Tyttäreni seurustelukumppani onkin nainen!
En ole siis järkyttynyt/asia ei haittaa minua, mutta haluan jakaa tämän kanssanne.
Eli siis 21v tyttäreni muutti syksyllä opiskelemaan Helsinkiin ja joskus alkuvuodesta kertoi seurustelevansa Krisu-nimisen tyypin kanssa. Tyttären exä on mies, joten oletin Krisun olevan lyhenne jostain Kristianista tai Kristoferistä...
Tyttöni ei käytä Facebookia mitenkään aktiivisesti, joten siellä ei ole kuvia tästä Krisusta. Alkuvuodesta kuitenkin vaihtoi sinne, että on parisuhteessa ja se siitä. Kuvia Krisusta olen kinunnut ja pari kuvaa tyttäreni lähettikin: yhden pusukuvan, jossa Krisun kasvot eivät kunnolla näy ja yhden kaukaa otetun lomakuvan, jossa hänellä on väljä t-paita päällä. Nyt kun katson kuvaa, niin ihan naiselta näyttää, mutta silloin kun näin kuvan ensi kerran, en osannut katsoa kuvaa niin tarkasti.
Viime viikolla sitten matkustimme täältä Oulusta Helsinkiin vierailemaan tyttären luona ensi kerran tänä vuonna. Tapasimme samalla Krisun ja "pienoinen" shokkihan se oli! Tämä Krisu on tytärtäni pidempi, mutta ei mikään miehen kokoinen. Harrastanut kuulemma koko ikänsä tanssia ja yleisurheilua, joten on sporttinen ja lihaksikas. Vaikutti todella mukavalta tytöltä.
Onko teillä kokemusta vastaavasta??
Kommentit (8)
Meillä poika tuli esittelemään oman poikaystävänsä jokun aika takaperin. Olivat molemmat kauhusta jäykkänä että mitä tästä tulee, isäpappa kun on aika testosteronintuoksuinen lätkäjätkä, vähintään puolirasisti, ja niin edelleen. Hetken siinä ihmettelin ja kysyin pojilta että rakastavatko toisiaan. Myöntävän vastauksen saatuani onnittelin heitä vilpittömästi että ovat löytäneet toisensa, moni heteropariskuntakin kun elää yhdessä ilman rakkautta -ja se nyt ainakaan ei ole tavoiteltavaa. Eipä se minulle kuulu jos poikakin on aidosti onnellinen kenen vaan kanssa, enkä minä tiedä mitä heidän elon tiellä pitää tulla vastaan. Siinä sitten vähän itkettiin ja halittiin. Oli aika herkkä hetki. Monen isän "pahin painajainen", minua ei haittaa yhtään. Kivoja ja fiksuja poikia molemmat.
On . Meillä tilanne sikäli erilainen, että tähän on totuteltu pitempään. Jo päivähoidossa oli muuan täti huolissaan lapsen sukupuoli-identiteetistä. Minusta oli ihan turha pilata muuten hyvää lapsuutta hössöttämällä siitä. Totesin, että siihen aikaan on varmaan suurempiakin ihmeitä nähty kuin tyttären tuoma minä, kun se aika koittaa. Tässä sitä nyt ollaan.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 16:04"]
Otan osaa molemmille
[/quote]
Siitä vaan, en tosin ymmärrä miksi. Poika on aina ollut erittäin herkkä ja tunteva, mielettömän tarkkaavainen, ja kypsä. Rakastan häntä äärettömästi, ei tämä asia sitä mitenkään muuta. Kuten sanottua, mikä kukaan meistä on hänelle kertomaan kenen kanssa hänen pitäisi elää? Maailma on täynnä onnettomia avioliittoja. Mitä enemmän asiaa mietin niin pidän pojan suuntautuneisuutta jopa coolina.
nro 2
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 16:04"]
Otan osaa molemmille
[/quote]
Miksi ihmeessä, oletpa ilkeä! Mukava tyttö, joten ei ongelmaa, vaikka kyllähän minä yllätyin. T: ap
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 16:04"]Otan osaa molemmille
[/quote]
Päätit tulla vain ilkeilemään? Miksi?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 16:08"]
On . Meillä tilanne sikäli erilainen, että tähän on totuteltu pitempään. Jo päivähoidossa oli muuan täti huolissaan lapsen sukupuoli-identiteetistä. Minusta oli ihan turha pilata muuten hyvää lapsuutta hössöttämällä siitä. Totesin, että siihen aikaan on varmaan suurempiakin ihmeitä nähty kuin tyttären tuoma minä, kun se aika koittaa. Tässä sitä nyt ollaan.
[/quote]
Sukupuoli-identiteetti on eri asia kuin seksuaalinen suuntautuminen, eikä lapsen käytöksestä voi automaattisesti päätellä kumpaakaan. Ammattitaidoton tämä muuan täti päivähoidosta, jos oikein huolestui.
T: "poikatytön" (jolla on nyt 23-vuotiaana lapsi ja mies) äiti
On, mutta toisin päin :D
Siskoni on ollut ihan lapsesta asti tosi stereotyyppinen "rekkalesbo", eli leikkinyt poikien leikkejä, halunnut pukeutua isoveljen vanhoihin vaatteisiin ja ihastui jo pikkutyttönä sarjojen naishahmoihin. Hiukset on vedetty lyhyeksi lukiossa ja jo sitä ennen piti yläasteella miesten pukua juhlissa. Naisystäviä ja yksi avovaimokin oli kerennyt olemaan kun alkoi sitten puhua "Allusta" (nimi muutettu), ja ajattelimme sen olevan Alexandrasta lyhenne.
Vaikutti jotenkin kauhean haluttomalta esitellä tai näyttää kuvia, mutta kun äitimme sitten muutti, otti hän Allun sinne ja Allu olikin Aleksi :D
Oltiin ihan järkyttyneitä kun oltiin niin totuttu siihen että kumppanit ovat naisia, ei toki haitannut mutta silti.