Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ei halua muuttaa yhteen

Vierailija
15.01.2022 |

Ollaan seurusteltu pian vuoden verran ja olen viime aikoina yrittänyt tiedustella hänen halukkuuttaan yhteenmuuttoon. Hän on suhtautunut asiaan varsin etäisesti ja tuntuu, ettei halua kunnolla edes keskustella siitä. Voiko tästä päätellä jotain suhteen tulevaisuuden kannalta ja onko nainen loppujen lopuksi kanssani edes tosissaan?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuisi kotipiiaksi ja ei halua sitä. Romantiikka kärsii, kun käydään jatkuvasti kakalla ja pissalla niin, että toinen saattaa kuulla. 

Vierailija
22/57 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfa-kolli kirjoitti:

Pistäisin eukon kiertoon ja ottaisin uuden ja nuoremman misulin tilalle.

Miksi? Molemmilla säilyy vapaus kun asutaan erillään. Luulisi että juuri miehet vastustavat yhteen muuttamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä up tarkoittaa?

Vierailija
24/57 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pari pitempää suhdetta eron jälkeen. Kummassakin tapauksessa he ik vaivihkaa jättivät likapyykkinsä, ilmestyivat aina ruoka-aikaan, koskaan ei ruokaa ostaneet. Viettivät enemmän ja enemmän aikaa mun luona. Tuumasin, ei näin. Aikuista miestä passaamaan, kun oma-aloitteesta ei tehnyt mitään. 

Vierailija
25/57 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen kämppä ap sinulla on ja sen siisteystaso? Entä naisella?

Vierailija
26/57 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alfa-kolli kirjoitti:

Miksi? Molemmilla säilyy vapaus kun asutaan erillään. Luulisi että juuri miehet vastustavat yhteen muuttamista.

Monet miehet eivät pärjää yksin ja siksi niillä on niin kiire muuttaa yhteen.

Nuorenpi nainen ei välttämättä hoksaa nuiden Lokkirottamiesten metkuja ja ovat helpommin manipuloitavissa, vaikka suurinta osaa ei sedänkuvatukset kiinnosta. Ainahan sitä saa haaveilla tietysti, mutta haaveiksi nämä "vaihdan nuorempaan" uhot jääkin. 

Vierailija
27/57 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Ei halunnut muuttaa yhteen tai sisustaa vaikka annoin vapauden tehdä sisustukselle mitä haluaa. Aikani katoin ja tein itse päätöksen että se on nyt loppu tämä suhde ja pakkasin hänen tavarat.

Ihmisiä on niin monenlaisia. 

Vierailija
28/57 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Ei halunnut muuttaa yhteen tai sisustaa vaikka annoin vapauden tehdä sisustukselle mitä haluaa. Aikani katoin ja tein itse päätöksen että se on nyt loppu tämä suhde ja pakkasin hänen tavarat.

Mitä Sinä olisit halunnut?

Vierailija
29/57 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alfa-kolli kirjoitti:

Niin luulisi mutta oma kokemukseni on päinvastainen. Miehet haluaa jonkun hoitamaan siivousta ja pyykkäystä ja samalla maksamaan miehen ruokia.

Vierailija
30/57 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ei halua muuttaa kevyesti yhteen, ehkä hän kaipaa sitoutumista? Jos haluat sitoutua, niin pyydä häntä vaimoksi. Yhteenmuutosta on luontevampaa keskustella, kun ollaan menossa naimisiin.

Vierailija
31/57 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä up tarkoittaa?

Up = nostetaanpas tämä pari vuotta vanha keskustelu uudestaan keskusteltavaksi ilman, että lisätään siihen itse mitään. Menin itsekin tähän lankaan.

Vierailija
32/57 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on vähän vastaava tilanne, ollaan seurusteltu vähän pidempään. Aiemmin ollaan puhuttu yhteenmuutosta, ja mies suunnitteli jokin aika sitten jo innolla muuttoa minun asuntooni, mutta ilmoittikin vähän aikaa sitten puskista, ettei haluakaan ehkä ikinä asua yhdessä. Kiva tietää tässä kohtaa, kun on kohta pari vuotta panostanut suhteeseen, joka ei ehkä ikinä etenekään seurustelusta mikään vakavampaan.

Taitaa olla mun exä. Jekutti samalla tavalla. Ei hän halunnut sitoutua. Olin pelkkä ajanvietettä.

Vierailija
33/57 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/57 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi puhua kuin omasta kokemuksesta, itse siis nainen joka olisi halunnut jo aiemmin yhteenmuuttoa mutta mies oli vastahankainen.

Muutettiin yhteen 3 vuoden seurustelun jälkeen. Siinä kohtaa aloin jo olemaan fiiliksissä että joko muutetaan yhteen tai suhde päättyy siihen, käytännössä painostin miehen yhteenmuuttoon joka oli virhe numero 1.

Minä muutin hänen asuntoonsa, joka oli virhe numero 2. Jälkiviisaana en enää ikinä muuttaisi toisen asuntoon, vaan järkevin ratkaisu parisuhteen kannalta on hankkia yhteinen, vaikka sitten vuokrakoti, silloin ei tarvitse mennä toisen ehdoilla ja kalusteilla vaan saa tasavertaisen alun yhdessä asumiselle.

Omalla kohdalla näin jälkikäteen ajateltuna olisi vain pitänyt erota ennen sitä yhteenmuuttoa. Suhteessa oli jo ennen sitä ongelmia, mutta naiivisti kuvittelin että yhteenmuutto tekee suhteesta jotenkin tiiviimmän ja että molemmat panostavat siihen enemmän kuin pelkkään seurustelusuhteeseen.

Vierailija
35/57 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on vähän vastaava tilanne, ollaan seurusteltu vähän pidempään. Aiemmin ollaan puhuttu yhteenmuutosta, ja mies suunnitteli jokin aika sitten jo innolla muuttoa minun asuntooni, mutta ilmoittikin vähän aikaa sitten puskista, ettei haluakaan ehkä ikinä asua yhdessä. Kiva tietää tässä kohtaa, kun on kohta pari vuotta panostanut suhteeseen, joka ei ehkä ikinä etenekään seurustelusta mikään vakavampaan.

Suhde voi olla vakava ja voi mennä naimisiinkin asumatta yhdessä.

(Sun tapaukses toki eri, miehellä ehkä toinen kun noin muutti mielensä)

Vierailija
36/57 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju mutta näin naisnäkökulmasta, en keksi yhtäkään syytä muuttaa yhteen yhdenkään miehen kanssa. Yhdessä voi olla ilman yhteistä osoitettakin. Tosissaan ja vakavissaan. 

Vierailija
37/57 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ns etsikkoaika. On hyvä olla varovainen. Ees taaas sumplinta,muuttoa jne. Mutta voi olla sekin, että pitää sua,mutta samalla odottaa vielä josko löytyy se vielä mieluisampi.

Ei hullumpi idea, että etsi uusi tai ole vaan vapaa poikamies irtosuhteissa. Onko odottamisen arvoinen tuo mimmukka?

Kysy hänen viisivuotissuunnitelmaa,mitä se pitää sisällään? Sekin on, että voi haluta ylläpitää okan kodin,oma siisteystaso, maku sisustukseen johon ukon " romut" ei sovi, väärät mukit jne, Moni avipari on elänyt eri asunnoissa jopa samassa kerostalossa .kun on omat unirytmit jne. tavat. Eräs pari jo 32 vuotta elänyt noin. Siis ihan vihitty pari. Toimii.

Vierailija
38/57 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi puhua kuin omasta kokemuksesta, itse siis nainen joka olisi halunnut jo aiemmin yhteenmuuttoa mutta mies oli vastahankainen.

Muutettiin yhteen 3 vuoden seurustelun jälkeen. Siinä kohtaa aloin jo olemaan fiiliksissä että joko muutetaan yhteen tai suhde päättyy siihen, käytännössä painostin miehen yhteenmuuttoon joka oli virhe numero 1.

Minä muutin hänen asuntoonsa, joka oli virhe numero 2. Jälkiviisaana en enää ikinä muuttaisi toisen asuntoon, vaan järkevin ratkaisu parisuhteen kannalta on hankkia yhteinen, vaikka sitten vuokrakoti, silloin ei tarvitse mennä toisen ehdoilla ja kalusteilla vaan saa tasavertaisen alun yhdessä asumiselle.

Omalla kohdalla näin jälkikäteen ajateltuna olisi vain pitänyt erota ennen sitä yhteenmuuttoa. Suhteessa oli jo ennen sitä ongelmia, mutta naiivisti kuvittelin että yhteenmuutto tekee suhteesta jotenkin tiiviimmän ja että molemmat panostavat siihen enemmän kuin pelkkään seurustelusuhte

Tarkentaisitko tuota kakkoskohtaa. Moni kai muuttaa toisen omistuskämppään kuitenkin? Kauanko asuitte yhdessä?

Vierailija
39/57 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään halua muuttaa yhteen. Viisas nainen. Jossain kohti nainen on kuitenkin kodinhuoltaja ja kalsari pyykkääjä, ei kiitos. En muutenkaan ymmärrä tätä outoa kaavaa jotan suurin osa toteuttaa, että pitää olla ns. perinteinen parisuhde joka johtaa ennemmin tai myöhemmin eroon, ei kiinnosta. 

Vierailija
40/57 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkasit tavarat? Eli olist halunnut muuttavan sun asuntoon ja alkavan sisustaa sun omaisuutta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan