Jääkaapin ja sähköuunin tms. takaa siivous
Miten usein ja millä välineillä siivootte ne? Vai onko ne jäänyt siivoomatta?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha ketju, mutta ei ainakaan tässä asunnossa jääkaappipakastimen taakse pääse millään keinolla. Se on sijoitettu niin tiiviiseen koloon, ettei siitä saa mistään kiinni niin että sen voisi siirtää pois paikaltaan. En siis ole koskaan siivonnut sen takaa ja olen asunut tässä kohta kuusi vuotta. Tuskin edellinenkään asukas on pois muuttaessaan keksinyt mitään keinoa, jolla siivota sieltä.
Kyllä pääsee, taljalla vetäiset pois ja lopetat ulinat.
Mihin sen voi laittaa kiinni niin että jääkaappi ei hajoa vetäessä?
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 13:48"]Uskotteko tosissanne, että hellan takaa lähtee kaikki pelkällä imurilla? Hui, varatkaa ainakin huoltomiehelle haalarit, jos tulee vaihtamaan hellaa, kun on niin törkyinen.
eiköhän riipu miten paljon käyttää hellaa ja sotkeeko paikkoja...
Jos laittaa hellalla ruokaa niin ei tarvitse erityisemmin sotkea. Sinne väliin lentää rasvasta lähtien kaikki, vaikka normaalisti paistaa, eikä asiakseen heittele ruokaa sinne väliin. Kummasti sieltä silti löytyy kuivaa makaronia jne. Kun katkoo spagettia niin ei välttämättä huomaa, että osa lentää muualle kuin kattilaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha ketju, mutta ei ainakaan tässä asunnossa jääkaappipakastimen taakse pääse millään keinolla. Se on sijoitettu niin tiiviiseen koloon, ettei siitä saa mistään kiinni niin että sen voisi siirtää pois paikaltaan. En siis ole koskaan siivonnut sen takaa ja olen asunut tässä kohta kuusi vuotta. Tuskin edellinenkään asukas on pois muuttaessaan keksinyt mitään keinoa, jolla siivota sieltä.
Minulla on lampaantalja, onko se oikeanlainen talja?
Millainen on talja, jolla vedellään yhdistelmiä?
Vierailija kirjoitti:
Moni ei tajuakkaan kuinka tulipalo altis on sotkuset jääkaapit...
No jaa. Meillä on vaikea paikka jääkaapin siirto ja kun se joskus 10 vuoden päästä lopulta tehtiin, ei siellä takana ollut mitään. Alla oli pari sinne kierinyttä koirannappulaa.