Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä minä näytän, arvatkaa!

Vierailija
12.05.2015 |

Olen 33-vuotias, ja minulla ei ole mitään koulutusta. Työkokemusta on jonkun verran. Olen mielenterveyssyistä eläkkeellä: on masennusta ja paniikki- ja ahdistushäiriöitä. Olen luonteeltani silti melko normaali, tutussa seurassa. 

Pidän historiasta ja politiikasta, luen paljon. Osaan puhua englantia hyvin. Olen estetiikan suuri ystävä ja rakastan symmetriaa. 

Minkä näköinen minä olen? 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvaa. Varmaan huivi päässä ahlam salalalalakum vaan

Vierailija
2/8 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 14:49"]En arvaa. Varmaan huivi päässä ahlam salalalalakum vaan
[/quote]

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden kuvailujen perusteella tulee mieleen, että sinulla olisi luonnonkiharat tai lainehtivat ruskeahkot hiukset. Ehkäpä vihreään taittavat silmät. Olet aika keskipituinen ja käytät hillittyjä vaatteita, mutta joskus haluat revitellä oikein kunnolla ja pukea päällesi jotain täysin uutta. Minulle tuli nämä mielikuvat.

Vierailija
4/8 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 14:52"]Noiden kuvailujen perusteella tulee mieleen, että sinulla olisi luonnonkiharat tai lainehtivat ruskeahkot hiukset. Ehkäpä vihreään taittavat silmät. Olet aika keskipituinen ja käytät hillittyjä vaatteita, mutta joskus haluat revitellä oikein kunnolla ja pukea päällesi jotain täysin uutta. Minulle tuli nämä mielikuvat.
[/quote]

Voi luoja -.-

Vierailija
5/8 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetyperoksidiblondi, suorat hiukset, paljon meikkiä, 160 cm pitkä, pidät nuorekkaista vaatteista ja sellaisesta blogimateriasta.

Vierailija
6/8 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 14:49"]

En arvaa. Varmaan huivi päässä ahlam salalalalakum vaan

[/quote]

Aika hämmentävä mielikuva. Ja en kyllä ole huivipäinen muslimi. Ap

Vierailija
7/8 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 14:55"]

Vetyperoksidiblondi, suorat hiukset, paljon meikkiä, 160 cm pitkä, pidät nuorekkaista vaatteista ja sellaisesta blogimateriasta.

[/quote]

Ei, ei! Ap

Vierailija
8/8 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet mustat hiukset, tykkäät käyttää kauluspaitoja.... En tiedä miksi tällaista putkahti mieleen. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi