Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa kun mies haluaa "PIKKUSUOLAISTA"?

Vierailija
13.05.2015 |

Kuulin kun mies naureskeli puhelimessa kaverilleen, että pitäiskö järjestää (heidän eräälle kaverilleen, jolla on synttärit) äijälle lahjaksi "pikkusuolaista"... Ovat varanneet synttäreitä varten saunatilat, jonne on tulossa pieni porukka miehiä. Mitähän tarkoitti tuolla pikkusuolaisella??

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 14:43"]pillua se tarkoittaa ylipäätään, ei mitenkään erityisesti alaikäistä. tuossa yhteydessä voi tarkoittaa stripparia, huoraa tai muuten vaan vapaamielistä naisseuraa mukaan saunomaan tai jotain lihatiskivisiittiä saunan päälle. todennäköisimmin kuitenkin vaan vitsailevat sinkkukaverin kustannuksella, ehkä hänellä ei ole käynyt flaksi viime aikoina. eli luultavimmin pelkkää puhetta, eikä tarkoita yhtään mitään.

T:mies
[/quote] No just joo. Tottakai hankkivat sinne naisia. Tuo on aika yleistä miesten keskuudessa kun järkätään juhlia. Älä tosiaan luota että vain synttärisankarille. Eiköhän muillekin niitä naisia ole siellä tarjolla.

Vierailija
42/48 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 13:51"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 12:50"]

Siis onko tuo jokin vakiintunut ilmaisu miesten kielenkäytössä? Sitä lähinnä haen tässä...

Ap

[/quote]

No on, tietynlaisten miesten. Tarkoittaa sakkolihaa. Ällö äijä sulla, otan osaa. Hyi.

[/quote]

No en ole kuullut että pikkusuolaisella tarkoitettaisiin nimen omaan alaikäisiä, vaan piparia noin niin kuin yleisesti.

t.mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 14:22"]

Niin siis huom. kyseessä oli SYNTTÄRILAHJA keskustelu! Eli eivät puhuneet ruuasta...

Ap

[/quote]

Yksi entinen työkaveri oli kamalan nuuka rahoistaan, eikä koskaan raskinut ostaa mitään, niin työkaverit hommasivat sille 50 vuotissynttäreille RAHAREIJÄN.

Vierailija
44/48 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 14:43"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 13:29"]16-20v pikkupilluja. [/quote] No hyi vittu. En voisi edes kuvitella vilkaisevani yli 20-vuotiaisiin ja 20-veekin on liian vanha, liian iso ikäero minulle. Mut kai jotkut mun ikäiset tekee rahasta mitä vain :/ t. 16v

[/quote]

Täysin samaa mieltä. 20v on kyllä jo ihan liian vanha, ei noin vanhoja voi oksentamassa enää katsella  :(

T: Jorma 64v

Vierailija
45/48 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten saisit asian selville, kun tarjoutuisit miehellesi tuomaan juhliin sitä pikkusuolaista. Luulen, että piankin selviäisi onko kysy pikkusuolaisesta vai "pikkusuolaisesta" (mitä se sitten ikinä onkaan, en ole koskaan kuullut).

Vierailija
46/48 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 14:49"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 13:51"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 12:50"]

Siis onko tuo jokin vakiintunut ilmaisu miesten kielenkäytössä? Sitä lähinnä haen tässä...

Ap

[/quote]

No on, tietynlaisten miesten. Tarkoittaa sakkolihaa. Ällö äijä sulla, otan osaa. Hyi.

[/quote]

No en ole kuullut että pikkusuolaisella tarkoitettaisiin nimen omaan alaikäisiä, vaan piparia noin niin kuin yleisesti.

t.mies

[/quote]

Minä opin termin alunperin vaimoltani, kun kesken futispelin käveli alasti suihkun jälkeen sohvalle, tyrkkäsi värkin naamalle ja kysyi, että maistuisko pelin ja bissen kanssa pikkusuolainen. Ja maistuihan se, vaikka toinen puoliaika jäikin näkemättä. 

Vierailija
47/48 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 14:51"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 14:43"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 13:29"]16-20v pikkupilluja. [/quote] No hyi vittu. En voisi edes kuvitella vilkaisevani yli 20-vuotiaisiin ja 20-veekin on liian vanha, liian iso ikäero minulle. Mut kai jotkut mun ikäiset tekee rahasta mitä vain :/ t. 16v

[/quote]

Täysin samaa mieltä. 20v on kyllä jo ihan liian vanha, ei noin vanhoja voi oksentamassa enää katsella  :(

T: Jorma 64v

[/quote]

Onko pakko juoda itsensä siihen kuntoon että joutuu okenstamaan?

Vierailija
48/48 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

messuhallimammoja varmasti hämmentää, mutta kyllä aikuisenkin naisen pillusta pikkusuolaisena puhutaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi