Mikä on ankein lounas minkä olet lapsellesi valmistanut?
Kommentit (26)
se 7 minuuttia mikrossa lämmitettävä purnukka. Eikä mitään muuta.
. luulin että se on hyvä ruoka koska sitä kouluissakin tarjotaan
Jos valmistaisin lounasta, tai mitä tahansa muuta ruokaa, olisi se varmasti ankeata evästä.
olin ihan helvetin kipeä enkä päässyt liikkeelle minnekään ja pizzakuskillekaan ei ois kelvannu visa electron...
aika ankeeta
Mutta tarjonnut olen pelkkää purkkiruokaa (siis ilman mitään vihannesta) ja vielä kylmänä. Noh, hyvin on maistunut ja reissussa ollessa joutuu välillä turvautumaan tuohon :P
Eikä leivän päälle ollut muuta kuin voita.
Asiasta kolmanteen perunat kananmunakastikkeen kera on tosi hyvää. Täytyykin ensi viikolla tehdä sitä. :)
riisimuroja maidon ja sokerin kanssa. Olin hävetä silmät päästä kun neuvolantäti kysyi lapselta mitä tämä söi lounaaksi ja poika vastasi että riisimuroja. Täti siihen että taisit aamulla niitä muroja syödä. Onneks sitten vaihtu puheenaihe!
Olin luullut mieheni käyneen kaupassa, mutta ei ollutkaan, eikä kotona ollut käytännössä mitään ruokaa. Lapsi tosin tykkäs tästä ruuasta ihan pöhkönä.
Lapsi itse halusi syödä niin.
Jännä että nämä ankeat lounaat ovat näköjään lasten mieleen =)
On muuten lapsen herkkua...!
Lueskelin muuten noita edellisiä viestejä ja päällimmäiseksi jäi mieleen, että mitä ankeampi ( äidin mielestä ) sen herkumpi lapsen mielestä !
Mutta hassua, miten useimpien täytyy mainita että " lapsi kyllä tykkäsi hurjasti" tai " veti ihan innolla ruuat" ihan kuin todistellakseen itselle, ettei se nyt NIIN kamalan huono lounas ollutkaan ;)
Makaroni pelkällä ketsupilla ON ankea ruoka, vaikka lapsi siitä pitäisikin. Mutta mitä sitten, voihan sitä välillä tarjota jos useimmiten ruoka on monipuolisempaa!
tai sitten sekaan jotain edellisenä päivänä ollutta lihaa. Koomisinta kai on että poika on itse kaupasta valinnut ne nuudelit kun kysyn mitä haluaa syödä..
ja hyvin maistui ja maistuisi vieläkin, mutta nyt lapset ovat isompia ja jaksan tehdä " kunnon" ruoka
Vierailija:
Sitä tunnutaan pitävän ihan outona, mutta meillä se oli [b]peruskoulussa[/b] ihan normaali yhdistelmä. Lisukkeena taisi olla perunasalaattia... Itsekin kaipaan tuota yhdistelmää joskus, kun meillä on pinaattilättyjä - ja mun mies ei pysty käsittämään sitä. Mun oli jo pakko tarkistaa yhdeltä peruskoulun luokkakaverilta, että enhän mä vain muista väärin koko ruokaa :)