Nyt on Larmien Kärvisydämen kupeeseen tehdyt luxus mökit auki
https://www.is.fi/viihde/art-2000008474896.html
1300 euroa 2 yötä kahdelta Menettekö kun tulee tarjouksia. Vuosi niin on seiskassa juttuja veloista ? 5-7 v niin myyvät järvisydämelle. Koska Sara Sirppu on siellä ? Ja muut missit ja Veitola?
Kommentit (1523)
Jokainen tyylillään. Itse käytän moisen rahasumman toisenlaiseen lomailuun joka rentouttaa yhtä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Saunaan olisi voinut laittaa jonkun muun kiukaan, harvian alkaen mallin sijaan.
Katoin samaa. Pistää todellakin silmään. Ei Suomessa tarvitse edes olla varakas, jotta voi Cylindron valita omaan saunaan. Tosta tulee ihan mieleen kaverin kerrostaloasunnon sauna!
Vierailija kirjoitti:
Aika kallista, kun ajatellaan, ettei ko paikassa ole mitään nähtävää. Olen yöpynyt ulkomailla aika usein hotelleiksi muutetuissa luostareissa, palatseissa, linnoissa, viinitiloilla tms ja ihan kohtuu hinnoilla. Useimmiten jo itse hotellirakennus historioineen on ollut mielenkiintoinen, ympäristöstä puhumattakaan.
Hiljaisuus ...riittääkö se pelkästään!?
En ihan ymmärrä, miksi on pakko hehkuttaa kylmiä, kosteita ja homeisia linnoja. Yöpynyt nimittäin myös useammassa. Lisäksi kalliissa villassa Espanjassa, jossa oli oma talonmies ja siivooja. Silti ilmastointi aivan onneton ja sellainen ummehtunut ilma. Ja ihan tällee sivuhuomautuksena, Suomella ei ole omaa historiaa kuin 100 vuoden ajalta, joten voi olla vaikeaa löytää kaikkeen historian havinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei suuremmalla osalla taida olla minkään maailman käsitystä laskentatoimesta ja yrittäjyydestä. Oletteko saavuttaneet elämässä mitään tai edes haaveilleet saavuttavanne? Toivon Jutalle ja miehelleen onnea tässä rohkeassa hankkeessa! Toivon sydämestäni, että saatte tämän menestymään.
Luuletko että sun toiveesi jotenkin auttaa? Rahaa he haluaa.
Luulen, että auttaa. Ja tottakai rahaa haluavat, ei tuo ole hyväntekeväisyysprojekti. Toivottavasti rahaa alkaakin tulla ovista ja ikkunoista. Mieletön, hullunrohkea projekti ja olisi upeaa nähdä tämän menestyvän.
Oma järventantahuvila voittaa tuon kokemuksen mennen tullen. Hotelliluksuksesta maksan ulkomailla, jossa rahoilleen saa todella vastinetta. Kaiken lisäksi en ikinä veisi noiden kahden pussiin penniäkään.
Artikkelin kuvituskuvateksti: ”Resortin ikkunoista voi ihailla metsä- ja järvimaisemaa.”
Kuvassa näkyy terassin betonikaidetta, terassituoleja ja puiden latvoja.
Voi voi sentään.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei suuremmalla osalla taida olla minkään maailman käsitystä laskentatoimesta ja yrittäjyydestä. Oletteko saavuttaneet elämässä mitään tai edes haaveilleet saavuttavanne? Toivon Jutalle ja miehelleen onnea tässä rohkeassa hankkeessa! Toivon sydämestäni, että saatte tämän menestymään.
Jos tässä joillakin puuttuu kaikenlainen käsitys laskentatoimesta, niin kyllähän se tässä kohtaa nimenomaan on tuo Larmin pariskunta. Millä ihmeen laskuopilla he ovat saaneet tuosta luksusresortistaan kannattavan bisneksen? Ei heillä ainakaan minkäännäköistä realismin tajua ole, jos he kuvittelevat tuolla hinnalla tuonne suomalaisia asiakkaita saavansa.
Kylläpä oli todella ns. matkailumainos. Kyllä on journalismi mennyt alas tässä maassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kallista, kun ajatellaan, ettei ko paikassa ole mitään nähtävää. Olen yöpynyt ulkomailla aika usein hotelleiksi muutetuissa luostareissa, palatseissa, linnoissa, viinitiloilla tms ja ihan kohtuu hinnoilla. Useimmiten jo itse hotellirakennus historioineen on ollut mielenkiintoinen, ympäristöstä puhumattakaan.
Hiljaisuus ...riittääkö se pelkästään!?En ihan ymmärrä, miksi on pakko hehkuttaa kylmiä, kosteita ja homeisia linnoja. Yöpynyt nimittäin myös useammassa. Lisäksi kalliissa villassa Espanjassa, jossa oli oma talonmies ja siivooja. Silti ilmastointi aivan onneton ja sellainen ummehtunut ilma. Ja ihan tällee sivuhuomautuksena, Suomella ei ole omaa historiaa kuin 100 vuoden ajalta, joten voi olla vaikeaa löytää kaikkeen historian havinaa.
Sivusta kommentoin, että joillain on taito aidosti löytää ne kohteet, joihin rahansa kannattaa sijoittaa paremmin kuin toisilla. Se, että sinä olet sattunut satsaamaan ja päätynyt homeiseen linnaan ei kerro kaikista muista.
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti täällä että tavispoliisista tuli mimmi joka keulii rahalla. Just näin. Julkisuudenkipeä ja suuruudenhullu joka löysi tuosta miehestä samanlaisen. Jo tavispoliisina ollessa Jutta oli itteensä täynnä ja olevinaan jotenkin parempi kuin muut. Olen kuullut itse suoraan ex-työkaverin suusta.
Esiintyny jonkinlaisena hyvinvointiguruna ilman todellista tietotaitoa päämääränään vain "rahat pois tyhmiltä kansalaisilta".
Olisin kiitollinen jos iltapäiväjulkaisut lopettaisivat kirjoittelun ja kuvien julkaisun tästä aiheesta. Ja pliis, älkää hinatko tätä paria mihinkään tv-ohjelmaan pilaamaan tasoa.
Lähtölaskenta konkurssiin on alkanut.
Konkurssi on se joka kannattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on aika huono:
Ravintolamme on avoinna majoittuville asiakkaille klo 12.00-18.00. Toimitamme À la carte -annoksia villoihin klo 12.00-20.00.
Chef´s menu illalliskattaukset tarjolla täysi-ikäisille vieraille keskiviikosta lauantaihin. Pöytävaraus tehtävä edellisenä päivänä klo 18 mennessä.
-
Mökki keskellä ei mitään, eikä siellä ole ruokaa saatavilla ilta kahdeksan jälkeen… illallinen katettu vain ke-la…? Tuolla pitäisi olla kyllä
247 keittiö auki, jos meinaavat rikkaita saada.Eiköhän tuo ome räätälöitävissä. Jos tuon nyt joku maailmantähti seurueineen varaisi, niin uskoisin että palvelu olisi sen mukaista.
Sitten siitä pitäisi olla maininta kotisivuilla…tai tieto esim. ruuan kotiinkuljetuksesta huviloille
Vierailija kirjoitti:
Tämä Larmin pariskunta on hyvin YLIMIELINEN JA TODELLISUUDESTA VIERAANTUNUT, muuta en osaa sanoa. Se mitä he pyytävät tästä luksuslomailusta, pääsen sillä hinnalla ihan oikeaan luksukseen vaikka Ranskan Rivieralle. Olen matkustanut paljon, joten minua ei muutenkaan houkuttele Suomi matkailu, ei täällä ole mitään ihmeellistä nähtävää. Haluan nähdä jotain muuta kuin metsää ja hyttysiä.
Hmm. Säännöllisestihän täällä on näitä "mulla on rahaa niin etten paskalle taivu, hankin oikeaa luksusta"-kommentoijia. Ulosannin luulisi olevan vähemmän hyökkäävää jos kerran oikeasti on joku raffinoitunut maailmanmatkaaja.
Minulla ei ole mitään syvää kaunaa tätä Larmin pariskuntaa kohtaan, tuskin tiedän keitä ovat. Tuo herra taisi olla siinä ensimmäisessä suomen bachelor-kaudessa mukana, mikä tietty näin hiekkapilluna kaivelee, mutta tämä ketju ja sinunkaltaiset kommentit ovat keikauttaneet sympatiat Larmien puolelle. Kaikkea hyvää heille.
Vierailija kirjoitti:
Oma järventantahuvila voittaa tuon kokemuksen mennen tullen. Hotelliluksuksesta maksan ulkomailla, jossa rahoilleen saa todella vastinetta. Kaiken lisäksi en ikinä veisi noiden kahden pussiin penniäkään.
Huvilasi ei ole ainakaan onnellisuutta ja tyytyväisyyttä näköjään tuonut.
ELY-keskuksen 1,1 miljoonaa on jo varmasti tallessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä Larmin pariskuntaa on hyvin YLIMIELINEN JA TODELLISUUDESTA VIERAANTUNUT, muuta en osaa sanoa. Se mitä he pyytävät tästä luksuslomailusta, pääsen sillä hinnalla ihan oikeaan luksukseen vaikka Ranskan Rivieralle. Olen matkustanut paljon, joten minua ei muutenkaan houkuttele Suomi matkailu, ei täällä ole mitään ihmeellistä nähtävää. Haluan nähdä jotain muuta kuin metsää ja hyttysiä.
Riviera?! Ootko ihan tosissasi? Pahimman luokan turistirysä, jossa varkaita pilvin pimein. Kurkatkaa esim Grand Riviera Princess -hotelli TripAdvisorista, jolla 5*. Työntekijät varastaneet suomalaiselta rahaa 1200€ eikä ole ollut ainoa. Muutenkin koko Riviera täynnä voroja. Samanlaisia sumutusfirmoja Espanja, Kreikka ja Italia täynnä. Tarkkana saa olla, vaikka olisi kuinka 5 tähteä.
Ja kyllä, parhaimmat lomat olen viettänyt Pohjoismaissa, Tanskassa, Etelä-Ruotsissa ja
Norjassa. Ihanan kallista ja luotettavaa.
Olen lomaillut Ranskan Rivieralla usemamman kerran, minulta ei ole varastettu kertaakaan mitään. Olen yöpynyt HYVISSÄ 5 tähden hotelleissa. Olen myös matkailualalla joten tiedän mitkä hotellit ovat oikeasti hyviä ja mitkä eivät.
Finnairilla lentoemona? Puhuin luksusvilloista. Jahdeilla sama ongelma ja lisääntyvä ongelma. Tiedän, koska oman reissun aikana tästä varoitettiin. https://www.iconicriviera.com/crime-safety-issues-french-riviera/
Onko karavaanareille järjestetty jätehuolto ja juokseva vesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiljaisuus ...riittääkö se pelkästään!?En ihan ymmärrä, miksi on pakko hehkuttaa kylmiä, kosteita ja homeisia linnoja. Yöpynyt nimittäin myös useammassa. Lisäksi kalliissa villassa Espanjassa, jossa oli oma talonmies ja siivooja. Silti ilmastointi aivan onneton ja sellainen ummehtunut ilma. Ja ihan tällee sivuhuomautuksena, Suomella ei ole omaa historiaa kuin 100 vuoden ajalta, joten voi olla vaikeaa löytää kaikkeen historian havinaa.
Yksikään näistä ko hotelleista, joissa olen yöpynyt 1-3 yötä, ei ole ollut homeessa, ei kylmä eikä kostea, koska ne ovat kunnostettuja. Ikävää, että sinä olet joutunut yöpymään homeisissa hotelleissa! Annapa esimerkki, että tiedän "kiertää kaukaa!"
Olen lomaillut Ranskan Rivieralla usemamman kerran, minulta ei ole varastettu kertaakaan mitään. Olen yöpynyt HYVISSÄ 5 tähden hotelleissa. Olen myös matkailualalla joten tiedän mitkä hotellit ovat oikeasti hyviä ja mitkä eivät.