Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on Larmien Kärvisydämen kupeeseen tehdyt luxus mökit auki

Vierailija
16.01.2022 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000008474896.html

1300 euroa 2 yötä kahdelta Menettekö kun tulee tarjouksia. Vuosi niin on seiskassa juttuja veloista ? 5-7 v niin myyvät järvisydämelle. Koska Sara Sirppu on siellä ? Ja muut missit ja Veitola?

Kommentit (1523)

Vierailija
801/1523 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen Lärvinperän mökkikylä varmasti vetää puoleensa savolaisia iltapäivälehtijulkkis diggareita.

Kuin kärpäspaperi...

Vierailija
802/1523 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä voi maakuntakaupungin kiireinen ja laatutietoinen eliitti kohdata rentoutumisen ja rauhoittumisen merkeissä. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1523 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minibaari ilmainen, hintaan sisältyvä yksi spa-hoito, aamaiainen sisältyy hintaan jne. voisi auttaa hinnan hyväksymisessä. Ja shuttle Savonlinnan lentokentältä sopuhintaan.

Kyllä..sitä paitsi yksi ilmainen hoito voisi saada ottamaan pari muuta lisäksi.

Asuuko ne ilmaiset hoidot siinä lähellä vai tuleeko taksilla Varkaudesta?

Vierailija
804/1523 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuolla booking comissa ole kuin 4 arvostelua. Miten pitkään siis paikka ollut auki?

Ovatko edes riippumattomia arvioita?

Vierailija
805/1523 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka minä kuinka yrittäisin postiivisesti ajatella tätä projektia, niin en kertakaikkiaan näe siinä järjen hiventäkään. Jo pelkästään hinnoilla he ovat rajanneet suomalaisen asiakaskunnan äärimmäisen pieneksi ja säännöillään vieläkin pienemmäksi. Ulkomaiset raharikkaat taas haluavat Suomesta omaa rauhaa ja yksityisyyttä ja sitähän tuo mökkikylä ei tarjoa. Yritysasiakkaillekaan tätä ei voi kaupata, kun se on tarkoitettu pariskunnille.

Kertokaa nyt ymmärtämättömälle, että mistä ihmeestä nää haalii tonne asiakkaita?

Ehkä kun ulkomaiset raharikkaat googlailee tuota Kuru-nimeä ja havaitsevat sen liittyvän ihmissyöntiin niin ehkä kuvittelevat, että tuohon hintaan sisältyy jokin extreme-ihmissyöntikokemus. Jotakin todella extraahan tuollaiseen hintaan täytyy sisältyä. Kaiken kokeneet rikkaat haluavat uusia kokemuksia.

Niinpä. Tulee varmasti muistorikas rentoutumisloma kun se Kyyrölän vajaampi poika seisoo ikkunan takana ilman housuja rautasaha ja retkikirves kädessä hokemassa kuru, kuru, kuru...

Vierailija
806/1523 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siellä ilkeämieliset kateelliset kirjoittelee?

Kyllä minua ainakin aina kokemukset kiinnostaa ja vaikuttaa paikalta, jossa hermo lepää hiljaisuudessa. introverttinä ihmisenä voisin mä siitä useamman satkun maksaa, siellä ei luulisi olevan kiljuvia kakaroita aamiaispöydässä ja voisi viettää romanttisen vaikka hääpäivän viikonlopun mieheni kanssa. Miksei ?

Toivon, että tällekin löytyy omat markkinat.

Ei kaiken tarvitse olla tusinaa ja kaikille.

Vierailija
807/1523 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehuttua · Ystävällinen palvelu. Rentouttava ympäristö ja hienot majoitustilat. Spa hoidot ensiluokkaista palvelua.

Moitittua · Ainut mikä jäi että aamukahvia ei riittänyt tarpeeksi toiselle aamulle.

Oliko se toisen aamun aamukahvi siis se jämä mitä oli jäänyt ensimmäisestä aamusta ?

Tai ehkä Nescafé-annospussit loppuivat kesken?

Vierailija
808/1523 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasr resort ei olekkaan tarkoitettu persaukisille eikä varsinkaan yh-mamoille joiden sossu tuet ei luojan kiitos ainakaan vielä riitä.

Mitä sinulla on yksinhuoltajia vastaan? Etkö voi puhua vähävaraisista tässä asiayhteydessä, eli resortin karsiutuvana asiakasryhmänä?

Itse olen ollut tuilla elävä yh, kun jäin työttömäksi ja erokin tuli samaan syssyyn.

Sieltä nousin. Uusi (ja suht varakas) mieskin ilmaantui elämääni, mutta enpä olisi tuonne synkkään sääskien täyttämään pöpelikköön lähtenyt vaikka ois mies kuukauden retriitin siellä mulle tarjoillut.

Vierailija
809/1523 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun omalla mökillä on paremmat maisemat ja puitteet

Vierailija
810/1523 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukaissut kaikkea täällä kirjoitettua, mutta sivustolla näkyy vielä aloittelijan vapinaa. Täältä Sveitsistä käsin täppäsin kieleksi ranskan ja majoitustilojen kuvauksia ei ole käännetty. Ne tulevat englanniksi. Itse arvostaisin tuotakin pientä viilausta.

Sinänsä talvinen mäntymaisema on aika hienoa keski-eurooppalaiselle. Ei meillä ole tuollaista, vaikka lunta onkin. Alkuperäinen paikka lähempänä Pirkkalan kenttää olisi ollut mainio. Harmi.

-ulkosuomalainen

Vierailija
811/1523 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän toi IS:n jutun kolmoskuva ”Resortin ikkunoista voi ihalla metsä- ja järvimaisemaa.” - ja reilua puolentusinaa kahden hengen muovituoli-kantti*kantti-halpispöytä-ryhmää koronaturvallisin välein - on kyllä ehtaa suomiluxusta! Jokin myös iskee silmään tuo pääkuva sisäänkäynnistä, jossa räjäytysten jäljiltä jäänyt hukkakivi on puskettu sisääntulon molemmin puolin aika keskeneräisen näköisesti. Ai sitä jännitystä, kun sulamisvesi valuu pitkin ulkoseinää ja vuoroin jäätyy, vuoroin sulaa!

Vierailija
812/1523 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua ainakin aina kokemukset kiinnostaa ja vaikuttaa paikalta, jossa hermo lepää hiljaisuudessa. introverttinä ihmisenä voisin mä siitä useamman satkun maksaa, siellä ei luulisi olevan kiljuvia kakaroita aamiaispöydässä ja voisi viettää romanttisen vaikka hääpäivän viikonlopun mieheni kanssa. Miksei ?

Ihanaa ihanaa ihanaa, muuten olet kade, hyysäti hyysän, muuten olet kade, lässyn lää, muuten olet kade..

Vierailija
813/1523 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuota paljua/poreammetta voi siis lainkaan vuokrata? Täytyy ostaa joku spa-hoito (miehelle myös?) jos haluaa sinne päästä, niinkö?

Jep, pistä molemmille 300€ hoito eli yhteensä 600€, niin pääsette puoleksi tunniksi poreisiin.

Vierailija
814/1523 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nuo " villat" ovat varustukseltaan kuin hotellihuoneet. Luxusaamupala kuuluu hintaan, joka kuljetetaan villaan. Muuten Resortissa tarjolla vain ravintolaillallinen ke- la? Eli muina päibinäkö ei syödä illallista, vsi eikö ole auki ma- ke, muuta ruokaa ei saa, pitää mennä Järvisydämmeenkö? Mökissä ei ole kuin baarijääjaappi, joten siellä ei voi ruokaa säilyttää. Yritin varata, niin ei antanut edes varata, kuin 2x yöksi,ja ei ole ravintolapalveluita kuin ke- su, joten asiaks voi olla siellä vain noina aikoina. Tarkoitettu vain pariskunnille, jolla ei olr lapsia tai lemmikkejä, ilmeisesti ei edes ystävykset voi tulla, kun on vaan parisänkynahdollisuus?

Tulee mieleen, että.pariskunta on suunnitellut lomakohteen itselleen ja kaltaisilleen. Onko riittävästi asiakaskuntaa?

Vierailija
815/1523 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän toi IS:n jutun kolmoskuva ”Resortin ikkunoista voi ihalla metsä- ja järvimaisemaa.” - ja reilua puolentusinaa kahden hengen muovituoli-kantti*kantti-halpispöytä-ryhmää koronaturvallisin välein - on kyllä ehtaa suomiluxusta! Jokin myös iskee silmään tuo pääkuva sisäänkäynnistä, jossa räjäytysten jäljiltä jäänyt hukkakivi on puskettu sisääntulon molemmin puolin aika keskeneräisen näköisesti. Ai sitä jännitystä, kun sulamisvesi valuu pitkin ulkoseinää ja vuoroin jäätyy, vuoroin sulaa!

"Tervetuloa bunkkeriin, ota omat eväät mukaan"! Pariskunta vois kehitellä jännittäviä tarinoita maahisista ja peikoista lähteellä. Röllipeikon lisenssinhaltijaa vois kysäistä yhteistyöhön. Body Jutta metsän eteerinen keiju ja Imelä Juha hänen oma pikku kerberoksensa.

Vierailija
816/1523 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa ihanaa ihanaa, muuten olet kade, hyysäti hyysän, muuten olet kade, lässyn lää, muuten olet kade..

No onhan se nyt jukoliste raskasta muiden puolesta aina mieltään pahoittaa!

Vierailija
817/1523 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas hinta.Ystävät vuokrasi Hämeenlinnan tienoilta kauniin hirsimökin viikoksi ja sama hinta.Pihalla oli sauna ja oli palju .Kaunis järvi edessä ym.Nyt on vaan noidenkin mainostaa kun ulkomaille ei paljon uskalla lähteä.

Vierailija
818/1523 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä voi maakuntakaupungin kiireinen ja laatutietoinen eliitti kohdata rentoutumisen ja rauhoittumisen merkeissä. :D

Ei muuten tartte meidän maksaa tuosta tuota hintaa. Meillä savolaisilla on mökit= villat kaikkine mukavuuksineen ja isoine ikkunoineen Kallavesi-ja metsänaisemalla, savusaunalla ja sisäsaunalla, ja lääniä on ympärillä niin paljon, että eipä kukaan tule häiritsemään. Luxusaamupalaakin on tarjolla- itse leivotut karjalanpiirakat luomukananmunista tehdyllå munavoilla ja itse savustettua siikaa. Aktiviteetikin löytyy, voi låhteä.hiihtämään tai moottorikelkkailemaan tai laiskotellakin voi. Illalla sitten savusaunaan ja avantouimaan. Ja mikä ihabaa- lapset ja lemmikit saa ottaa mukaan , ja sukulaiset voi tulla kylään. Saunan jälkeen voi kaysoa telkkaa, takassa loimuaa tuli, ja lasissa on hyvää viiniä. Ja jalassa on villasukat , ja vieressä tuhisee koira ja lapsi❤

Vierailija
819/1523 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi eivät Kuruun sitä hökkelikylää rakentaneet lahoamistaan odottelemaan.

Vierailija
820/1523 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se nyt jukoliste raskasta muiden puolesta aina mieltään pahoittaa!

Niin on ja edessä loputon juoksuhiekkainen suo. Miksi siihen pitää ylipäätään kenenkään lähteä?

Ketju on lukittu.