Olen google-lääkäri. Kerro oireesi, teen diagnoosin.
Olen siis pätevöitynyt google-diagnoosien tekemiseen. Kerro minulle oireesi, niin saat tietää, mikä sinua vaivaa.
Kommentit (50)
Kun seison suorana, käsi roikkuu polven kohdalla. Kun katson alaspäin, näen takalistoni.
10,oletettavasti sull on kaksi syöpää?
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:31"]
Oho,heti tuli vastaus.Mikä syöpä!?
[/quote]
Epäilen aivokasvainta.
t. Google-lääkäri
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:31"]
Haluan suurimman osan ajasta vaan kuolla, väsymys, mikään ei huvita ja olen täysin hermoraunio.
[/quote]
Aivojen mielihyväkeskuksessa oleva kasvain.
t. Google-lääkäri
Painon lekurille vahingossa alapeukkua,vaikka piti painaa yläpeukkua
Kurkussa usein kutittava tunne, joskus tukehtumisen tunne :/
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:30"]
Oikealla puolella vatsaa pitkä kapea kaistale jota pistää/vihloo jatkuvasti liikkuessa ja paikoillaan. Oireet ilmaantuivat aivan yllättäen su.
[/quote]
Kasvain maksassa.
t. Google-lääkäri
Virtsaamisen loppupuolella kova paineen tunne. Yhtäkkinen virtsankarkailu. Anna kun arvaan, syöpä? :D
Ahdistaa enkä pääse kotoa aina ulos koska pelkään että joku syttyy palamaan ollessani pois.
yhdyntä sattuu, eikä penistä saa sisään emättimeen ollenkaan
jatkuva oksettava olo lähes koko ajan ja väsymys
Nännit arat, vatsa turvonnut ja ripulia
minulta puuttuu varvas ja toinen nenä.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:30"]
Oikealla puolella vatsaa pitkä kapea kaistale jota pistää/vihloo jatkuvasti liikkuessa ja paikoillaan. Oireet ilmaantuivat aivan yllättäen su.
[/quote]
Umpilisäkkeen tulehdus.
t. Google-kirurgi
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:46"]
yhdyntä sattuu, eikä penistä saa sisään emättimeen ollenkaan
[/quote]
vulvodynia
t. Google-kirurgi
Turvottaa, varsinkin jalkoja, väsyttää aivan törkeästi, pulssi koko ajan jotain 80-100, levossakin.
Huono olo/oksettaa (yleensä öisin), väsymys, päänsärky, mahakipu (yleensä öisin tai heti herätessä aamulla).
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:59"]
Turvottaa, varsinkin jalkoja, väsyttää aivan törkeästi, pulssi koko ajan jotain 80-100, levossakin.
[/quote]
Loinen. 9kk asustaa sinussa ja vie kaiken energiasi. Ulostullessaan tuhoaa alapääsi ja kasvaessaan repii hermosi rikki. Keskimäärin loinen imee sinusta kaiken mahdollisen 18 vuotta.
t. Google-kirurgi
Kakan mukana tulee verta peräreiästä.
Muita luomiani tummempi, satunnaisesti märkivä luomi selässä.