Mihin ruoka-aineeseen olet juuri nyt "koukussa"?
Vastaan itse, että punaisiin viinirypäleisiin. Ne ovat NIIN ihania ja nyt parhaimmillaan! Makeita, mehukkaita ja rapsakoita, kuin karkkeja söisi. Säilytän niitä yleensä jääkaapissa, jotta maku vielä korostuu. Eivät ne kyllä kauaa siellä säily, kun olen syönyt niitä melkein rasian päivässä. Hakkaavat keskinkertaisen jäätelön tai lisäaineilla kyllästetyt irtokarkit mennen tullen maussa ja terveellisyydessä.
Kommentit (100)
Mama nuudeleihin (kananmaku) ja sekaan mozzarellaa ja minitomaatteja oi namm namm ! Sekä suolakurkut ruisleivällä + mozzarellaa. Ja viola kasvissosekeitto päällä tuoreita basilikan lehtiä. näkkileipään ja hapankorppuun on aina himo ♡
Parsa, vihreä ihana parsa. Namnamnam.
Lähikaupassa on Eden-salaattibaari. Pienillä variaatioilla kanasalaattia, nam!
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:29"]
Parapähkinöihin ja avokadoon.
[/quote]Nää ja vielä tuore pinaatti.
Kaurapuuro sokerin ja voisilmän kera nam... Ja porkkanaraaste.
Punajuuri ja vuohenjuusto, oi nam! Sori, pakko oli sanoo kaksi.
Juustot! Täytetyt patongit, esim.välissä kanaa, tomaattia, fetaa, salaattia ja majoneesia.. mmmmmmmm!
Kauppojen salaattibaari-salaatteihin. Olen elänyt niillä viimeiset pari kuukautta. Alkaa kyllä jo kyllästyttää...
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 20:30"]
Punajuuri ja vuohenjuusto, oi nam! Sori, pakko oli sanoo kaksi. Kolmas, turrkilainen/kreikkalainen jogurtti. Syödään koiran kanssa joka päivä. Ihan silleensä, lisäämättä mitään.
[/quote]
Rainbow suolapähkinöihin, Lidl irtomanteleihin. Voisin syödä ketjussa.
Tahini