Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ankein lounas minkä olet lapsellesi valmistanut?

Vierailija
20.09.2006 |

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on vuosia aikaa ja olin silloin yh. Rahat oli loppu ja vasta seuraavana päivänä tuli rahaa. En viitsinyt lainata ja ajattelin sinnitellä sen päivän.

Lapseni ja minä kyllä tykättiin kyseisestä sopasta ja vielä nykyäänkin tehdään sitä vaikka nyt jo rahaa ja varallisuuttakin.

Vierailija
22/26 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä lasten ja miehen herkkua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinaatti- ja veriletut sekä maksalaatikko on lasten lempiruokia, joita syötäs joka päivä.

Vierailija
24/26 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun valmistamani " ankein" lounas on näkkileipä ilman mitään päällysteitä ja jälkkäriksi kaapinmakuinen keksi.

Vierailija
25/26 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunakukkakaalisose on edelleen 2,5v lapseni herkkua.

Tuona päivänä minä ja mieheni toivuimma rankasta mahataudista ja kaupasta tuli mehukeiton ja muun nestemäisen lisäksi napattua lapselle vain jotain minuutissa lämpeävää....

Vierailija
26/26 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta hassua, miten useimpien täytyy mainita että " lapsi kyllä tykkäsi hurjasti" tai " veti ihan innolla ruuat" ihan kuin todistellakseen itselle, ettei se nyt NIIN kamalan huono lounas ollutkaan ;)

Mutta kyllä monen lapsen makuun ovatkin juuri nämä aikuisten mielestä ankeat ruuat! Meillä laitetaan usein broileria tai kalaa eri tavoin, ja ne menevät mutta nihkeästi. Sitten kun päästään tälle anekusosastolle, niin puhuvat itse herkusta...

Makaroni-jauhelihamössö on lasten lemppari. 4v esikoiselle maistuu hyvin valmispitsa ja 2v keskimmäinen söisi pinaattilettuja ja nakkeja joka päivä, jos antaisin. Nuorimmainen (11 kk) syö sillointällöin purkkiruokaa, muttei suostu syömään sitä lämmitettynä, mikä onkin kyllä kätevää retkillä yms. ;-)

HUOMIO: En kyllä ikinä antaisi samalla aterialla pinaattilettuja ja nakkeja, koska molemmissa on kamalasti nitriittiä, mikä pitää ehdottomasti lapsilla rajoittaa!! Tuli mieleen, kun joku mainitsi ankeaksi ateriaksi tämän omituisen yhdistelmän.

Mutta ap kysymykseen, meillä näitä ankeuksia nähdään noin kerran viikossa, esim. pinaattilettuja tai jotain nakkiruokaa tai makaronimössöä. Ja meillä niitä syö muutkin kuin lapset. :-) Toki useinmiten meillä on noissa hyvät kasvislisäkkeet yms. mutta joskus on saattanut vaikkapa ennen viikottaista kauppareissua olla joku kasvikseton tms. ankeus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi