Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioivatko muutkin naiset kotona vessassa ovi auki?

Vierailija
15.01.2022 |

Tämä ärsyttää oman kumppanin kohdalla. Hän aina hoitaa vessassa tarpeensa ovi auki ja minua ei kiinnostaisi yhtään moista katsella.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kammottavan sivistymätöntä ja epäkunnioittavaa kanssa-asujaa kohtaan.

Vierailija
42/49 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan! Laitan jopa oven lukkoon. Mieheni yritti alussa käydä ovi auki, mutta sanoin nätisti, että voisi laittaa sen kiinni - ja onkin tehnyt niin.

Olemme olleet kahdeksan vuotta naimisissa, enkä vieläkään piereksi vapautuneesti, ainoastaan jos pääsee vahinkopaukku. Olen hänelle selittänyt, että parisuhteeseenkin kuuluu käytöstavat ja minusta toisen nenän edessä paukuttelu on epäkohteliasta, mutta en nyt kuitenkaan mene mököttämään jos päästelee ajatuksissaan joskus.

Me taas paukutellaan joskus kilpaa ja nauretaan niin, että mahaan sattuu. Naimisissa lähes 15 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten ei vain tarvi tehdä tavallisesta asiasta mitään erikoista. En minä ainakaan kauhistu jos mieheni istuu kakalla ovi auki enkä varsinkaan pidä sitä loukkauksena jos joskus jotain hajuakin tulee. Kyllä minä rakastan häntä hajuineen kaikkineen.

Vierailija
44/49 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella kiihottava kokemus kun nainen paskantaa kalun päälle.

M50

Vierailija
45/49 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin ovi kiinni, vessakäynti on yksityinen asia!

N45

Vierailija
46/49 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan! Laitan jopa oven lukkoon. Mieheni yritti alussa käydä ovi auki, mutta sanoin nätisti, että voisi laittaa sen kiinni - ja onkin tehnyt niin.

Olemme olleet kahdeksan vuotta naimisissa, enkä vieläkään piereksi vapautuneesti, ainoastaan jos pääsee vahinkopaukku. Olen hänelle selittänyt, että parisuhteeseenkin kuuluu käytöstavat ja minusta toisen nenän edessä paukuttelu on epäkohteliasta, mutta en nyt kuitenkaan mene mököttämään jos päästelee ajatuksissaan joskus.

Me taas paukutellaan joskus kilpaa ja nauretaan niin, että mahaan sattuu. Naimisissa lähes 15 vuotta.

Kuvottavaa ja tosi epähauskaa

Vierailija
47/49 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kenenkään muun käyvän ovi auki kuin pikkulasten äitien. Silloin se saattaa vahingossa jäädä auki puolison ollessa kotonakin, jos on tottunut pitämään sitä auki lasten takia. Itse tosin pidin kiinni vessarauhasta kotiäitinäkin, mutta minun lapset onkin olleet suht rauhallisia.

Meillä jäi tuo vessassa ovi auki käyminen pikkulapsiajalta. 

Eipä tuo oikeastaan minua tippaakaan haittaa, vaikka vaimo joskus käykin vessassa unohtaen oven auki. Mitään sellaista siellä ei tapahdu, joka tulisi minulle järkyttävänä yllätyksenä. 

Vierailija
48/49 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten ei vain tarvi tehdä tavallisesta asiasta mitään erikoista. En minä ainakaan kauhistu jos mieheni istuu kakalla ovi auki enkä varsinkaan pidä sitä loukkauksena jos joskus jotain hajuakin tulee. Kyllä minä rakastan häntä hajuineen kaikkineen.

On tavallinen asia kakata yleisön edessä? Eläimetkin tykkää usein mennä sivummalle. Vessassakäynti on luonnollista mutta ei sitä silti kuulu kämppäkaverin edessä tehdä!

Vierailija
49/49 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kenenkään muun käyvän ovi auki kuin pikkulasten äitien. Silloin se saattaa vahingossa jäädä auki puolison ollessa kotonakin, jos on tottunut pitämään sitä auki lasten takia. Itse tosin pidin kiinni vessarauhasta kotiäitinäkin, mutta minun lapset onkin olleet suht rauhallisia.

Meillä jäi tuo vessassa ovi auki käyminen pikkulapsiajalta. 

Eipä tuo oikeastaan minua tippaakaan haittaa, vaikka vaimo joskus käykin vessassa unohtaen oven auki. Mitään sellaista siellä ei tapahdu, joka tulisi minulle järkyttävänä yllätyksenä. 

No ei kukaan oletakaan että siellä vessassa mitää ihmeellistä tapahtuu, mutta en myöskään langoittaisi hampaitani tai leikkelisi varpaankynsiäni vaikka saunassa tai keittiössä, varsinkaan jos joku toinen on siinä.

Ällöttävän vähä-älyistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi