Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Timo Soini: Armeija on ainoa, joka saa lisää rahaa

Vierailija
12.05.2015 |

Niin, että mitäs nyt? Tarvitaanko todella jalkaväkimiinoja?

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 21:38"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:56"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:39"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 14:29"]Pidän vihreitä itsekkäinä ja ylimielisinä tuholaisina, joista ei ole muuta kuin haittaa tavalliselle ihmiselle. He varmasti vihaavat kyllä persuja enemmän kuin minä vihaan vihreitä. Vihreät edustavat kaikessa päinvastaista kuin minä. [/quote] En kuulu vihreisiin, mutta minusta esim. ympäristöasioiden laittaminen etusijalle on hyvin kaukana itsekkyydestä. Sehän juuri on epäitsekkäintä ja jalointa mitä voi olla. Ympäristön puhtaus on tärkeämpää kuin ihmiset. Ihmisten hyvinvoinnin laittaminen etusijalle on itsekästä toimintaa. Oman lajin hyysääminen ja jalustalle nosto on itsekästä. Typerät ihmiset eivät vain ymmärrä tätä ja maailma tuhoutuu. Ihan oikein meille.

[/quote]

Vihreillä on hyvin vähän tekemistä luonnonsuojelun kanssa todellisuudessa. Kivihiilivoima ja ympäri ämpäri maailmaa lentäminen on todella monille vihreille erittäin påp juttu. Vihreä ideologia kumpuaa siitä, että MUIDEN pitäisi elää kurjemmin, että vihreä saa itse warm&fuzzy-tunteita kokiessaan parantavansa maailmaa (vaikka ei parantaisi).

[/quote]

Ja sitten ne perustelut, kiitos!

[/quote]

Odotan edelleen perusteluja. Anna mennä vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän