TSH arvo
Mulla tsh arvo siis 3,6. Yläraja kuulemma 4,2.Paras arvo olisi 1-2 välillä. Aina väsyttää ja lääkäri ei halua lisätä lääkettä.
Kommentit (9)
Mulla tsh 0.5, T4V 20 ja vasta-aineet (TPO) 540. väsyttää.
Lääkityksellä arvot ajetaan tappiin eli lähemmäs yhtä tai alle sen. Mene erikoislääkärille, yleislääkärit ei tiedä mittä.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 12:55"]
[/quote]
No voi. Mulla on T3-lääke, sekin kantsis kokeilla rinnalle, jos noin on. Tosin väsyttää itseäni, mutta silti muutama muu oire on poissa, joita ei tyroksiinilla vain saatu pois.
2
Tää on varmaan jo toinen terveysaiheinen keskustelu, jonka oon sekoittanut Sormusten Herraan. Ärh.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 12:59"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 12:55"]
[/quote]
mulla t3v oli 5 kun ekan kerran elämässäni juuri mitattiin. Eli ihan ok käsittääkseni. Nyt tosiaan endokrinologille sain lähetteen tuon vasta-aineen takia.
No voi. Mulla on T3-lääke, sekin kantsis kokeilla rinnalle, jos noin on. Tosin väsyttää itseäni, mutta silti muutama muu oire on poissa, joita ei tyroksiinilla vain saatu pois.
2
[/quote]
Vesa Ilvesmäki, käyppäs hänen juttusillaan.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 12:50"]
Tee nosto itse tai vaihda lääkäriä. Millainen annos sulla nyt on? Esim 25 mikrogrammaa päivässä lisäys ei ole sun arvolla liian iso nosto. Lääkärit ei tiedä mitään. Tai siis jotkut lääkärit. TSH 1 on just tavoiteltava arvo jos muutenkin olo oireinen!
t. asiantuntija vaikkei lääkäri
[/quote]Jos nostaa annosta ilman lääkärin määräystä, niin sitten lääkkeet loppuvat ennen aikojaan, eikä apteekista saa uusia.
Tee nosto itse tai vaihda lääkäriä. Millainen annos sulla nyt on? Esim 25 mikrogrammaa päivässä lisäys ei ole sun arvolla liian iso nosto. Lääkärit ei tiedä mitään. Tai siis jotkut lääkärit. TSH 1 on just tavoiteltava arvo jos muutenkin olo oireinen!
t. asiantuntija vaikkei lääkäri