Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyisitkö olemaan vain ystävä miehen kanssa jota rakastat?

Vierailija
12.05.2015 |

Ajattelin yrittää kun en voi kestää ajatusta ettei hän ole elämässäni enää ollenkaan. Tulenko tekemään elämästäni helvettiä?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä. Sen sijaan oon yrittänyt olla kaveri ukolle, johon oon kusessa. Mutta ko on varattu niin mitäs vit*ua voi tehä.

Vierailija
2/58 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi, usko pois, sattuu liikaa. Enemmän kuin mitä erossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En haluaisi edes nähdä.

Vierailija
4/58 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olla vain ystävä jos rakastat?

Vierailija
5/58 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 21:37"]Miksi olla vain ystävä jos rakastat?
[/quote]
Jos mies ei halua muuta?

Vierailija
6/58 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi. Tunteet tulisivat pintaan jossain vaiheessa, jo pelkkä turhautuminen aiheuttaisi ristiriitoja.

Vierailija
7/58 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen. Ja olen onnellinen.

Vierailija
8/58 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 21:38"]Minä olen. Ja olen onnellinen.
[/quote]
Onko mies rakastunut johonkin muuhun naiseen? Miten sen kestät?

Vierailija
9/58 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja olen ollutkin. Ajan kanssa siitä muodostui loistava ystävyyssuhde, johon olen voinut luottaa ylä- ja alamäissä. Nyt on molemmilla seurustelusuhde myös. Rakastan edelleen, mutta onneksi elämä ei ole niin mustavalkoista ettenkö olisi rakastunut tähän nykyiseen mieheenikin :)

Vierailija
10/58 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyin. Olihan se alkuun vaikeaa. Mies torjui mut "sillä tavalla", lopetti puolen vuoden suhteen. Mä olin todella rakastunut... Ensin pidettiin vähän taukoa yhteydenpidosta, pari kuukautta suurin piirtein. Sitten kokeiltiin, miltä tuntuu jutella ja nähdä. Sattui edelleen. Mutta silti pikku hiljaa helpotti. Puolen vuoden päästä tilanne oli jo melko ok. Vuoden päästä olin päässyt täysin yli.

Nyt, 3 vuoden päästä, se tuska on kaukainen muisto ja mulla on vain hyvä kaveri :)

Vierailija
11/58 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakon edessä kyllä. Parempi niin kuin että ei olisi elämässäni ollenkaan.

Vierailija
12/58 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 21:42"]Pakon edessä kyllä. Parempi niin kuin että ei olisi elämässäni ollenkaan.
[/quote]
Tähän tulokseen olen itsekin tullut.

Vierailija
13/58 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 21:40"]

Kyllä ja olen ollutkin. Ajan kanssa siitä muodostui loistava ystävyyssuhde, johon olen voinut luottaa ylä- ja alamäissä. Nyt on molemmilla seurustelusuhde myös. Rakastan edelleen, mutta onneksi elämä ei ole niin mustavalkoista ettenkö olisi rakastunut tähän nykyiseen mieheenikin :)

[/quote]

Sama. Maailman luotettavin ja ihanin ihminen. Ja oon niin onnellinen, että sellainen on mun elämässä. 

Mutta sen verran tavallaan kirpasi se miehen uusi suhde, että sanoin tälle naiselle, että katsookin, että tekee ystäväni onnelliseksi. Kaltoin kohtelusta joutuu mun kans tekemisiin.. :)

Vierailija
14/58 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mä ehkä pystyisin, jos mies kestäis sen ja tietäis sen. Mutta kun se on "osa ongelmaa", että mies karkaa, jos asiasta koittaa puhua tai vaihtoehtoisesti saisin ottaa paskaa niskaani, kun hän tylyttäisi mua. Joo siis kuulostaa sairaalle, mutta kun ihminen on rikki ja juurikin siksi se suhde ei onnistu eikä toinen siihen pysty eikä halua tietää tunteista tai osaa niitä käsitellä, niin sitten ihminen sekoilee.

Mulla on nyt sama tilanne, mutta koska tosiaan joutuisin näyttelemään miehellekin vain kaveria, niin en mä varmaan jaksa. Muuten mä voisin olla se rakastava kaveri joka ei takuulla tee mitään jos toinen vain näin toivoo. 

Mutta tällaistakin on vaikea mennä ehdottomaan. Siis sanoa tuota viimeistä lausetta vaan. Kyllä se ensin vielä vaatis varmistuskeskustelun, että et sitten iiiihan varmasti halua olla mitään sen enempää kuin ystäviä? Ja siis vuonna nakki ja kirves olen miehelle tunteistani puhunut ja se tietää niistä sikäli, mutta sillä on kaikki syyt uskoa, että en enää nyt samoin tunne kun mulla on mieskin etc.

Vierailija
15/58 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut. Olihan se aika tuskallista hetkittäin mutta ehdottomasti ikävien hetkien arvoista, koska mies oli parhaita ystäviä mitä minulla on koskaan ollut.

Nykyään olemme tosin naimisissa, en tiedä miten tilanne olisi jatkunut jos ei olisi asiat muuttuneet

Vierailija
16/58 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 21:44"]

[/quote]

Sama. Maailman luotettavin ja ihanin ihminen. Ja oon niin onnellinen, että sellainen on mun elämässä. 

Mutta sen verran tavallaan kirpasi se miehen uusi suhde, että sanoin tälle naiselle, että katsookin, että tekee ystäväni onnelliseksi. Kaltoin kohtelusta joutuu mun kans tekemisiin.. :)

[/quote]

Eli se mies ei ole sinulle kaveri ollenkaan.    

Vierailija
17/58 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän kahden vaiheilla. Yhdessä oleminen on ihanaa, mutta jälkeenpäin vituttaa uskomattoman paljon, kun tietää ettei tästä tule ikinä mitään enempää. Voisi olla parempi ettei olisi missään tekemisissä niin voisi joskus päästä hänestä yli :(

Vierailija
18/58 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 21:52"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 21:44"]

[/quote]

[/quote]

Eli se mies ei ole sinulle kaveri ollenkaan.    

[/quote]

No mikäs se sitten on? Ajattelisin samoin kyllä. :O En kyllä menisi sanomaan, mutta toivoisin sitä ja jos mies ei olis onnellinen, en haluaisi, että ovat yhdessä. Toki ei sekään mun asiani.

Vierailija
19/58 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 21:35"]En pystyisi, usko pois, sattuu liikaa. Enemmän kuin mitä erossa.
[/quote]Pitää vielä lisätä, että tokihan myöhemmin voi ystäviä olla, kun tunteet tasaantuneet. Jos haluat olla ystävä tunteistasi huolimatta, pystytkö olemaan esim.onnellinen miehen puolesta jos löytää naisen?

Vierailija
20/58 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja nainen voivat olla täysin platonisessa suhteessa... Not. Muahahahahaahahaha!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän