Nainen ehdotti juuri avointa suhdetta 11 vuoden avioliiton jälkeen
Totaalinen pommi, en tiedä yhtään mitä ajatella tässä.
M41
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet ovat sikailleet kautta historian niin on hyvä että naiset antavat nykyisin samalla mitalla takaisin korkojen kera. Valkoinen ukko joutaakin kärsiä.
Miesten historiassa tekemät asiatko oikeuttaa kostamisen syyttömille nykyajan miehille?
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet ovat sikailleet kautta historian niin on hyvä että naiset antavat nykyisin samalla mitalla takaisin korkojen kera. Valkoinen ukko joutaakin kärsiä.
Minä, i n c e l pienoinen
Vauvalla näin trollailen
Pienet kädet nakkiin liitän
Vihar*nkkauksesta kiitän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten historiassa tekemät asiatko oikeuttaa kostamisen syyttömille nykyajan miehille?
Eipä paljon miesten kannata yrittää parantaa tapojaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni vastailen
Hommalla on koti mulla
Vauvalle mä tykkään tulla.
Vierailija kirjoitti:
Naisesi elää pippelikarusellissä.
Suomalainen nykynainen elää usein pippelikarusellissä.
Karuselliin pääse en
Mutta multipeukutuksen
Kautta vältän masennuksen.
Ehdotti, sillä on jo joku katsottuna :D
eipä tossa muuta voi kuin keskustella asiasta ja kunnolla. molempien täytyy olla avoimia ja rehellisiä keskustelutilanteessa. mä en henkilökohtaisesti usko, että hänellä on jo joku katsottuna tai jotakin, mutta sen voi selvittää puhumalla. avoin parisuhde ei ole mikään yksinkertainen päätös, joten toivon tosiaan, että saatte juteltua tästä kunnolla.
mikäli tulette siihen tulokseen, että vain toinen haluaa avoimen suhteen, niin sitten edessä on todennäköisesti ero.
Jos ei ole lapsia, lähtisin menemään keskustelematta, jos on toisenlaiset tavoitteet suhteessa.
Avioliitto on kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti, tässä tapauksessa sinä, ap, olet se kolmas.
VPN:ää hiplailen
Sillä pääsen salaa nettiin
Äidin on mua turha ettii
Kysymys: Koskiko avoin suhde myös sinua vai vaan häntä? Usein avoin suhde käy heille, jotka siitä hyötyy.
Toisille avoin suhde sopii ja toimii, jos molemmat sen hyväksyy.
Mieti tarkkaan ennen suostumusta, että vahingoitatko sillä itseäsi. Joskus se pelastaa avioliiton, toisinaan se haavoittaa niin pahasti, että toinen menettää kyvyn rakastaa.
Jos asia on vaikea itsellesi, ehkä kannattaa käydä juttelemassa asiasta seksuaaliterapeutin kanssa.
Eihän me koskaan toista ihmistä voida täysin omistakaan. Silti tulee itselleni mieleen, että puolisosi rakastaa sinua kyllä ja elämäänne, mutta hän on tavannut jonkun, kehen kokee vähintään seksuaalista vetovoimaa. Hän pyytää käytännössä sinulta lupaa toteuttaa seksuaalisuuttaan. Ehkä deksuaaliterapeutin kautta pääsette keskustelemaan siitä, että mistä hän kokee jäävänsä paitsi. Ehkä voitte koetta sitä yhdessä. Toki joskus avoin suhde todella pelastaa avioliiton, mutta teidän tulee siitä olla yhtä mieltä ja mahdollisuuden tulisi koskea myös sinua, ainakin ajatustasolla.
Tottahan se on, että yhdeksän kymmenestä suomalaisesta miehestä pettää. Miehet ei ole luotu uskollisiksi kumppaneilleen. Se on luontaista, ei mikään mielipidekysymys.
Naiset, herätkää ja eläkää nautinnon perään, kuten miehennekin tekee parhaillaan. 😉
Vierailija kirjoitti:
Tottahan se on, että yhdeksän kymmenestä suomalaisesta miehestä pettää. Miehet ei ole luotu uskollisiksi kumppaneilleen. Se on luontaista, ei mikään mielipidekysymys.
Naiset, herätkää ja eläkää nautinnon perään, kuten miehennekin tekee parhaillaan. 😉
Sinulla on varmaa jotain todisteita tukemaan väitettä että yhdeksän kymmenestä pettää? "Musta tuntuu" ei kelpaa todisteeksi
Vierailija kirjoitti:
Tuo on normaalia jo vuonna 2022.
Porukka vaan on niin fossiilista täällä ettei he ymmärrä.
Fossiiilista tässä on se, että miehet vielä alentuvat parisuhteisiin. Valtaosasta naisia ei ole enää muuhun kuin seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole parempi että avoimesti ottaa asian keskusteluun eikä vaan hanki salasuhteita selkäsi takana kuten valtaosa miehistä tuntuu vastaavassa tilanteessa tekevän?
Kyllä ainakin itse voisin hyvinkin suostua avoimeen suhteeseen selkein säännön mutta pettäminen olisi liiton loppu.
Eipä sotketa naisnäkökulmaa tähän. Se on täysin eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on normaalia jo vuonna 2022.
Porukka vaan on niin fossiilista täällä ettei he ymmärrä.
Fossiiilista tässä on se, että miehet vielä alentuvat parisuhteisiin. Valtaosasta naisia ei ole enää muuhun kuin seksiin.
Naista vihaan, saa vain en.
Kuljen yksin oman tieni
Samoin pippelini pieni.
Onko teidän seksielämässänne jotain vikaa ja nainen äärimmäisen turhautunut? Pystyykö tilannetta kohentamaan leluilla ja toisen toiveiden kuuntelemisella ja huomioonottamisella? Kuulostaa, että vaimo on epätoivoinen ja tuo on viimeinen avunhuuto. Ehdota pariterapiaa ensihätään, jos haluat pelastaa liittonne.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se lunttu
Kannattaa tarkkailla näitä ylä- ja alapeukkujen nopeita ilmestymisiä. Tämä on naisvihatrollin aloitus.
Ota aikasi miettiessä, miten tähän reagoit, ja sano että tarvitset aikaa miettiä. Kun olet jäsennellyt ajatuksesi siitä miltä susta tuntuu, kerro ne puolisolle ja kysy mistä hänen ehdotuksensa johtuu. Itse hyvin vaikea tajuta miksi kukaan nainen haluaisi avoimen suhteen, mutta kyllä mulla on yksi kaveri joka on ihana tyyppi ja rakastaa puolisoaan ja on kiinnostunut parinvaihdosta ihan oikeasti, koska on seikkailunhaluinen ja seksuaalinen ihminen. Itse en ikinä suostuisi.
Etkä säkään voi suostua mihinkään, mikä ei ole sulle ok.
Mutta voit esim. tarjoutua, että jos suhde tuntuu naisesta puutuneelta, että lähdet selvittämään teidän ongelmia esim. terapiassa. Jos vireys omaan suhteeseen palaisi, niin ehkä tota tarvetta ei olisi.