Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyisitkö olemaan vain ystävä miehen kanssa jota rakastat?

Vierailija
12.05.2015 |

Ajattelin yrittää kun en voi kestää ajatusta ettei hän ole elämässäni enää ollenkaan. Tulenko tekemään elämästäni helvettiä?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma.

Vierailija
42/58 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 21:35"]En pystyisi, usko pois, sattuu liikaa. Enemmän kuin mitä erossa.
[/quote]

Mä mielummin olen yhteydessä ja osa hänen elämäänsä kuin erossa, koska se ikävä on jotain niin riistävän pistävää ettei sitä kestä. Mielummin siis ihan vain kavereita kuin erossa kokonaan.
[/quote]

Siitä se sitten iloksi muuttuu, kun miehen nainen saa tietää, että sinä olet käynyt (käyt edelleen) kuumana hänen mieheensä. Voi olla, että uutta naista alkaa ahdistaa pelkkä ajatuskin sinusta viettämässä iltaa hänen miehensä kanssa. Lopulta tilanne meneekin sitten siihen, että mies hylkää sinut naisensa vuoksi. Mustasukkaisuus on välillä väistämätöntä, halusit sitä tai et.
[/quote]

Miksi se nainen saisi tietää minun tunteistani? En kai mä nyt hänelle ala vuodattamaan tunnetilojani...ja olisin tietenkin iloinen miehen puolesta, että on löytänyt itselleen mieluisan naisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:31"]

Miksei mies olisi sinusta kiinnostunut? En ole kokenut tuollaista. Onko kyseessä homo?

[/quote]

Siis keneltä kysyt? Vai ihan yleisesti?

Vierailija
44/58 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin pystynyt, mies ei.

Vierailija
45/58 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:05"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 21:59"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 21:44"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 21:40"]

Kyllä ja olen ollutkin. Ajan kanssa siitä muodostui loistava ystävyyssuhde, johon olen voinut luottaa ylä- ja alamäissä. Nyt on molemmilla seurustelusuhde myös. Rakastan edelleen, mutta onneksi elämä ei ole niin mustavalkoista ettenkö olisi rakastunut tähän nykyiseen mieheenikin :)

[/quote]

Sama. Maailman luotettavin ja ihanin ihminen. Ja oon niin onnellinen, että sellainen on mun elämässä. 

Mutta sen verran tavallaan kirpasi se miehen uusi suhde, että sanoin tälle naiselle, että katsookin, että tekee ystäväni onnelliseksi. Kaltoin kohtelusta joutuu mun kans tekemisiin.. :)

[/quote]

Not cool, sis.

Minusta tuo antaa tosi oudon kuvan sanojasta, ei yhtään kivan ja välittävän.

[/quote]

Ai mennä sanomaan noin vai ajatellakin noin?

[/quote]

Sekä että, itse asiassa.

Ensin silmään pisti tuo että mennään uhittelemaan uudelle kumppanille, että jos kohtelet x:ää huonosti niin vastaat siitä minulle. Aika mautonta sanoa suhteen kynnyksellä, samoin tuo seuraamuksilla uhkaileminen antaa aika juntin kuvan vaikka varmasti hyvä ajatus on taustalla.

Mutta kun nyt kerran kysyit ja sait minut ajattelemaan asiaa, niin onhan vähän vinoutunut asenne muutenkin. Sinä et ole osapuoli heidän suhteessaan, eli ei se nainen ole sinulle vastuussa mistään. Toki jos kaverisi pyytää sinulta tukea niin annat sitä, mutta se, että ottaa itselleen oikeuden ilmoittaa että parisuhteen mokat ovat noin vahvasti sinun asiasi, on minusta väärin.

Ja tämähän ei siis tarkoita sitä että kaveria ei auteta. Se vain että kaverin suhteisiin ei väkisin tungeta "auttamaan".

Vierailija
46/58 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 21:35"]En pystyisi, usko pois, sattuu liikaa. Enemmän kuin mitä erossa.
[/quote]

Mä mielummin olen yhteydessä ja osa hänen elämäänsä kuin erossa, koska se ikävä on jotain niin riistävän pistävää ettei sitä kestä. Mielummin siis ihan vain kavereita kuin erossa kokonaan.
[/quote]

Siitä se sitten iloksi muuttuu, kun miehen nainen saa tietää, että sinä olet käynyt (käyt edelleen) kuumana hänen mieheensä. Voi olla, että uutta naista alkaa ahdistaa pelkkä ajatuskin sinusta viettämässä iltaa hänen miehensä kanssa. Lopulta tilanne meneekin sitten siihen, että mies hylkää sinut naisensa vuoksi. Mustasukkaisuus on välillä väistämätöntä, halusit sitä tai et.
[/quote]

Miksi se nainen saisi tietää minun tunteistani? En kai mä nyt hänelle ala vuodattamaan tunnetilojani...ja olisin tietenkin iloinen miehen puolesta, että on löytänyt itselleen mieluisan naisen.
[/quote]

Luulet, että mies ei ole tätä huomannut?

Vierailija
47/58 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin. Ei onnistunut. Hänkin rakasti minua, mutta emme päätyneet seurustelemaan keskenämme.

Olimme tietenkin molemmat sinkkuja - emme pettäjiä.

Vierailija
48/58 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:47"]

Miksei mies olisi sinusta kiinnostunut? En ole kokenut tuollaista. Onko kyseessä homo?

[/quote]

[/quote] Kysyin ap:ltä ja kaikilta, jotka tänne ovat kokemuksistaan kertoilleet. Ajattelin, että joissain tapauksissa kyse voi olla pakkomielteestä, tai vain nuoresta iästä, jolloin helposti kuvittelee, että juuri tuo mies on se ainoa oikea eikä koskaan enää tule ketään hänen vertaistaan. Tai sitten mies voi olla homo. Tätä epäilen siksi, että kokemukseni mukaan juuri miehille on tavattoman vaikeaa pitää naista vain ystävänä - jollei mies siis ole homo.

Vierailija
49/58 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:54"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 21:35"]En pystyisi, usko pois, sattuu liikaa. Enemmän kuin mitä erossa. [/quote] Mä mielummin olen yhteydessä ja osa hänen elämäänsä kuin erossa, koska se ikävä on jotain niin riistävän pistävää ettei sitä kestä. Mielummin siis ihan vain kavereita kuin erossa kokonaan. [/quote] Siitä se sitten iloksi muuttuu, kun miehen nainen saa tietää, että sinä olet käynyt (käyt edelleen) kuumana hänen mieheensä. Voi olla, että uutta naista alkaa ahdistaa pelkkä ajatuskin sinusta viettämässä iltaa hänen miehensä kanssa. Lopulta tilanne meneekin sitten siihen, että mies hylkää sinut naisensa vuoksi. Mustasukkaisuus on välillä väistämätöntä, halusit sitä tai et. [/quote] Miksi se nainen saisi tietää minun tunteistani? En kai mä nyt hänelle ala vuodattamaan tunnetilojani...ja olisin tietenkin iloinen miehen puolesta, että on löytänyt itselleen mieluisan naisen. [/quote] Luulet, että mies ei ole tätä huomannut?

[/quote] 

No ei kai miehen sitä tarvitse naiselle tilittää? "Tää mun kaveri, tämä Anna, on rakastunut minuun, mutta mä en häneen, joten se siitä"???

Ketjussahan otsikko on: pystytkö olemaan ystävä, ei: pystytkö jahtaamaan miestä johon olet rakastunut.

Vierailija
50/58 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:59"]

[/quote]

[/quote] Kysyin ap:ltä ja kaikilta, jotka tänne ovat kokemuksistaan kertoilleet. Ajattelin, että joissain tapauksissa kyse voi olla pakkomielteestä, tai vain nuoresta iästä, jolloin helposti kuvittelee, että juuri tuo mies on se ainoa oikea eikä koskaan enää tule ketään hänen vertaistaan. Tai sitten mies voi olla homo. Tätä epäilen siksi, että kokemukseni mukaan juuri miehille on tavattoman vaikeaa pitää naista vain ystävänä - jollei mies siis ole homo.

[/quote]

Aa, okei. Oletko itse nainen? Vai mies? Mutta olit kumpi vaan niin itse asiassa ihmisiä on tässäkin asiassa erilaisia. Tai siis miehiä. Ja niitä naisia, jotka mieheen ovat rakastuneita. Joku sanoi minusta asian hyvin: jos seurusteluasia on ylipäätään käsitelty alta pois päiväjärjestyksestä, niin sen jälkeen mies ja nainen voivat olla vain ystäviäkin.

Tietenkään mikään ei aina ole kiveenhakattua, etteivätkö tunteetkin saattaisi muuttua, mutta se on aika eri asia sitten.

Vierailija
51/58 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:59"]

[/quote]

[/quote]

Eli heteromies ei kykene näkemään naista ihan vaan ihmisenä? Kaveruuden esteenä ei pitäisi olla se, millaiset genitaalit mahdollisesti löytyy, vähän huolettavaa jos ei vain kykene kaveruuteen yhdenkään naisen kanssa

Vierailija
52/58 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

23:lle - nainen olen, ja keski-iässä. Enkä tarkoita loukata kommentillani ketään, ne olivat vain teorian tapaisia, jotka pälähtivät päähäni näitä lukiessa.

Vierailija
53/58 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:06"]

23:lle - nainen olen, ja keski-iässä. Enkä tarkoita loukata kommentillani ketään, ne olivat vain teorian tapaisia, jotka pälähtivät päähäni näitä lukiessa.

[/quote] Höh, siis 51:lle - tottumattomana palstailijana otin tuon luvun kellonajasta (23.02) - t: sama

Vierailija
54/58 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:54"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 21:35"]En pystyisi, usko pois, sattuu liikaa. Enemmän kuin mitä erossa. [/quote] Mä mielummin olen yhteydessä ja osa hänen elämäänsä kuin erossa, koska se ikävä on jotain niin riistävän pistävää ettei sitä kestä. Mielummin siis ihan vain kavereita kuin erossa kokonaan. [/quote] Siitä se sitten iloksi muuttuu, kun miehen nainen saa tietää, että sinä olet käynyt (käyt edelleen) kuumana hänen mieheensä. Voi olla, että uutta naista alkaa ahdistaa pelkkä ajatuskin sinusta viettämässä iltaa hänen miehensä kanssa. Lopulta tilanne meneekin sitten siihen, että mies hylkää sinut naisensa vuoksi. Mustasukkaisuus on välillä väistämätöntä, halusit sitä tai et. [/quote] Miksi se nainen saisi tietää minun tunteistani? En kai mä nyt hänelle ala vuodattamaan tunnetilojani...ja olisin tietenkin iloinen miehen puolesta, että on löytänyt itselleen mieluisan naisen. [/quote] Luulet, että mies ei ole tätä huomannut?

[/quote] 

No ei kai miehen sitä tarvitse naiselle tilittää? "Tää mun kaveri, tämä Anna, on rakastunut minuun, mutta mä en häneen, joten se siitä"???

Ketjussahan otsikko on: pystytkö olemaan ystävä, ei: pystytkö jahtaamaan miestä johon olet rakastunut.
[/quote]

Ei tarvitsekaan, mutta kysyttäessä suoraan olisi epäedullista valehdella vaimolleen asiasta.

Vierailija
55/58 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:03"]

Eli heteromies ei kykene näkemään naista ihan vaan ihmisenä? Kaveruuden esteenä ei pitäisi olla se, millaiset genitaalit mahdollisesti löytyy, vähän huolettavaa jos ei vain kykene kaveruuteen yhdenkään naisen kanssa

[/quote] Niin, ei minunkaan mielestäni pitäisi olla. On minulla ollut ja on edelleen kaverimiehiä, mutta suurin osa heistä on jossain vaiheessa tunnustanut rakkautensa / kokeillut onneaan / humalassa pussaillut ja/tai höpötellyt sopimattomia. Ne harvat jotka eivät ole näihin "syyllistyneet", ovat miehen vanhoja ystäviä ja vakaissa parisuhteissa. Ja sitten ne homot. Ja muuten, jokainen poikaystäväni on ollut alun perin vain ystävä - myös nykyinen.

Vierailija
56/58 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko pystyä. Vaikka nähdäänkin todella harvoin, niin nähdään silti...ja silloin on kemiat sellaiset että se näkyy kilometrien päähän. Kumpikin on tahoillaan naimisissa (hän oli jo kun tavattiin, mä olin juuri tavannut aviomieheni) ,ja rakastetaan puolisoitamme, ollaan puhuttu tästä.. ei ole aikomuksia ryhtyä suhteeseen mutta onhan tää vähän erikoinen tilanne. Itse en oo näiden vuosien aikana tätä miestä mielestäni saanut poiskaan.

Vierailija
57/58 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin pystynyt loppuelämäni elämään miehen kanssa, joka piti minua lähinnä hyvänä ystävänä... No hän rakastui 12 vuoden yhdessäolon jälkeen kyllä toiseen ja jätti minut. Hyvä kuitenkin. Nyt minulla on mahdollisuus vielä kokea tässä elämässä se tosirakkaus jossa tunteita on molemmin puolin :)

Vierailija
58/58 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 21:56"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 21:35"]En pystyisi, usko pois, sattuu liikaa. Enemmän kuin mitä erossa. [/quote]Pitää vielä lisätä, että tokihan myöhemmin voi ystäviä olla, kun tunteet tasaantuneet. Jos haluat olla ystävä tunteistasi huolimatta, pystytkö olemaan esim.onnellinen miehen puolesta jos löytää naisen?

[/quote]

Jos pitkä voimakas rakkaussuhde on loppunut, saattaa toista rakastaa niin, että on todella onnellinen kun hänkin on onnellinen ja löytänyt toisen. Kun meidän juttu ei vaan voinut rakkaudesta huolimatta enää jatkua.

Harmi vain, että hänen uusi oli sitä mieltä, että ei voi olla niin. Mutta kun ei enää ole yhdessä, ei  ne vanhat intohimot ja mustasukkaisuudet enää laisinkaan tule tunteisiin. Tai ehkä se on aitoa rakkautta. Traagista, vai mitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi