Mihin maahan menisit ruokamatkalle?
Eli saisit niin paljon tuhlata rahaa kuin haluaisit, kiertäen valitsemasi maan paikallisia huippu ravintoloita, aitoa maan ruokaa. Lihomisesta ei pitäisi huolehtia. Minkä maan valitsisit?
Kommentit (26)
USA. Kaikki maailman keittiöt löytyy tuolta.
Omakustanteisesti Espanja.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 13:37"]
USA. Kaikki maailman keittiöt löytyy tuolta. Omakustanteisesti Espanja.
[/quote]
Tarkoitin, että söisit vain maan perus ruokaa, eli jos menisit usaan niin et saisi mennä esim. kiinalaiseen ravintolaan. AP
Mulla ei ole intohimoa ruokaan, mutta varmaan Vietnamiin. Niillä on paljon hyviä jälkiruokia.
Thaimaa tai Korea... Mä en käsitä kuinka joku pitää Italialaista keittiötä hyvänä. Tai siis perus pizzaa, pastaa ja siihen se sitten jääkin (jälkkärit kyllä hyviä) mutta pihvejä tms. ne ei kyllä osaa tehdä.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 13:48"]
Thaimaa tai Korea... Mä en käsitä kuinka joku pitää Italialaista keittiötä hyvänä. Tai siis perus pizzaa, pastaa ja siihen se sitten jääkin (jälkkärit kyllä hyviä) mutta pihvejä tms. ne ei kyllä osaa tehdä.
[/quote]
Italian keittiöhän on yksi arvostetuimmista keittiöistä Ranskan ja Kiinan kanssa.
[/quote]
Miten sä pidät korealaista ruokaa hyvänä? Onhan niillä pari ihan hyvää ruokaa, mutta suurin osa on kamalan täyttävää. Usein ne käyttää ihan liikaa punaista lihaa, ja moni korealainen joutuukin säännöllisesti turvautumaan ummetuslääkkeisiin. Ja bibimbap, kunka hiton tylsää? Silputaan vaan kaikki ja sekoitetaan yhteen.
Thaimaa tai Kiina ehkä (Japanissa olen jo käynyt, muuten sinnekin)
Japani, sieltä löytyy huippuluokan raaka-aineita ja huippuravintolat, luonnollisesti hintakin hipoo pilviä.
[/quote]
Käypä joskus siellä Italiassa; suunnilleen kaikki muu siellä on hyvää paitsi se pizza. Jäätelö on ehkä parasta italiassa (tai mikä gelato virallisesti onkaan, kaikki eivät hyväksy sitä jäätelöksi).
USA jos kerran lihomisesta ei tarvi huolehtia.
Jos siis matka maksettaisiin myös? Kiina varmaan, en ole edes näitä täkäläisiä muka-kiinalaisia raskinut maistella, kiinnostaisi toki se aitokin.
Italian
Meksikon