Olen google-lääkäri. Kerro oireesi, teen diagnoosin.
Olen siis pätevöitynyt google-diagnoosien tekemiseen. Kerro minulle oireesi, niin saat tietää, mikä sinua vaivaa.
Kommentit (50)
Toinen nänni on kipeä. Kipu haittaa enimmäkseen peseytymistä. Suihkussa käynti on välillä tuskaa.
Hengitysongelmaa sisäänhengittäessä. TUntuu kuin jokin painaisi rintakehää niin ettei pysty vetämään kokonaista, syvää henkäystä. Astma suljettu pois, verikokeissa (mm. kilppari) kaikki kunnossa. Harrastan liikuntaa, ei ylipainoa. Välillä hengittäminen pistää ja sattuu paljon. Ei kuitenkaan yskää tai hengen vinkumista.
Tätä on selvitelty jo aika pitkään! (;
Nenä vuotanut jo toista viikkoa. Yöllä kurkkuun sattuu ja yskittää, mutta päivisin nenä vain vuotaa. Onko vain tavallista flunssaa?
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:59"]Turvottaa, varsinkin jalkoja, väsyttää aivan törkeästi, pulssi koko ajan jotain 80-100, levossakin.
[/quote]
Huonokuntoinen :D
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 00:05"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:59"]
Turvottaa, varsinkin jalkoja, väsyttää aivan törkeästi, pulssi koko ajan jotain 80-100, levossakin.
[/quote]
Loinen. 9kk asustaa sinussa ja vie kaiken energiasi. Ulostullessaan tuhoaa alapääsi ja kasvaessaan repii hermosi rikki. Keskimäärin loinen imee sinusta kaiken mahdollisen 18 vuotta.
t. Google-kirurgi
[/quote]
Hyvä arvaus, loisen arvioitu saapumisaika neljän viikon kuluttua. :D Ajattelin, että ehdotat jotain sydänvaivoja, mutta ehkä tää oli liian helppo.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 00:08"]
Kakan mukana tulee verta peräreiästä.
[/quote]
Pukamat tai paksusuolensyöpä.
t. Google-hoitsu
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 00:37"]
Pyllyä kutisee.
[/quote]
Pyllynreikäsi vain ilmoittaa, että nyt olisi aika taas nuuhkia. Pyydä joku nuuhkimaan pyllyäsi.
t. Google-lääkäri
Mulla on syöpä ja oon kosmos ja masentaaa helvetisti
Keuhkojen tähystys leikkauksesta jäi kipu vasempaan rintaan ja osittain turtana rinnan alus?