Kukaan muu raskaana juonut satakunnan/lidl:n maitoa??
Kauhee stressi! Meillä ollut lidlin maitoa. Miehellä oli pari päivää vatsa sekaisin, mutta kun on laktoosi-intolerantikko, niin ajattelin sen johtuvan vain siitä, että jossain ruuassa ollut laktoosia. Itsellä ei oireita vielä, mutta huoli tietty suuri, kun epäilläänkin olevan listeria.
Kommentit (9)
Tuo jääkaapista löytyvä Lidlin Milbona-maito on ainakin valmistettu Saksassa, samaa merkkiä löytyy ilmeisesti siis myös Suomessa valmistettuna? Pirkka kuohukermaakin on Satamaidon valmistamana kaapissa, mutta ei noilla päiväyksillä mitkä on vedetty pois myynnistä, mutta on ollut sellaista sekoilua tuo että nyt alkoi epäilyttää.. Ja joo olen raskaana. Kiva kun kaikkia herkkuja pitänyt vältellä joulut ja lomamatkat listeriapelossa niin sitten saa pelätäkin jotain arkista maitoa.
Jos saksassa valmistettu niin sit ei huolta ja jos kerma vanhempaa erää niin ei huolta. Meillä oli onneks luomu satamaitoo joka on kai ok.
Maito valmistettu Saksassa? Miten maito valmistetaan?
Olen juonut, ja vatsa ollut sekaisin eilen ja tänään :/ Tänään vasta luin, että myös Lidlin maidot osa Satakunnan maitoa. Itse asun Lahdessa, en tiedä toimitetaanko tänne sitä vai jotain muuta.
Meidön Lindlin tölkeissä lukee "Maitomaa (Suonenjoki)". Ei kai mitään tekemistä Satakunnan maidon kanssa?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 16:16"]
Lidlin maidot on valion.
[/quote]
Just mietein et oon kyl nii onnelline ku poika syntyi jo, olisin muute huolest sekasi! Vaik tosi pienet riskit vakavaan mut kumminki! Yle satakunnan sivuilla oli satks:n toimintaohjeet. Tsemppii ja koitavaan ottaa rauhallisesti!
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 16:18"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 16:16"]
Lidlin maidot on valion.
[/quote]
http://yle.fi/uutiset/lidl_hyvittaa_milbona-maitopalautukset_satamaidon_listeriaepailyn_vuoksi/7991322
[/quote]
Satamaito lie liiterin maidontoimittaja länsi Suomessa. Pääkaupunkiseudulla ja lahden alueella se on valio.