermaa nenästä? Kannattaisi varmaan varata pian aika sisätautilääkärille.
..vaan ulkotauti. Koska sperma tulee ulos eikä mene sisään!
..vaan ulkotauti. Koska sperma tulee ulos eikä mene sisään!
Spermahan kehittyy kiveksissä, joten jos se tulee ulos nenästä, on vika sisäelimissä. Aika harvinaiselta vaivalta kyllä kuulostaa, onkohan kirjoittaja varma, että se on spermaa eikä räkää?
Spermapirtelöt kunniaan, se on ihan raikasta ja ravitsevaa, ei mitään vikaa. Täyttä kamaa.