Asioivatko muutkin naiset kotona vessassa ovi auki?
Tämä ärsyttää oman kumppanin kohdalla. Hän aina hoitaa vessassa tarpeensa ovi auki ja minua ei kiinnostaisi yhtään moista katsella.
Kommentit (49)
Tositarina mieheltä tähän keskusteluuun (vaikka meiltä ei kysyttykään, pahoittelen): Olen heteromies ja lesbo ystäväni oli yötä luonani. Kävin aamulla kusella kun hän pesi selkäni takana samaan aikaan hampaitaan lavuaarilla. Kiilasin siihen sitten käsiä pesemään, ei vaivannut kumpaakaan. Vessajuttuihin ja vastaaviin voi suhtautua monella tavalla mutta ovi kannattaa pistää kiinni mielestäni lähinnä hajun vuoksi tai jos ei ole sellaisissa väleissä että asia ei tunnu soveliaalta muuten :D
En enää, ihanaa 😊 Kun lapset olivat taaperoita oven oli oltava auki.
Ykkösellä ovi auki, kakkosella ovi kiinni koska mahdollinen haju.
Kyllä meillä käydään vessassa ovi auki. Ei katkea keskustelu asioinnin ajaksi. Aamukiireessä toinen saattaa lukea uutiset paskalla ja toinen pestä samalla hampaita.
Tarina aiheesta.
Äiti istuu ovi auki psklla. Ovikello soi, lapsi juoksee avaamaan. Ovelta suora näkymä pytylle.
En todellakaan asioi vessassa ovi auki!
Äitini harrasti tätä, lisäksi alapesut piti tehdä yleisön edessä. Siskoani ja minua ällötti kyseinen toiminta, samoin kuin saunasta alasti lampsiminen.
Meillä jokainen perheen jäsen hoitaa vessahommat rauhassa suljetun oven takana.
Jopa koiramme osaa mennä ulkona sivummalle asioilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Kissa alkaa muuten mekkaloida oven takana. Tarkkana kyllä täytyy olla, jos on vieraita tai itse kyläilemässä. Automaattisesti tulee muuten jätettyä se ovi auki. :)
Tuleeko mirri katsomaan mirriä, vai haistaako mirri silakan?
Kulkee joka paikkaan mukana. Eikä edes erityisemmin pidä kalasta. Mukava kaveri. :3
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meillä käydään vessassa ovi auki. Ei katkea keskustelu asioinnin ajaksi. Aamukiireessä toinen saattaa lukea uutiset paskalla ja toinen pestä samalla hampaita.
Samalla paskalla hoituu hampaiden pesukin. Miksi ette käytä tahnaa?
Naiselle tyypillinen piirre myöhemmässä parisuhteen vaiheessa. Ensin ei käydä paskalla miehen ollessa kotona ja myöhemmässä vaiheessa olla pidemmällä hädällä ovi auki. Tuon takia ne pitää vaihtaa pois hyvissä ajoin. Tuo vessassa käynti on hyvä merkki miehelle alkaa katsomaan uusia tuulia.
mies53v
Ovi on kiinni, vaikka olisin yksin kotona. Jos joku muu on paikalla, laitan oven lukkoon.
Yksin ollessa jätän oven usein auki. Kumppanin ollessa kotona ovi kiinni, mutta ei lukossa. Jos vieraita (tai olen kylässä) ovi lukossa.
Meillä oli remontin aikana vessan ovi kokonaan poissa käytöstä, ja täytyy sanoa että kyllä siihen tottui.
Vierailija kirjoitti:
Tarina aiheesta.
Äiti istuu ovi auki psklla. Ovikello soi, lapsi juoksee avaamaan. Ovelta suora näkymä pytylle.
Kun minun esikoinen oli pieni, meillä oli vessa just ulko-ovea vastapäätä ja tää oli kyllä minun painajainen. Lisäksi keittiön ikkuna oli siinä vieressä myös, siitä nyt ei onneksi ihan suoraa näkymää pöntölle ollut. Mutta jos oven laittoi kiinni, lapsi huusi hädissään ja hakkasi, eikä lapsi toisaalta mahtunut mukaankaan sinne vessaan.
Kakalla käydessä kiinni, pissalla jätän raolleen. Jos on vieraita niin lukkoon.
Pääosin kyllä käyn vessassa ovi auki. Melkeinpä pakko koska kun lasken housuni, vitttuni löyhkää niin pahasti että pakko päästää pieni vessakoppi tuulettumaan.
Pissalla ollessa on ovi aika usein raollaan tai auki. Kakkosella laitan kiinni kakkarauhan vuoksi. Miehelle pitää usein sanoa, että ei saa häiritä, muuten tulisi pesen hampaita tai juttelemaan. Ovi ei ole kuitenkaan lukossa ollut koskaan. Kyllä niitä toisen hajuja on jo tähän mennessä oppinut haistelemaan kun yhdessä oltu parikymmentä vuotta.
Tottakai auki! Meillä vessa sijaitsee ihan keittiön vieressä, joten muiden on kiva aamupalalla kuunnella ku käyn aamupaskalla :)
En todellakaan! Laitan jopa oven lukkoon. Mieheni yritti alussa käydä ovi auki, mutta sanoin nätisti, että voisi laittaa sen kiinni - ja onkin tehnyt niin.
Olemme olleet kahdeksan vuotta naimisissa, enkä vieläkään piereksi vapautuneesti, ainoastaan jos pääsee vahinkopaukku. Olen hänelle selittänyt, että parisuhteeseenkin kuuluu käytöstavat ja minusta toisen nenän edessä paukuttelu on epäkohteliasta, mutta en nyt kuitenkaan mene mököttämään jos päästelee ajatuksissaan joskus.
Mullanon kavereitakin jotka käyvät ovi auki pissalla kun olen kylässä. Ja naureskelevat kun itse laitan oven kiinni ja lukkoon...
Käyn siis yksin kotonakin vessassa vain ovi kiinni. Enkä todellakaan kävisi puolison edessä vessassa, jos siis puoliso olisi.