Minkä takia olet parisuhteessa tai minkä takia haluat sellaiseen?
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 09:12"]
Olen parisuhteessa, sillä löysin miehen, jonka kanssa olen onnellisempi kuin yksin.
[/quote]
Tämä on hyvä. Itsekin odotan sitä miestä, jonka kanssa olen onnellisempi kuin yksin. Mihinkään ihan ok:seen en tyydy vain sen takia, että muka olisi pakko olla joku.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 09:35"]
Olemme mieheni kanssa mainio tiimi. Molemmat rakastavat matkustelua, mökkeilyä ja eläimiä, työhön ja elämiseen muutenkin suhtaudumme samalla tavalla. Seksi on mahtavaa, keskustelut antoisia ja tulevaisuuden haaveet yhteneväiset.
Yhteiseloa on takana jo 18 vuotta ja yhä rakkaus, toisen arvostaminen ja luottamus kukoistaa. :)
[/quote]
Haluaisin juuri tuollaisen parisuhteen... :(
Eli mitä asioita haet parisuhteesta?
Olen parisuhteessa, sillä löysin miehen, jonka kanssa olen onnellisempi kuin yksin.
Olen ollut parisuhteessa mieheni kanssa 26 v, koska rakastan häntä, haluan jakaa elämäni hänen kanssaan. Hän on paras ystäväni, tukijani ja luotettava kumppanini. Olemme yhdessä hankkineet lapsia ja haluamme tarjota lapsille ehjän kodin ja hyvän esimerkin kestävästä ja onnellisesta parisuhteesta. Meillä on myös hauskaa keskenämme. Haluan nauttiia hyvästä seksistä ja mielestäni se onnistuu parhaiten vakaassa parisuhteessa, jossa kumppanit tuntevat toisensa hyvin.
Halusin perheen ja lapsia ja tietysti on mukavaa elää toisen kanssa saman katon alla. Toki tässä huonojakin puolia on.
Hmmm. Kaipaan hellyyttä ja seksiä, mutta sellaisen kanssa se ei tunnu miltään kenestä ei ole kiinnostunut. Sen sijaan parisuhteessa voin minimoida sukupuolitautien tartuntavaaran ja kiinnostukseni usein muutenkin lopahtaa, jos hellyyttä ja seksiä annetaan muillekin, koska en jaksa taistella huomiosta. Lisäksi kaipaan eräänlaista turvallisuuden tunnetta, tukea ja täydennystä niille asioille, mitä en osaa tehdä.
Olemme mieheni kanssa mainio tiimi. Molemmat rakastavat matkustelua, mökkeilyä ja eläimiä, työhön ja elämiseen muutenkin suhtaudumme samalla tavalla. Seksi on mahtavaa, keskustelut antoisia ja tulevaisuuden haaveet yhteneväiset.
Yhteiseloa on takana jo 18 vuotta ja yhä rakkaus, toisen arvostaminen ja luottamus kukoistaa. :)
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 09:35"]
[/quote]
Samat sanat ja vuodet :)
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 08:48"]Eli mitä asioita haet parisuhteesta?
[/quote]
Perhettä, yhteisöä. Ihmisiä, jotka viihtyy mun kanssa ja joille olen tärkeä.
ASIA ON SEMMONE ETTÄ VÄLILLÄ EI KIINNOSTA HEVONVITUN VERTAA JA VÄLILLÄ AJATTELEN ETTÄ JASSSOOO VOIS KAI SITÄ. OLEN KUITENKIN JATKUVASTI HAKU PÄÄLLÄ MIKÄ ON AJATUKSENA HUPSUHKO. ON MINULLA VIENTIÄ VOIN MYÖNTÄÄ. PARISUHTEESSA ON KIVAA KUN VOI AINA KERTOA TOISELLE TYPERIÄ JUTTUJA JOITA MUUTOIN KERTOISIN TÄNNE EHKÄ JA SITTEN VOI RÄYHÄTÄ JA EROTA DRAAMAN SÄESTÄMIN SÄVELMIN JA SITTEN TAJUTA ETTÄ ILMAN LOVEE ON KURJAA JA PALATA YHTEEN LAADIDAADIDAA<3
JA PASKAA ON SE ETTÄ MIEHET EIVÄT TUNNU TAJUAVAN ETTÄ MINÄ OLEN THE ONE AND ONLY ENKÄ OLE JAETTAVISSA VAAN OLEN AINOA KOHDE. NIIN.
Kumppanuutta, romantiikkaa, seksiä, läheisyyttä, hauskanpitoa, yhteistä arkea, yhteisten elämänarvojen toteuttamista, yhteisiä harrastuksia ja projekteja. Nykyisessä parisuhteessani ei ainakaan ole mitään huonoja puolia sinkkuuteen verrattuna. Olemme olleet yhdessä nyt seitsemän vuotta.