Mieheni viesti äsken:
"Ajattelemisestasi tulee hyvä fiilis, sellainen rakastuneen kokoinen olo"
<3
Kommentit (22)
Ootko varma ettei lähettäny vahingossa väärälle naiselle... Jos nimittäin on jo sinun miehesi .
Mun mies kanssa lähettää tollasia rakkausviestejä. Usein. Ja ollaan nyt 4,5 vuotta naimisissa
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 12:40"]
Ootko varma ettei lähettäny vahingossa väärälle naiselle... Jos nimittäin on jo sinun miehesi .
[/quote]Olen, mieheni on umpirakastunut minuun :)
Mieheni viesti aamupäivällä: "Haluan hengittää sua, nähdään illalla". Oih, ihana rakas!
Mulla Ahmed lähetti kans viestin:" allah jukrt ratsk kaak bar pizza". Eikös olekin ihana?
mun uus mieskin eilen pisti viestiä että on rakastumassa minuun ♡
Ihana tunne!
Mies lähetti äsken viestin: Mitä ruokaa???
Hän on kyllä niin ihana, ootteko kateellisia?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 13:20"]
Mies lähetti äsken viestin: Mitä ruokaa??? Hän on kyllä niin ihana, ootteko kateellisia?
[/quote]
Ei olla kateellisia :D
Ne viestit menettää merkityksen kun toitottelet niitä muille oman itsetunnon pönkittämiseksi
Kiva viesti. "Rakastuneen kokoinen olo" on ilmeisesti jotain teidän salakieltä?
Minulle mies viestitti viimeksi postipaketin koodin. Siinä ei lukenut mitään muuta, mutta sanoi itse päälle, että "se on se motskarin akku".
Ihanaa. 11 vuotta yhdessä <3
Mun vaimo laitto kans äsken viestin: "tuu nyt vittu äkkii sieltä duunista ja tuo rahaa mukanasi. Tarviin taas tonnin kaikenlaisiin naistenjuttuihin..hihiihiihih. Ai niin oon ensiviikonlopun tyttöjenreissulla eli siivoa, pese pyykit ja pidä muutenkin koti kunnossa. P.S Kaksi olutta saat juoda siellä siivotessa, EI mitään muuta"
Ootteko kateellsia ? Siis tuolle naiselle kun sillä tämmönen lassukka miehenä ? :)
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 12:35"]
<3
[/quote]
Rakkaus on täysin yliarvostettua. Useimmiten se "tunnustetaan" vain velvollisuuden pakosta pitkin hampain, vaikka samaan aikaan käytäisiin huorissa.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 13:41"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 12:35"]
<3
[/quote]
Rakkaus on täysin yliarvostettua. Useimmiten se "tunnustetaan" vain velvollisuuden pakosta pitkin hampain, vaikka samaan aikaan käytäisiin huorissa.
[/quote]
Nimenomaan, ja vieläpä nuorissa huorissa, sillä vaimon rupsahdus alkaa sen täytettyä 30 vuotta. Kuka sellasta rupsahtanutta katsoo. Uuno Turhapuro oli niin oikeassa korostaessaan aina "rupsahtamista".
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 13:37"]Mun vaimo laitto kans äsken viestin: "tuu nyt vittu äkkii sieltä duunista ja tuo rahaa mukanasi. Tarviin taas tonnin kaikenlaisiin naistenjuttuihin..hihiihiihih. Ai niin oon ensiviikonlopun tyttöjenreissulla eli siivoa, pese pyykit ja pidä muutenkin koti kunnossa. P.S Kaksi olutta saat juoda siellä siivotessa, EI mitään muuta"
Ootteko kateellsia ? Siis tuolle naiselle kun sillä tämmönen lassukka miehenä ? :)
[/quote]
Olen!!
Rakastuneen kokoinen olo. Hyi sillä pervolla seisoo >.<
Ihana