Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äiti: Ajatteletko äitisi pilanneen elämäsi?

Vierailija
12.05.2015 |

Jos kerran lapset ovat ihaninta maailmassa, niin hankkimalla lapsia voit saada elämäsi taas hyväksi? Etkö pelkää itse pilaavasi lastesi elämän?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele äitini pilanneen elämääni, elämäni on kuitenkin aika ok, mutta mielenterveys on ollut monesti koetuksella jo ihan pienestä pitäen ja jatkuu edelleenkin. Äitini on ns. "lapselle pitää asettaa rajoja" kasvattaja eli tarkoittaa sitä, että kaikki on aina ollut "ei". Lisäksi äitini oli vain parikymppinen äidiksi tullessaan eli liian nuori ja elämää kokematon. Se on sitten aina näkynyt ja tuntunut kaikessa, niin äitini tavassa hoitaa raha-asioita kuin hänen osaamisessaankin olipa asia mikä hyvänsä. Niitä kompensoidakseen on sitten "kova tekemään töitä".

Vierailija
2/4 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oikeastaan just sama! Lapselle pitää asettaa rajoja ja kaikki on ollut ei. -> 4-kymppiseksi asti mielenterveysvaikeuksia. Äiti on siis pilannut tähänastisen elämäni mutta kyllä mä täältä vielä nousen. Mua aina haukkuu kun kaikki ei ole tip top. Enpä enää halua pitää yhteysiä ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele, mutta valitettavasti lasteni elämän olen pilannut

Vierailija
4/4 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini ei ole pilannut elämääni, mutta olen sitä mieltä, että useimpien ihmisten ei kannattaisi lisääntyä. Ei minunkaan olisi kannattanut. Ei minulla, kuten useimmilla muillakaan, ole mitään sellaista tarjottavaa lapselle, että lapsi kannatti tuoda tähän maailmaan.

Olen sitä mieltä, että ilmainen kierukka kaikille 16-vuotiaasta lähtien, ilmainen sterilisiaatio ihan missä iässä vaan, ja sellainen kulttuurinen muutos että lapsien hankinta ei ole mikään normi, vaan todella tarkoitettu vain sellaisille jotka nauttivat lasten kanssa olemisesta ja lastenhoidosta. Ettei niitä elämän kriiseä alettaisi lääkitä silleä, että tehdään lapsi kun ei oikein tiedetä että mitä muutakaan tässä nyt tekisi.