Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen ehdotti juuri avointa suhdetta 11 vuoden avioliiton jälkeen

Vierailija
15.01.2022 |

Totaalinen pommi, en tiedä yhtään mitä ajatella tässä.

M41

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotin miehelleni avointa suhdetta ja mieheni suostui. Hän treenasi itselleen kostokropan (oli hyvännäköinen jo ennestään) ja lopulta en enää kestänyt sitä että mieheni pani estotta nuorempia ja kauniimpia naisia kuin mitä minä olin.

Eli sinäkin halusit semmoisen normaalin suomalaisen avoimen suhteen että sinä saat mennä kenen kanssa haluat mutta miehen olisi pitäny pysyä uskollisena sinulle

Vierailija
82/96 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdotin miehelleni avointa suhdetta ja mieheni suostui. Hän treenasi itselleen kostokropan (oli hyvännäköinen jo ennestään) ja lopulta en enää kestänyt sitä että mieheni pani estotta nuorempia ja kauniimpia naisia kuin mitä minä olin.

Eli sinäkin halusit semmoisen normaalin suomalaisen avoimen suhteen että sinä saat mennä kenen kanssa haluat mutta miehen olisi pitäny pysyä uskollisena sinulle

Minä, in cel pienoinen

Jälleen itse vastailen

Omiin trolliviesteihini,

Vaikka saankin näpeilleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkaise pellolle. Siinähän sitä avointa suhdetta on seb jälkeen kummallekin niin paljon kuin sielu sietää.

Vierailija
84/96 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Potkaise pellolle. Siinähän sitä avointa suhdetta on seb jälkeen kummallekin niin paljon kuin sielu sietää.

Onneks mun mies ei potkaissut heti pihalle. Punnittiin vaihtoehtoja, eikä päädytty avoimeen suhteeseen. Kamalaa olisi, jos mitään ei uskaltaisi ehdottaa eron pelossa.

Vierailija
85/96 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneks mun mies ei potkaissut heti pihalle. Punnittiin vaihtoehtoja, eikä päädytty avoimeen suhteeseen. Kamalaa olisi, jos mitään ei uskaltaisi ehdottaa eron pelossa.

Näillä neuvojilla ei ole mitään suhdetta koskaan ollutkaan. Ja sellainen on katkeruuden määrä, että tuskin tuleekaan.

Vierailija
86/96 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaisinpa mäkin ehdottaa miehelleni tota!! Seksiä meillä ei ole ollut yli vuoteen…

Vierailija
87/96 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tota kostokroppa logiikkaa en tajua yhtään.. silleen kumppani ehdottaa "laihduttaisitko, niin kokisin sinut seksuaalisesti viehättävämpänä?" Kumppani ei laihduta vaan loukkaantuu. Mutta sitten kostoksi laihduttaa?? Miksei voinut laihduttaa suhteen parantamiseksi ja kumppanin mieliksi?

Silleen mikä joillekin ihmisille siinä on niin kamalaa, että yrittäisi olla mahdollisimman seksikäs kumppanilleen? Mulla ja mun miehellä molemmat ainakin sanotaan ulkonäkö jutuista suoraan ja yritetään näyttää mahdollisimman hyvältä toistemme silmään. Mutta meillä on seksiäkin melkein joka päivä/välillä useamminkin. En pystyisi seurustelemaan ihmisen kanssa jolle ei voisi sanoa asioista suoraan esim "voisit vähän laihduttaa", kun silloin rakentaisi suhteen valheen päälle eikä siihen että kumppanit haluavat olla parhaita versioita itsestään.

Vierailija
88/96 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, in cel pienoinen

Itseäni ilmaisen:

Trollaan, huudan, huorittelen,

Itseäni koskettelen.

Samalla kun ulisen

Äidistäni haaveilen.

Vierailija
89/96 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on normaalia jo vuonna 2022.

Porukka vaan on niin fossiilista täällä ettei he ymmärrä.

Te friikit voisitte pariutua keskenänne ja jättää tavalliset ihmiset rauhaan.

Tunnen monia pareja, jotka ovat päätyneet avoimeen suhteeseen tai eettiseen monisuhteisuuteen pitkän perinteisen suhteen jatkoksi. Mielestäni parempi ratkaisu kuin ero tai seksuaalinen turhautuminen.

Minä olen tavannut kanssa useita jossa nainen sanoo että on avoimessa suhteessa, hänen mies ei ole vaan tiennyt siitä

Mun exän sivusuhde oli myös sanonut exälleni, että hänellä on avoin suhde aviomiehensä kanssa. Mutta kun mun exä ja tämä nainen jäivät kiinni, nainen oli kuulemma ensimmäisenä ollut huolissaan siitä, etten vaan kertoisi suhteesta hänen miehelleen. Että sellainen avoin suhde.

Ap:n tapauksessa uskon, että vaimolla on jo toinen, jos ei vielä sängyssä niin tiiviisti sängyn reunalla.

Vierailija
90/96 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 31 ja oltu miehen kanssa 9 vuotta suhteessa. Olemme harrastaneet parinvaihtoa kerran pari, kun olimme olleet pari vuotta yhdessä. Oli mukavaa ja toi suhteeseen kipinää. Nyt vuosien varrella asia jäänyt ja eletään nykyään lapsiperhearkea pienten lasten kanssa. Oma seksualisuus ja halukkuus jää usein pyykkivuorten ja vähien unien alle. Puoliso ärsyttää luonnollisesti enemmän, kun on niin paljon tehtävää ja välillä tuntuu ettei se jakaudu tasaisesti.

Olenkin miettinyt voisiko intohimoa lisätä taas siltä parinvaihdon puolelta.

Aloittajalle sen verran, että itse kiihotun enemmän ajatuksesta, että nään mieheni jonkun toisen kanssa kuin odottaisin innolla sitä, että saan vierasta munaa. Harvoin se on se mikä tossa hommassa on parasta. Kai se vähän riippuu siitä haluaako vaimosi harrastella tätä niin, että molemmat käyvät omillaan vieraissa. Voihan sekin tosin saada kipinää joillain suhteeseen. Itse koen sen antavan enemmän yhteisenä harrastuksena.

Vierailija
91/96 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan että kirjoitti:

Itse olen 31 ja oltu miehen kanssa 9 vuotta suhteessa. Olemme harrastaneet parinvaihtoa kerran pari, kun olimme olleet pari vuotta yhdessä. Oli mukavaa ja toi suhteeseen kipinää. Nyt vuosien varrella asia jäänyt ja eletään nykyään lapsiperhearkea pienten lasten kanssa. Oma seksualisuus ja halukkuus jää usein pyykkivuorten ja vähien unien alle. Puoliso ärsyttää luonnollisesti enemmän, kun on niin paljon tehtävää ja välillä tuntuu ettei se jakaudu tasaisesti.

Olenkin miettinyt voisiko intohimoa lisätä taas siltä parinvaihdon puolelta.

Aloittajalle sen verran, että itse kiihotun enemmän ajatuksesta, että nään mieheni jonkun toisen kanssa kuin odottaisin innolla sitä, että saan vierasta munaa. Harvoin se on se mikä tossa hommassa on parasta. Kai se vähän riippuu siitä haluaako vaimosi harrastella tätä niin, että molemmat käyvät omillaan vieraissa. Voihan sekin tosin saada kipinää joillain suhteeseen. Itse koen sen antavan enemmän yhteisenä harrastuksena.

Niinpä. Joku parinvaihto, cuck -fantasian toteutus tms. näkee vaimon touhuavan toisen miehen kanssa voisi olla todella kiihottavaa jopa ja piristää väljähtänyttä suhdetta. Joskus ihan naapurissa voi elää mies, jonka riuskoissa otteissa vaimo vapautuisi puhkeamaan jälleen kukkaan.

Vierailija
92/96 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaisinpa mäkin ehdottaa miehelleni tota!! Seksiä meillä ei ole ollut yli vuoteen…

Oma mieheni lopetti seksin kanssani kokonaan ja sain seurata vierestä hänen jyskytystään.

Vierailija
93/96 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
94/96 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimo ehdotti samaa kun jäi kiinni pettämisestä. Vei lapsilta ydinperheen

Vierailija
95/96 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyt totta kai, et voi estää toista toteuttamasta polyamoriaa, se on jokaisen oikeus elää miten itse haluaa. Unohda nyt vaimosi ja etsi uutta seuraa. Tai eroa kokonaan ja jätä tuollainen nainen.

Vierailija
96/96 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, in cel pienoinen

Itseäni ilmaisen:

Trollaan, huudan, huorittelen,

Itseäni koskettelen.

Samalla kun ulisen

Äidistäni haaveilen.

Vihervasemmiston päivystyksestä jälleen?