Mihin ruoka-aineeseen olet juuri nyt "koukussa"?
Vastaan itse, että punaisiin viinirypäleisiin. Ne ovat NIIN ihania ja nyt parhaimmillaan! Makeita, mehukkaita ja rapsakoita, kuin karkkeja söisi. Säilytän niitä yleensä jääkaapissa, jotta maku vielä korostuu. Eivät ne kyllä kauaa siellä säily, kun olen syönyt niitä melkein rasian päivässä. Hakkaavat keskinkertaisen jäätelön tai lisäaineilla kyllästetyt irtokarkit mennen tullen maussa ja terveellisyydessä.
Kommentit (100)
Jälkiuuni ruispalat, Marie-keksit, mansikat ja salmiakki.
Parsaan. Ja, helvetti, se on parsa eikä mikään tankoparsa!
Raskaana vko 33 ja mieliteot on vaihdellu paljon. Nyt uusimpana Magnun Vadelma-jäätelö, kaupasta ei pääse ulos ilman että sen ostaa ;) NAM!
Juusto, juusto ja juusto. Kaikissa muodoissaan. Ei kyllä ole mitenkään "juuri nyt" vaan aina ja koko ajan. Juusto:).
Suolakeksien päällä on ihan mahtavaa tämä Lidlin yrttituorejuusto. Mustaleimainen Ritarikermajuusto..Parasta.
Ja salmiakki se aina ja ikuinen.
Oululaisen jälkiuunipalat on ollut nyt pitkään leipäsuosikki. Punaiset omenat kiusoittelee pöydällä, mutta aamulla on sokerirasitustesti, joten pitää vastustaa kiusausta.
Syötävään. Piste. Mä niin lopetan syömisen kohta kokonaan kun mikään ei riitä.
Kana-caesar salaatti... Tajuton himo joka päivä.. parasta jos on krutonkeja seassa.
Ne fazerina keksit ovat minulta jo ostokiellossa koska syön koko paketin kerralla :D joku heroiini niissäkin on.
Guacamole
Paistettu lehtikaali
Popcornsuklaa
Parmesan
Maapähkinävoi. Sitä vaikka paahdetutulle oululaisen jälkiuunipalalle ja päälle oltermannia, NAM!
Vihreä parsa (grillattuna, keitettynä, risottona, keittona, piirakassa). Grillattujen ja keitettyjen kyytipoikana pecorino-kastike (itse tehty majoneesi + pecorinoraastetta)
Toi soossi on hyvä ihan minkä kanssa tahansa. Eikä todellakaan terveellistä!
Uunissa kypsennetty seesamilohi (lohifileen päälle tuoretta valkosipulia, tuoretta inkivääriä, soijaa, mustaa pippuria ja seesamiöljyä tilkka + sitruunamehua ja seesaminsiemeniä) Uunissa kypsäksi. Hyvää suoran uunista ja melkein parempaa kylmänä salaatin kanssa tai ruisleivän päällä.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 20:30"]Punajuuri ja vuohenjuusto, oi nam! Sori, pakko oli sanoo kaksi.
[/quote]
Tätä minä tuun syömään joka päivä kunhan raskaus on ohi. Ei maistu punajuuri edes paahdettuna ilman oikein suolaista varpaanvälijuustoa.
Raejuusto. Sitä pitää tunkea joka ruokaan. Välillä ei tee yhtään mieli ja välillä sit on kausia, että oon raejuustohyllyllä kädet ojossa, että ANTAKEEEE!
Kaurapuuroon runsaalla suolalla ja oivariinilla (ilman niitä ei mene)
Tumma suklaa. Aikaisemmin en tykännyt yhtään. En ymmärrä...
Sitruuna,lime ja kiiwi.muodossa mehu,rahkat ja jugurtit.