Naisystäväni kysyi suokki disney naishahmoani ja valitsin Ariel merenneidon niin hän sai hirveät raivarit
koska ei itse näytä eikä muistuta Arielia. Pitkän tivaamisen jälkeen hän sanoi, että Esmeralda olisi ollut hyvä/oikea vaihtoehto.
Jos multa kysytään ja vastaan jonkun lapsuuden piirretyissä olevan hahmon niin miten vitussa mä tiedän, että siihen kysymykseen voi vastata väärin!!!
Kommentit (32)
Ja hän on (edelleen) naisystäväsi, koska...?
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti joo miehet tunnistaa disneyn prinsessat Arielista Esmeraldaan
No miksi ei tunnistaisi? Tiesitkö, että myös miehet syntyvät lapsina?
Siis mitä vi..ua. Ne on piirrettyjä hahmoja. Että ihmiset on sekaisin 🤯
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä vi..ua. Ne on piirrettyjä hahmoja. Että ihmiset on sekaisin 🤯
Siksi onkin sairasta, että kiimaiset miehet arvostelevat jopa piirrettyjen hahmojen seksikkyyttä. Kun ne tosiaan on vain piirrettyjä hahmoja.
Miksi se Ariel sitten on suosikkisi? Pikkulapsena tuskin olet miettinyt hahmon seksikkyyttä, kun täällä jotkut jo sitäkin kommentoivat.
Esmeraldaltako se sinun naisystäväsi sitten näyttää? Seurusteletko jonkun mustalaismuijan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
no olisit tietenkin valinnut hänen näköisensä eli Matami Mimmin.
missä sun pelisilmä
:-D
Minun naisystävänikin kysyi suosikki disney naishahmoani mistä minä puolestani sain hirveät raivarit. En voi sietää typeriä kysymyksiä.
Jos hän on Esmeralda niin ootko sä sitten se kellonsoittaja?
Kivaa kun kotona tehdään jotain vaivihkaisia psykologisia testejä jotka määrittelee parisuhteen tulevaisuuden. 😂