"Laitetaanko pakasteet pieneen pussiin?"
Kommentit (46)
kyllä mulle aina ilmainen roskapussi kelpaa
Ehdottomasti, aina. Ne pikkupussit ovat todella käteviä kissankakkojen roskiin roudaamiseen.
Kyllä, vain silloin, kun olen ostanut jäätelöä ahmimistarkoituksessa. Voin ahmia herkut autossa ennen kuin menen kotiin, tungen karkkipaperit, jäätelön paperit ja suklaakääreet siihen pieneen pussiin ja tipautan taloyhtiön roskikseen.
Muussa tapauksessa ei laiteta.
Voisko joku kertoo mulle miks ne pitäis laittaa pieneen pussiin? En oo tajunnu.
Ostan todella harvoin mitään pakasteita ja silloin kun ostan, se ei ole heräteostos. Menen silloin aina kylmälaukun kanssa kauppaan ja pakkaan ne sinne. Ei muovipusseja meille, kiitos!
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:32"]
[/quote]
Niiden pintaan tiivistyy lämpimässä ilmassa kostetta, joka sitten saattaa kastella muut ostokset. Pienessä pussissa kosteus jää pussin sisälle.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:37"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:32"]
[/quote]
Niiden pintaan tiivistyy lämpimässä ilmassa kostetta, joka sitten saattaa kastella muut ostokset. Pienessä pussissa kosteus jää pussin sisälle.
[/quote]
Oi kauheata! Miksen oo koskaan huomannut..
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:31"]kyllä mulle aina ilmainen roskapussi kelpaa
[/quote]
Niin. Itse rullasta ottaminenhan on niin kovin työlästä.
Pitkään aikaan tätä ei kyselty, mutta nyt kysymykset on tehneet comebackin.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:33"]Juu, saa pusseja kotiin
[/quote]
Mitä ihmettä teet niillä liian pienillä ja heikoilla pusseilla?
Eipä tartte.