Mihin ruoka-aineeseen olet juuri nyt "koukussa"?
Vastaan itse, että punaisiin viinirypäleisiin. Ne ovat NIIN ihania ja nyt parhaimmillaan! Makeita, mehukkaita ja rapsakoita, kuin karkkeja söisi. Säilytän niitä yleensä jääkaapissa, jotta maku vielä korostuu. Eivät ne kyllä kauaa siellä säily, kun olen syönyt niitä melkein rasian päivässä. Hakkaavat keskinkertaisen jäätelön tai lisäaineilla kyllästetyt irtokarkit mennen tullen maussa ja terveellisyydessä.
Kommentit (100)
Juusto ja varsinkin Oltermanni 17%. Siihen on lisätty varmaan jotain koukuttavaa...
Olen koukussa Uotilan Kultakaura-leipään!
Ei nyt yksi tuote, mutta paahtimessa paahdettu Reissumies, sipaisu voita, muutama teelusikallinen raejuustoa, ripaus mustapippuria ja tomaattiviipaleita. Simppeli yhdistelmä ja NIIN toimiva.
Lidlin vaniljajogurttiin tölkissä.
Salmiakki! !! Vielä kun on alhainen verenpaine, niin ihan luvan kanssa saa syödä :-D
Ne Punnitse & Säästä- ketjun salmiakki mantelit :p ♥
Kaurapaahtoleipiin ja appelsiinimehuun.
Nyt minulla tekee mieli kaikkea ruokaa curry-mausteella. Jonkin aikaa sitten halusin syödä tonnikalasalaattia. Siihen oli hirveä himo!
En mihinkään oikeastaan. Ruoanlaitto on tylsää.
Sipsit. En ennen ole hirveesti sipseistä välittänyt, mutta nyt sipsejä ja dippiä tekee mieli usein!
Bataattia olen nyös nyt alkanut käyttää. Bataattikeitto ja bataattiranskikset on uusia suosikkeja.
Pulled chicken, coleslaw ja joku smoky kastike sämpylän välissä. Niin hyvää ja helppoa kesäruokaa.
Suolaiset banaani lastut valkosipulilla.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:38"]Suolaiset banaani lastut valkosipulilla.
[/quote]
Tää kuulostaa mielenkiintoiselta...
Ruisleipä kermajuustolla ja tomaatilla , sekä jäätelö (erityisesti suklaa-manteli-kuorrutteinen kermajäätelöpuikko)
Lidlin paistopisteen luomuruisleipään. Päälle riittää pelkkä voi ja niitä voisi syödä peräkkäin rajattomasti.