Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läheisriippuvainen kaikesta hermostuva ystävä

Vierailija
12.05.2015 |

Kuka semmoista jaksaa?

Roikkuu ja valittaa kun ei nähdä (mulla perhe ja muitakin ystäviä), kiukustuu ja räjähtelee milloin mistäkin, ja purkaa kaiken aina minuun jos joku muu harmittaa, välillä on tosi mukava mutta enimmäkseen nykyään ei...

Mietin olisko parempi pistää välit "poikki", ei kuuntele yhtään kun sanon kuinka kurjalta tuo valitus ja raivoaminen tuntuu...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöinen roikkuja vie voimia helposti itseltä. 

Vierailija
2/8 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vie, olen samaa mieltä. On enemmän energiasyöppö kuin sen tuoja- ennen oli toisin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää ihmiset, jotka kuvittelee että ovat niin pirun tärkeitä ja aina pitäs nähdä ja vastata joka pirun viestiin.

Missä oot!!?? mitä teet??!! missä meet!!?? pääsetkö tänään?? jos et pääse niin " no pääsetkö myöhmmin!!?? jos en tähän vastaa kun en ehi niin "vastaa!!!!

ja olen tuo edellinen siis. Oikeesti rajansa kaikella

Vierailija
4/8 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs touhuut?

- en vastaa heti

huhuuuuu

mis meet

mikset vastaaa

huhuu

...huoh

Vierailija
5/8 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on nyt jostain syystä vaikea vaihe elämässä. Tosiystävä jaksaa kyllä.

Vierailija
6/8 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hei.

siis sille ystävälle. Meinaan yksi kokemus on ja toista en ota milloinkaan. Oon mieluummin vaikka yksin. Se, mitä tällainen ihminen tarvitsee ei nykyään enää edes jaksa kiinnostaa minua. Aivan sama. Hakekoot apua jos ei jaksa. Niin mäkin sain sen ystävyyden jälkeen tehdä.

Vierailija
7/8 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 13:56"]

Hänellä on nyt jostain syystä vaikea vaihe elämässä. Tosiystävä jaksaa kyllä.

[/quote]

Entäs sen tosiystävän tarpeet? Mitä sanot mulle tosiaan, joka hain itselleni apua tuollaisen ystävyyssuhteen päätyttyä? Ystävä sai mut tarvitsemaan itselleni apua siis.

Vierailija
8/8 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsesi kannalta sanon että pistä poikki, vähintään piirrä rajat ja pidä niistä tarkka huoli. Joudut olemaan tyly ja pahoittamaan toisen mielen mutta sulla ei ole vaihtoehtoja. Mulla myös kokemusta läheisriippuvaisista, on uhkailtu jopa itsemurhalla. Tukahduin, oli pakko hylätä kaveri kokonaan, myöhemmin puhuttiin asiat ja nyt ollaan taas kavereita tai siis ainakin jotenkin väleissä. Kaveri ei enää roiku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme