"Laitetaanko pakasteet pieneen pussiin?"
Kommentit (46)
Ei ikinä, turhaa roskaa, jos tarvitsen pienen pussin niin otan sen itse. T. Kassa
Ps. Mua ei haittaa kysyä ja pakata muille pakasteet siihen pikku pussiin, mutta teen sen vain siksi, että surkea palkkani maksetaan siitä.
Ei. En ymmärrä ton tarkoitusta. Mulla voi olla puolikin tuntia ennen kuin pääsen kotiin laittamaan pakasteet kylmään. Ei ne niin lyhyessä ajassa ehdi sulaa niin, että kastelisivat muut ostokset. Hedelmäpussit käytän keräyspahville, lasille, metallille ja kierrätyspulloille. Mutta ei niitä niin paljon tarvitse, että huvikseen haalisin niitä. Typerä uusi ilmiö kassoilla. Maailman pitäisi kehittyä ekologisempaan suuntaan eikä päinvastoin.
Jos se helvetin kosteus tulee sen pakasteen pinnalle, niin miksei se voi tulla sen pussin läpi?
järki käteen kotifyysikot, ja lopettakaa turha muovijätteen kerääminen...
Mä oon taas ajatellut että ne pysyis kylmempänä jos on useempi paketti kiinni toisissaan?
Joskus otan.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:38"]
Mä oon taas ajatellut että ne pysyis kylmempänä jos on useempi paketti kiinni toisissaan?
Joskus otan.
[/quote]
Minä vaan pakkaan ne samaan kohtaan ruokakassia. Kuinka vaikeaa se on?
Eilen ostin 2l jäätelöä ja seitä. Kassa ei kysynyt laiteteaanko pakasteet pieneen pussiin ja minä niin mieleni siitä pahoitin. Itse jouduin laittamaan pakasteet pussiin. Pakkasin ostokseni tarkoituksella todella hitaasti.
Laitan pakasteeni omaan pussiin joka on tarkoitettu pakasteille. Sujautan kotoa mukaan vielä kylmäkallenkin.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:49"]Jos sen pikkupussin sulkee, pysyy ympäröivä ilmakin kylmempänä.
[/quote]
Näin. (Paikallaan pysyvä) ilma on hyvä eriste. Eli otan. Ja käytän kissanhiekkapusseina kotona.
Jostain luin, että suomalainen käyttää 150kpl tai jotain sinnepäin pikkumuovipussia vuodessa. Hämmästyin, itse en käytä. Mutta nyt uskon, kun niin moni täälläkin vakuuttelee sen ihanuutta. Onneksi ne kohta kielletään!
Meillä K-Supermarketin eräs myyjä laittaa kysymättä pakasteet aina pikkupussiin. Ärsyttää suunnattomasti. Minä aina kassia pakatessani otan ne pois siitä pussista ja jätän pussin lojumaan kassalle.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:35"]
Jostain luin, että suomalainen käyttää 150kpl tai jotain sinnepäin pikkumuovipussia vuodessa. Hämmästyin, itse en käytä. Mutta nyt uskon, kun niin moni täälläkin vakuuttelee sen ihanuutta. Onneksi ne kohta kielletään!
[/quote]
Mä käytän varmaan jotain 50. Joka kerta hedelmäostoksilla.
Tehän voitte sitten korvata kotinne ikkunalasit niillä stn muovipusseilla, jos se on niin hyvä eriste. Pysyy kato se ilma kätevästi siellä pussien välissä lämmittämässä...
Ainoa hyöty pusseista on se, että saa esim. monta mehujäätä kätevästi kannettu! Ei siksi, että se pitää kylmänä tai muutakaan. Onko mammat lapsena kuulleet 'totuuksia' omilta mammoilta ja jatkaneet perinnettä?
järki käteen.
Olen ajatellu tuon kylmän eristyksen lisäksi, että jos pakkaus hajoaa niin ei mene kaikki sotkuun tai jos jäätelöpaketti vuotaa niin valumat jää siihen pussiin o.O
Ennen K-ryhmän kaupoissa kysyttiin aina, nyt tuntuu ettei missään kysytä. Ihan hyvä niin, kai sitä pussia voi itse kysyä tai ottaa rullasta jos sitä kaipaa?