Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ankein lounas minkä olet lapsellesi valmistanut?

Vierailija
20.09.2006 |

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

HUOMIO: En kyllä ikinä antaisi samalla aterialla pinaattilettuja ja nakkeja, koska molemmissa on kamalasti nitriittiä, mikä pitää ehdottomasti lapsilla rajoittaa!! Tuli mieleen, kun joku mainitsi ankeaksi ateriaksi tämän omituisen yhdistelmän.

.

Sitä tunnutaan pitävän ihan outona, mutta meillä se oli [b]peruskoulussa[/b] ihan normaali yhdistelmä. Lisukkeena taisi olla perunasalaattia... Itsekin kaipaan tuota yhdistelmää joskus, kun meillä on pinaattilättyjä - ja mun mies ei pysty käsittämään sitä. Mun oli jo pakko tarkistaa yhdeltä peruskoulun luokkakaverilta, että enhän mä vain muista väärin koko ruokaa :)

Vierailija
2/26 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oikein lounaasta käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se 7 minuuttia mikrossa lämmitettävä purnukka. Eikä mitään muuta.

Vierailija
4/26 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

. luulin että se on hyvä ruoka koska sitä kouluissakin tarjotaan

Vierailija
5/26 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut ees ketsuppia väliin

Vierailija
6/26 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valmistaisin lounasta, tai mitä tahansa muuta ruokaa, olisi se varmasti ankeata evästä.

Vierailija
7/26 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin ihan helvetin kipeä enkä päässyt liikkeelle minnekään ja pizzakuskillekaan ei ois kelvannu visa electron...

aika ankeeta

Vierailija
8/26 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin kyllä kelpasi...

Vierailija
9/26 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tarjonnut olen pelkkää purkkiruokaa (siis ilman mitään vihannesta) ja vielä kylmänä. Noh, hyvin on maistunut ja reissussa ollessa joutuu välillä turvautumaan tuohon :P

Vierailija
10/26 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä leivän päälle ollut muuta kuin voita.

Vierailija
11/26 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta kolmanteen perunat kananmunakastikkeen kera on tosi hyvää. Täytyykin ensi viikolla tehdä sitä. :)

Vierailija
12/26 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

riisimuroja maidon ja sokerin kanssa. Olin hävetä silmät päästä kun neuvolantäti kysyi lapselta mitä tämä söi lounaaksi ja poika vastasi että riisimuroja. Täti siihen että taisit aamulla niitä muroja syödä. Onneks sitten vaihtu puheenaihe!

Vierailija
13/26 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin luullut mieheni käyneen kaupassa, mutta ei ollutkaan, eikä kotona ollut käytännössä mitään ruokaa. Lapsi tosin tykkäs tästä ruuasta ihan pöhkönä.

Vierailija
14/26 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi itse halusi syödä niin.

Jännä että nämä ankeat lounaat ovat näköjään lasten mieleen =)

Vierailija
15/26 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten lapsen herkkua...!

Lueskelin muuten noita edellisiä viestejä ja päällimmäiseksi jäi mieleen, että mitä ankeampi ( äidin mielestä ) sen herkumpi lapsen mielestä !

Vierailija
16/26 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hassua, miten useimpien täytyy mainita että " lapsi kyllä tykkäsi hurjasti" tai " veti ihan innolla ruuat" ihan kuin todistellakseen itselle, ettei se nyt NIIN kamalan huono lounas ollutkaan ;)

Makaroni pelkällä ketsupilla ON ankea ruoka, vaikka lapsi siitä pitäisikin. Mutta mitä sitten, voihan sitä välillä tarjota jos useimmiten ruoka on monipuolisempaa!

Vierailija
17/26 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergikkolapsi.

Vierailija
18/26 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten sekaan jotain edellisenä päivänä ollutta lihaa. Koomisinta kai on että poika on itse kaupasta valinnut ne nuudelit kun kysyn mitä haluaa syödä..

Vierailija
19/26 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvin maistui ja maistuisi vieläkin, mutta nyt lapset ovat isompia ja jaksan tehdä " kunnon" ruoka

Vierailija
20/26 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ankea... :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi